Scorito Giro 2024

1 2 ... 155 ... 160 161
Behatzailea
martijncr
#3850
Ik begrijp je volkomen met het samenstellen van je team! Ben nu bezig om vanuit scratch een Excel-sh...

Zoiets doe ik meestal ook (zonder fancy formule), maar Vendrame heeft zich niet aan mijn excel gehouden. Of misschien vandaag dan toch?

BarryE1
zomaareens
#3849
Mag Groves mee in de vlucht vandaag? Of wordt ie nog kort gehouden door Milan? verschil nog overburg...

Dat lijkt me high risk, low reward. 

Eddix

Ik ga vandaag niemand anders cappen dan pogi, ik ga vandaag niemand anders cappen dan pogi, ik ga vandaag niemand anders cappen dan pogi.. Oké ik ga tóch iemand anders cappen dan pogi.

DennisdeMenniss

Gok vandaag volledig op de vluchters. Laatste wissel, Thomas eruit en Vendrama erin... Kan ik vanavond weer lkkr afgeven hier op Vendrama 😂

zomaareens
BarryE1
#3852
Dat lijkt me high risk, low reward. 

Ik neem m toch mee, ipv arensman..

Kippie
DaLuca23
#3837
Omdat het zo maar kan dat de vluchters weer weinig ruimte gaan krijgen? Omdat plekjes in het klasse...

Sluit me aan bij deze analyse. Uiteraard geen glazen bol maar ik verwacht een zelfde verloop van de etappe.. ben benieuwd. 

Laatst gewijzigd
dr klaas

Scoritowise ligt het wel op een zakdoek, ik sta op 92,4% en slechts 220 punten achter op de gouden beker grens.  220 punten onder mij zit je op 76%.   Dus beker boven de index !

Baskeee

Vendrama cappie. Vandaag kan hij zijn keuze rechtvaardigen of regelrecht de prullenbak in voor komende Giro's!

Titivoeckler

Vendrame hier ook in de selectie. Gaat vandaag bij mij niet op de bank, maar op de tribune. Hulde aan de mensen die hem durven cappen, ik ben klaar met hem 🤣

BigMig

Als Vendrame vandaag teleurstelt, moet je hem dan niet juist volgend jaar weer meenemen in de Giro? Dat is toch precies zo'n type: als je het niet verwacht staat hij er, verwacht je wel wat van 'm maakt hij het niet waar. Dus als hij volgend jaar voorafgaand aan de Giro een discutabele vorm etaleert, zet ik hem er lekker in voor 500k/750k. Verschilmakertje :P.

Behatzailea

Ik laat Storer op de bank en neem Molano voor de teampunten. Wel Ala, APP, Pellizzari, Caruso & Vendrame voor een aanval die vooruit blijft. Dan natuurlijk nog Pogi, DFM & Tiberi. Arensman, Bardet & Rubio op de bank ( incl. Milan, Groves). We gaan hier niet voor de makkelijke punten. (Behalve Molano dan, omdat ik niet álles wil vergooien op het laatste moment)

Laatst gewijzigd
Berend

Nou, de deadline is over.

Hier Alaflip captain en verder mee: Pogacar, Thomas, Tiberi, Vansevenant, Bardet, Storer, Molano en... Vendrama!

Arensman, Ganna en Sheffield op de bank... 

JesperRenrad

Buikpijn optelling vandaag. Niet echt beloond door af en toe te gokken met kopmannen anders dan Pogi. Vandaag toch APP gekozen. Mauri op de bank, Ben op de bank, JuanPe op de bank.... ben heel benieuwd.

Sowieso heb ik het idee dat de Scorito-formule nu algemeen wel bekend is. Zodra ik een beetje pech heb met een aanvaller of sprinter die niet mee zit zak ik 3%. En zit het mee stijg ik. Het opeenstapelen van gouden bekers is niet meer zo makkelijk...

Enjoy vandaag, waar vast Mauri wint en Pogi weer 3e ofzo wordt :)

oli4g

Tegen beter weten 5min geleden toch Flip maar kopman gemaakt.

Guido Maltempi

Cruciale dag voor iedereen in bekertjesland. Vooraf had ik deze rit ingeschaald als gedoodverfde 20+ random vluchters yolo etappe. Maar als ik alle scenario's op een rijtje zet, weet ik het zo net nog niet. Heeft O'Connor (of een andere AK man) een slechte dag? Gaan Movistar/Tudor/EF/andere ploegen de vroege vlucht controleren om hun beste klimmer te kunnen lanceren op die eerste col? Als Storer daar vertrekt, ontstaat er dan een kettingreactie van renners in de top 10?

Ik doe het zo:
- Vansevenant en Schachmann voor scenario grote vroege vlucht.
- Storer en Bardet voor scenario sterke vlucht op 1ste klim.
- Pogi, DFM, Thomas, Tiberi voor scenario AK (en vaste truipunten).
- Molano voor teampunten.
- O'Connor, Sheffield, Milan op de bank.
- Pogi cap.

Meeste twijfel over Schachmann, weet niet of hij het uberhaupt nog gaat proberen. Mijn hoop was gevestigd op onze 'good mouerning fouerst of all tell us how are youe' vriend van cycling pro net, maar die heeft vandaag andere renners uitgekozen. En toen ik hem last minute toch wilde omruilen voor Ben, was de deadline al verstreken. Oh well.

martijncr

Vendrame is mee hoor! Heb 'm niet gecapt, hulde voor hen die dat wel aandurfde! 

Ohjaikdoeooknogmee

Ze zijn nog niet weg, kan nog alle kanten op (hoop ik haha). Vansevenant net gevallen in het peleton, ik hoop dat het een schijnbeweging is ;)

ditisdavid

Helemaal niemand mee, ook niet onder de bankzitters. Als er nog een kans was om de daling van bijna goud tot buiten de bekertjes om te keren, dan is die bij deze verkeken voor mijn team.

Daan De Jager

Plapp en vendrame erin gezet vandaag ipv bardet en O'Connor goede keuze tot nu toe

oli4g

Vendrame op de bank, die neem ik nooit meer. (volgens mij is dit een fout waar elke wielermanager ooit eens door moet). Hij kan dan nog zo goed zijn, hij is te onvoorspelbaar om met een gerust gevoel in je basis 9 te zetten.

NielsH97

Vendrame en Plapp mee vanuit me team, wel allebei op de bank! hahahaha

Ik ben klaar met deze giro..

 

Berend

Vendrame en Flip (C) mee, nu hopen dat ze niet 17e en 18e worden haha :)

Albertinch
oli4g
#3870
Vendrame op de bank, die neem ik nooit meer. (volgens mij is dit een fout waar elke wielermanager oo...

Maak daar maar 3x van. Vendrame en Cort stel ik altijd verkeerd op, maar toch elke keer weer zo'n renner opnemen in de selectie (tegen beter weten in dus). Vandaag dus ook Vendrame op de bank ten faveure van APP en Storer en JPL

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

In de kopgroep zijn Flip (27%) en Plapp (20%) de enige renners die door meer dan 5% van de spelers zijn opgesteld. Flip is door 8% zelfs kopman gemaakt. Voor de teams met niemand in de kopgroep wordt het dus hopen dat deze twee niet al te hoog in de daguitslag eindigen.

 

Vendrame heeft trouwens een 32% pickrate en is vandaag door 5% opgesteld 🧐

De Coltrui

3 van mijn 6 aanvallers erbij. Er vol op ingezet met ook Lopez (in ieder geval nog teampunten) APP en Ganna. Dat kost wel enkele truipunten zo. Maar met Plapp, Vendrame en Alap (c) niet ontevreden met de huidige ontwikkeling.

1 2 ... 155 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.