Mijn laatste plekje gaat naaaaar... Ganna of Vendrame. Nu gaat iedereen zeggen, kies Ganna, maar dan zul je zien dat het Vendrame is die gaat sprinten en Ganna die de beentjes stilhoud... Zo verloopt de Giro nou eenmaal voor mij dit jaar. Hopelijk stijg ik nog tot boven de 90%, hang er nu nog net onder, laat me niet vallen a.u.b.
Ik heb Ganna niet, maar door het wegvallen van Poppeltje tegen beter weten in nu Vendrama maar opgesteld. In de hoop dat die in dit uitgedunde sprintersveld toch besluit mee te sprinten. Ondanks dat wel met potlood weer teruggezet op de zwarte lijst
Ganna zit toch al met hoofd bij olympische spelen. Die gaat echt geen risico's nemen. Misschien nog kleine demarage maar als dat niet lukt (en das kansloos tegen lidl trein denk ik) stuurt hij echt wel uit. Enige wat zou kunnen gebeuren vandaag is dat er grote kopgroep gaat ontstaan en alle sprintersploegen denk laat lidl het maar oplossen. Maar denk dat soudal en alpecin ook gaan meewerken en dan is het gewoon normale sprint.
Mannen van het goeie leven,
Terug van weggeweest op n nieuw accountje dan maar.
Toch te weinig sprinters in mn team zeg en helemaal door uitvallen van van Poppel en Kooij.
Vollebak alles op UAE teampunten vatte dan maar.. aankomende weekend ook maar weer wat punten pakken.
Na paar nachtjes tussen 4 muren bij hotel de blauwe pet begint het neusje weer te jeuken... meer ex renners last van begreep ik.
Over tot orde van de dag moet ik Vendrame opstellen want volgensmij fiets die halve temme zonder zadel. Niet voorruit te branden zeg ongelofelijk.
mannen alvast een fijn weekend. Ik zal niet meer dagelijks posten, begreep dat er een paar janklollys hier zitten die het miet waarderen.
Daarnaast kleine taakstraf aan mn broekhangen waardoor 8u per dag in n plantsoen sta met n schoffel.
Fijn weekend!
Mil, Mer, Mol, Andresen, Lonardi, Pithie, Vendrame (toch maar) en Narvaez (kopgroep?) mogen Pogacar vandaag vergezellen.
Van Poppel is m'n enige uitgevallen sprinter.
Tweemaal vergeefs VPP gecapt, twee extra UAE'ers vooraf geweigerd: met trots en lef gespeeld (zeg ik namens WC-eend), maar de hoop op een zonnige toekomst is zinloos gebleken. Op 84% nu, hooguit volgt een 👍🏼 als schrale troost.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.