Alaphilippe, blijkt toch een van de beste 'koopjes' te zijn geweest. Achteraf makkelijk praten natuurlijk.. Mag niet klagen met 99,6% maar deze had ik er graag bij gehad !
Alaphilippe (met Vansevenant de ultra light versie in mn team, met t idee dat hij ging doen (in mindere mate) wat Flip nu doet. Jammer dat die zn vorm van LBL niet lang kon doortrekken).
Martinez ook nooit overwogen, maar wel jammer, gezien hij voor deze prijs het plekje van Bardet kon invullen.
Een renner die je in rit 1,6,12 en vandaag kon opstellen (en in 6,12 en vandaag zelfs cappen). Hermans, Narvaez of Flip had wel echt lekker geweest.
Nu tweemaal Aurelien 'Ajourd'hui bonne oppertunite blah blah' Paret-Peintre moeten cappen, tegen beter weten in natuurlijk.
Narvaez en/of Flip. De mannen die ik voor dit werk had leveren niet echt.
Vansevenant, nauwelijks gezien
Carr, uberhaupt al snel naar huis
Vendrama... tsja, ik denk dat daar genoeg over is gezegd. Zit vandaag uiteraard op de bank
Sheffield of Ganna. Ik heb nu met Zana, Storer, Rubio, Bardet en Juanpe 5 bergaanvallers /klassementssubtoppers en heb veel punten verloren i n de tijdritten. Ik had beter moeten tellen.
Ik snap wat je zegt. Ik heb 'm zelf ook opgesteld. Maar er waren meer etappes die hem liggen en toen gaf-ie niet thuis, dus ik snap als je dan maar voor een UAE-er gaat vandaag.
Weet je wat balen is?
Gisterenavond vendrame cappen en dan even die voorbeschouwing luisteren in de preview van scorito en denken: "ja die gast heeft wel een punt dat de klassementsmannen er toch altijd achter rijden, dus ik ga gewoon mn ak opstellen en safe spelen."
Conclusie: ik luister nooit meer naar die zeikerds!
Precies dat...
Natuurlijk heb ik hem oorspronkelijk meegenomen voor dit soort ritten en natuurlijk heb ik hem tot de deadline overwogen. Maar na zoveel teleurstellingen/onzekerheid nu idd voor de vaste punten gekozen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.