Scorito Giro 2024

1 2 ... 156 ... 160 161
Ohjaikdoeooknogmee

Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt?

Ik van Hermans, mis precies zo'n type in mijn team en je weet vooraf eigenlijk precies waar je hem had kunnen opstellen. Martinez heb ik nooit overwogen dus daar baal ik ook niet van.

Behatzailea

Vendrame 1 en Ala (c) 2 dan heb ik APP ten minste niet voor niks opgesteld.

Behatzailea
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

VPP ipv APP. Had de rolverdeling anders verwacht.

Kippie
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Alaphilippe, blijkt toch een van de beste 'koopjes' te zijn geweest. Achteraf makkelijk praten natuurlijk.. Mag niet klagen met 99,6% maar deze had ik er graag bij gehad !

nasibal
Behatzailea
#3878
VPP ipv APP. Had de rolverdeling anders verwacht.

Toch blijkt PLA de beste PP. 

Sjasfriet
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Alaphilippe (met Vansevenant de ultra light versie in mn team, met t idee dat hij ging doen (in mindere mate) wat Flip nu doet. Jammer dat die zn vorm van LBL niet lang kon doortrekken).

Martinez ook nooit overwogen, maar wel jammer, gezien hij voor deze prijs het plekje van Bardet kon invullen.

 

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Een renner die je in rit 1,6,12 en vandaag kon opstellen (en in 6,12 en vandaag zelfs cappen). Hermans, Narvaez of Flip had wel echt lekker geweest. 

Nu tweemaal Aurelien 'Ajourd'hui bonne oppertunite blah blah' Paret-Peintre moeten cappen, tegen beter weten in natuurlijk.

Wicked Wout
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Narvaez en/of Flip. De mannen die ik voor dit werk had leveren niet echt.

 

Vansevenant, nauwelijks gezien

Carr, uberhaupt al snel naar huis

Vendrama... tsja, ik denk dat daar genoeg over is gezegd. Zit vandaag uiteraard op de bank

 

De Tourminator

Vandaag kan wel eens de dag zijn dat mijn opmars tot stilstand komt en de daling ingezet gaat worden. Niemand mee in de kopgroep...

Arne Riis
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Sheffield of Ganna. Ik heb nu met Zana, Storer, Rubio, Bardet en Juanpe 5 bergaanvallers /klassementssubtoppers en heb veel punten verloren i n de tijdritten. Ik had beter moeten tellen.

Michielenwaaier
Ohjaikdoeooknogmee
#3876
Van welke renner baal je het meeste dat jij hem niet hebt? Ik van Hermans, mis precies zo'n type in...

Hier hetzelfde. Ik mis een vaste captain voor dit soort ritten. Wilde Hermans er nog in puzzelen maar wilde geen sprinter of AK inleveren

valowitz

Gaat VENDRAMA nou de etappe winnen? 😂

Aanklampen

Als je vandaag Vendrame niet opstelt, waarom neem je hem dan mee?

Dit is precies een rit die hem perfect ligt. Zelf helaas geen klassieke renner mee (fout) maar ik zou Vendrame 100% opstellen. Hele goede renner, Cort light, en heel onvoorspelbaar.. maar een hele goede renner 

Aanklampen

Iedereen stelt Andrea op ik de sprintritten, en sprint nooit mee. In een etappe voor de vluchters laat je hem op de bank..

 

daar kan ik serieus niet bij 

Behatzailea
Aanklampen
#3888
Als je vandaag Vendrame niet opstelt, waarom neem je hem dan mee? Dit is precies een rit die hem p...

Ik snap wat je zegt. Ik heb 'm zelf ook opgesteld. Maar er waren meer etappes die hem liggen en toen gaf-ie niet thuis, dus ik snap als je dan maar voor een UAE-er gaat vandaag.

Sjasfriet

Weet je wat balen is?

Gisterenavond vendrame cappen en dan even die voorbeschouwing luisteren in de preview van scorito en denken: "ja die gast heeft wel een punt dat de klassementsmannen er toch altijd achter rijden, dus ik ga gewoon mn ak opstellen en safe spelen."

Conclusie: ik luister nooit meer naar die zeikerds!

Aanklampen
Behatzailea
#3890
Ik snap wat je zegt. Ik heb 'm zelf ook opgesteld. Maar er waren meer etappes die hem liggen en toen...

Eens maar waarom stellen zoveel hem wel telkens in sprintritten op? Zoveel nullen, om gek van te worden 

Wicked Wout
Behatzailea
#3890
Ik snap wat je zegt. Ik heb 'm zelf ook opgesteld. Maar er waren meer etappes die hem liggen en toen...

Precies dat...

Natuurlijk heb ik hem oorspronkelijk meegenomen voor dit soort ritten en natuurlijk heb ik hem tot de deadline overwogen. Maar na zoveel teleurstellingen/onzekerheid nu idd voor de vaste punten gekozen.

NOAD1912
Sjasfriet
#3891
Weet je wat balen is? Gisterenavond vendrame cappen en dan even die voorbeschouwing luisteren in de...

Ik heb me DFM uit mn team laten lullen op de valreep door een vb op Radio Scorito, maar dit is een wijze scoritoles :)

Aanklampen

Echt een 'Cort' overwinning. Niet de allersterkste (in een rit met veel hm) maar wel de slimste.. 

 

floda

Wat een verschrikkelijke vlucht voor mijn poule en dan ook nog teampunten voor ben en de pp broers en velasco op de bank

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Flipje laat nog vakkundig lopen 🤪 scheelt weer 

HZ57

Verdragen al tig keer opgesteld deze ronde en iedere keer een 0. Vandaag op het bankje en natuurlijk wint hij dan. 

Kippie

Narvaez heeft de score gered vandaag..

Morgen:

Pogacar (c)

DFM

Thomas

Tiberi

Arensman

Bardet

Hirt

Novak

Molano

Bankje: Zana (iets meer vertrouwen in Hirt en Bardet)

kevinraar

83 punten gehaald gestegen van 46.1 naar 46.3 voor de 2de keer de winnaar niet opgesteld

1 2 ... 156 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.