Scorito Giro 2024

1 2 ... 151 ... 160 161
Kippie

Na de fout van gister om Tiberi niet mee te nemen.. vandaag weer terug op plek 104 (99,7%).

Morgen:

Milan (c)

Molano

Groves

Andresen

Ganna

Narvaez

Pogi

DFM

Novak

Bankje: Thomas, Tiberi, Arensman, Bardet, Hirt, Zana, Sutterlin, Affini en Mauri

Poule d'Or

Gaat Vendrame (ja ik weet het, grootste fout om mee te nemen) nog een keer sprinten deze Giro of zal ik hem banken voor 8 punten. Zou toch redelijk makkelijk moeten zijn om hoger te scoren dan een 17e plek, maar hij lijkt geen motivatie te hebben. Of heeft hij oppasdienst voor O'Connor?

chassepatatemayonaise
Poule d'Or
#3752
Gaat Vendrame (ja ik weet het, grootste fout om mee te nemen) nog een keer sprinten deze Giro of zal...

Ik moet inmiddels overtuigd worden om hem op te stellen. Wie overtuigt me? :-P

Aanklampen
chassepatatemayonaise
#3753
Ik moet inmiddels overtuigd worden om hem op te stellen. Wie overtuigt me? :-P

Als je een beetje goed positioneert en doortrapt, dan kom je sowieso rond P12 uit... Maar ja, gaat hij dat doen?  De sprinters die eruit zijn zaten niet voor hem in de top 10 (van poppel, Dekker, Biermans)... Denk dat hij zijn benen spaart voor Rit19

Behatzailea
Aanklampen
#3754
Als je een beetje goed positioneert en doortrapt, dan kom je sowieso rond P12 uit... Maar ja, gaat h...

Zou die daar echt 18 etappes voor aan het sparen zijn?

Aanklampen
Behatzailea
#3755
Zou die daar echt 18 etappes voor aan het sparen zijn?

hahaha. Je ziet hem in die beginfases wel meeschuiven, in het wiel maar als het dan echt gebeurt zie je hem nergens meer. Lijkt wel of die niet helemaal 100% is. 

 

Overigens is Bennie ook aan het kwakkelen. Dat zou wel eens kunnen betekenen dat die door oa Tiberi onder druk gezet gaat worden.

Kollie83
kevinraar
#3747
289 punten gehaald gestegen van 46.1 naar 47.9

Dit interesseert toch niemand?

oli4g

Niet oninteressant dat de ritten van morgen en ook voor een stuk overmorgen in de geboorteregio van Vendrame plaats vinden. Of dat betekent dat hij morgen meesprint of in een hopeloze ontsnapping probeert te raken weet ik niet. 

Thomberg
Papa Bart
#3734
Is er een dingetje mis met de Scorito app?

Een heleboel 

Thomberg
Kollie83
#3757
Dit interesseert toch niemand?

Hoho rustig... ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat die dagelijkse score-post van Kevin een van de hoogtepunten op het forum is 

floda

Is eigenlijk wel jammer dat er nog maar 1 echte puzzeldag is. Is 2x sprint en iedereen is al minimaal 1 en waarschijnlijk meer sprinters kwijt geraakt, etappe 20 zegt pog van dat hij wil dus dat is alle UAE's opstellen plus je beste klassementsmannen. Blijft alleen 19 over. En die kan weer alle kanten opgaan. Eerst maar eens even de sprintrit doorkomen

kevinraar

ik moet het morgen doen met maar 3 sprinters

nasibal
kevinraar
#3762
ik moet het morgen doen met maar 3 sprinters

Oei dat is balen kevin! Gelukkig hebben een hele hoop anderen ook veel uitvallers. Hopelijk kan je je stijgende lijn volhouden! 

Berend

Ik vind Kevin's updates ook top en heb er geen problemen mee.

Hij post het tenminste onafhankelijk van een goeie of slechte score.

Wacht maar tot net na de finish in Rome, dan posten ineens 20 mensen hun 95%+. Daar zit ik pas niet op te wachten :)

Zelf op ~85%, niet heel tevreden maar ach.

snoek1974

Heb eigenlijk alleen Milan nog en moet hopen dat de volgende goed gaan presteren vandaag , Ganna , Pithie , Hofstetter en Mikhels .

verder Pogacar , DFm , Lopes en Gross...

maar het is ook Scorito gezien aparte Giro , 1 x Ganna als kopman en voor de rest alleen maar Pogacar en Milan opgesteld als kopman .

91 procent voor een echte topnotering mis ik toch een Groves en misschien een Molano . 

maar als de overige berg etappes voornamelijk weer voor klassement renners is heb ik wel nog een goed team .

Pogacar , DFM , Gross.. , Thomas , Arensman , Bardet , Tiberi , Zana en Lopes.

Voorwiel
Behatzailea
#3755
Zou die daar echt 18 etappes voor aan het sparen zijn?

Werkt sparen in grote rondes niet cumulatief?

Wicked Wout

Had ik ook maar saaier gecapt. Inderdaad vooral pogi en milan, maar daarnaast 1x ganna (prima), maar ook 1x vansevenant (3punten) en 1x  pithie (0 punten). Desondanks nog net op gouden koers, maar met andere keuzes in die 2 ritten was die beker al een stuk zekerder.

kevinraar

mij dramatische team voor vandaag

merlier

molano

vendrame

pogacar

bjerg

arensman

o connor

tibiri

lopez

 

bank

ganna

v. paret paintre

rubio

storer

KV
kevinraar
#3768
mij dramatische team voor vandaag merlier molano vendrame pogacar bjerg arensman o connor ti...

Ai. Dus maar 2 sprinters eigenlijk...

dawizz

Ik zou Ganna opstellen ipv Arensman, Ganna gaat in dit uitgedunde sprintveld zeker iets proberen.

SitoStick
Kollie83
#3757
Dit interesseert toch niemand?

😂😂😂

Smarty

Ik heb nog 8 sprinters. En gullie?

Smarty

Milan

Molano

Dainese

Pithie

Andresen

Consonni

Vendrame

Fiorelli

valowitz
Kollie83
#3757
Dit interesseert toch niemand?

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

valowitz
SitoStick
#3771
😂😂😂

🤣🤣🤣🤣

1 2 ... 151 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.