Scorito Giro 2024

1 2 ... 152 ... 160 161
Aanklampen
Smarty
#3772
Ik heb nog 8 sprinters. En gullie?

Dan had jij er teveel bij aanvang.. nog 5, tenminste op dit moment.. majka, pogy, lopez en opvuller nog te kiezen 

valowitz

Ik vind A šŸ¦œ wat onzichtbaar deze Giro itt zijn broer VšŸ¦œ. Vraag me af waarom dat is šŸ¤”

Smarty

Kom in vandaag weer op 99,8%. Goed voor een bekertje. Nog meer mensen op koers voor een bekertje?

Smarty

Ik vind šŸ¦… de revelatie van deze Giro!

valowitz
Aanklampen
#3776
Dan had jij er teveel bij aanvang.. nog 5, tenminste op dit moment.. majka, pogy, lopez en opvuller...

šŸŽ£............ šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Smarty
Aanklampen
#3776
Dan had jij er teveel bij aanvang.. nog 5, tenminste op dit moment.. majka, pogy, lopez en opvuller...

Je bent iig goed bezig AANKLAMPER!!

Eddix

Mijn laatste plekje gaat naaaaar... Ganna of Vendrame. Nu gaat iedereen zeggen, kies Ganna, maar dan zul je zien dat het Vendrame is die gaat sprinten en Ganna die de beentjes stilhoud... Zo verloopt de Giro nou eenmaal voor mij dit jaar. Hopelijk stijg ik nog tot boven de 90%, hang er nu nog net onder, laat me niet vallen a.u.b.

DaLuca23
Eddix
#3782
Mijn laatste plekje gaat naaaaar... Ganna of Vendrame. Nu gaat iedereen zeggen, kies Ganna, maar dan...

Ik heb Ganna niet, maar door het wegvallen van Poppeltje tegen beter weten in nu Vendrama maar opgesteld. In de hoop dat die in dit uitgedunde sprintersveld toch besluit mee te sprinten. Ondanks dat wel met potlood weer teruggezet op de zwarte lijst

valowitz
DaLuca23
#3783
Ik heb Ganna niet, maar door het wegvallen van Poppeltje tegen beter weten in nu Vendrama maar opges...

There's always hope! 

Behatzailea
Eddix
#3782
Mijn laatste plekje gaat naaaaar... Ganna of Vendrame. Nu gaat iedereen zeggen, kies Ganna, maar dan...

Ik doe ze allebei, yolo! Na gisteren is goud wel uit het zicht. Misschien brons nog dankzij de eindafrekening.

KV
Smarty
#3773
Milan Molano Dainese Pithie Andresen Consonni Vendrame Fiorelli

Ik tel hier maar 5,5 sprinters

John Bon

Dit lijkt me een ideaal Dainese ritje. 
Boel sprinters naar huis, later in de ronde. Zou ik eens durven gokken op niet Milan vandaag... hm :)

Milan,Dainese, Molano, Pithie, Vendrame,Andresen, Pogi en boeltje opvullers vandaag. 

Behatzailea

Zal je zien dat Pogi per ongeluk wint bij het aantrekken voor Molano.

BarryE1
Behatzailea
#3788
Zal je zien dat Pogi per ongeluk wint bij het aantrekken voor Molano.

Na voorbereidend werk van Movistar

floda

Ganna zit toch al met hoofd bij olympische spelen. Die gaat echt geen risico's nemen. Misschien nog kleine demarage maar als dat niet lukt (en das kansloos tegen lidl trein denk ik) stuurt hij echt wel uit. Enige wat zou kunnen gebeuren vandaag is dat er grote kopgroep gaat ontstaan en alle sprintersploegen denk laat lidl het maar oplossen. Maar denk dat soudal en alpecin ook gaan meewerken en dan is het gewoon normale sprint.

Aanklampen
Smarty
#3773
Milan Molano Dainese Pithie Andresen Consonni Vendrame Fiorelli

Mooi rijtje renners, al zijn het paar halve sprinters in het beste geval en een lead-out.. 

Jasperdewaal11

Vandaag maar met Milan, Molano, Pithie, Lonardi & Lund A  met opvullers. 

Scratzz

Voor vandaag Milan, Merlier, Molano, Pithie, Lonardi en Aniolkowski.

Door het uitvallen van wat klimmers weggezakt naar 85%, maar hopelijk kan ik nu weer wat goedmaken.

 

(en dan nog Pogi, DFM, Tiberi voor punten)

dr klaas

In de derde week kom je erachter welke fouten je toch elke keer weer maakt.  2 Sprinters te weinig hier, desondanks mijn beste score sinds jaren hiep hoi. 

 

Behatzailea
BarryE1
#3789
Na voorbereidend werk van Movistar

šŸ˜‚šŸ˜‚

Pinot Grigioo

Mannen van het goeie leven,

 

Terug van weggeweest op n nieuw accountje dan maar. 

Toch te weinig sprinters in mn team zeg en helemaal door uitvallen van van Poppel en Kooij. 

Vollebak alles op UAE teampunten vatte dan maar.. aankomende weekend ook maar weer wat punten pakken. 

Na paar nachtjes tussen 4 muren bij hotel de blauwe pet begint het neusje weer te jeuken... meer ex renners last van begreep ik.

Over tot orde van de dag moet ik Vendrame opstellen want volgensmij fiets die halve temme zonder zadel. Niet voorruit te branden zeg ongelofelijk. 

mannen alvast een fijn weekend. Ik zal niet meer dagelijks posten, begreep dat er een paar janklollys hier zitten die het miet waarderen. 

Daarnaast kleine taakstraf aan mn broekhangen waardoor 8u per dag in n plantsoen sta met n schoffel. 

Fijn weekend!

SitoStick
Pinot Grigioo
#3796
Mannen van het goeie leven,   Terug van weggeweest op n nieuw accountje dan maar.  Toch...

šŸ˜…šŸ˜…šŸ˜…šŸ˜…. Jij maakt oprecht m'n dag! Keep on posting šŸ¾

de Brabantse Wal
Pinot Grigioo
#3796
Mannen van het goeie leven,   Terug van weggeweest op n nieuw accountje dan maar.  Toch...

šŸ˜‚šŸ˜‚ heerlijk

Ecko

Mil, Mer, Mol, Andresen, Lonardi, Pithie, Vendrame (toch maar) en Narvaez (kopgroep?) mogen Pogacar vandaag vergezellen. 
Van Poppel is m'n enige uitgevallen sprinter.

Tweemaal vergeefs VPP gecapt, twee extra UAE'ers vooraf geweigerd: met trots en lef gespeeld (zeg ik namens WC-eend), maar de hoop op een zonnige toekomst is zinloos gebleken. Op 84% nu, hooguit volgt een šŸ‘šŸ¼ als schrale troost. 

Laatst gewijzigd
SitoStick
Ecko
#3799
Mil, Mer, Mol, Andresen, Lonardi, Pithie, Vendrame (toch maar) en Narvaez (kopgroep?) mogen Pogacar...

šŸ‘

1 2 ... 152 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.