Scorito Giro 2024

1 2 ... 157 ... 160 161
NOAD1912

Hoe kan ik nou een bovengemiddelde dagscore hebben.. de enige die in de etappe in de punten reed voor mij was Majka, die ik toevallig ook mn cap gemaakt had = 18 + Pogi = 18 +  Molano =14 + ploegmaten van winnaar APP en O'C = 10 en 14 + wit voor Tiberi = 8, klas puntjes voor G = 6.

Samen 88 punten en het gemiddelde is 82..? Hoe kan dat nou..

Toen ik die kopgroep zag dacht ik naar 83% terug te vallen of zo maar in plek daarvan val ik maar 0,2% terug tot 89,8.

Edit, Flip heeft het wel een beetje voor de cappers verziekt zie ik nu en de pickrate van 5% voor Vendrame helpt ook (niet) mee. Had Hermans en Narvaez ook voor meer procenten herinnerd. Maar Plapp toch 20%.

Blijf het wel opmerkelijk vinden dat ik het gemiddelde overtref vandaag, ook na die rekensom.

Schade valt mee dus

Laatst gewijzigd
Baskeee

Vendrame Cappie. Held! 😂

De Coltrui

Met 185 punten eindelijk eens echt goede dagscore. En net met 95% op een bronzen bekertje. Deze nu heel zien te houden, maar vrees de eindafrekening die mij altijd procenten terug werpt.

Thomberg
Guido Maltempi
#3874
In de kopgroep zijn Flip (27%) en Plapp (20%) de enige renners die door meer dan 5% van de spelers z...

Heerlijk toch als hij in de punten rijdt en toch weinig is opgesteld. Werkt nog meer stress in de hand 

Ton Pelo

Gegokt op een vlucht met Vendrame, Hermans en Vansevenant. Lekker dagje zo! Precies op 90% nu. Hopelijk genoeg om een duimpje te scoren maar dat wordt lastig met nog een keertje sprinten. Tegen beter weten in hopen dat Ganna en Vendrame in Rome nog wat punten bij elkaar sprinten. Van de eindafrekening moet ik het ook niet hebben, al heb ik er 8 in de top 12 van het AK. 

Thomberg
Aanklampen
#3889
Iedereen stelt Andrea op ik de sprintritten, en sprint nooit mee. In een etappe voor de vluchters la...

Ik had hem vandaag wel opgesteld, maar vooral meer voor etappe 6, 9 en 12. Niet specifiek voor vandaag. Voor de sprints had ik hem niet mee, maar tuurlijk hoop je daar dat hij toch aankondigt het wel leuk te vinden deze giro 

valowitz
kevinraar
#3900
83 punten gehaald gestegen van 46.1 naar 46.3 voor de 2de keer de winnaar niet opgesteld

Je heb ook wel veel pech zeg Kevin maar toch gefeliciteerd met je stijging van 46.1 naar 46.3%. Morgen is er weer een dag!

DennisdeMenniss

Potverdikkie, dacht ik vanavond lkkr Vendrama te kunnen afkraken moet ik hem alle credits geven. Top gereden, toch niet voor niks opgesteld haha. Jammer dat de tank bij cap Flipje leeg was maar met wat teampunten toch 162 punten bij elkaar geraapt. 2% gestegen naar 97,6% lkkr hoor. Al met al niet verkeerd zonder DFM en Groves in het team. Hopelijk kunnen we dat zilveren bekertje vasthouden tot zondagavond. Met 8 mannen in de top 12 van het AK en top 3 in JK kan de eindafrekening ook nog leuk uit vallen :)

Benzardi

We mogen niet klagen met Plappie als cappie, door deze meester zet zijn we gestegen met 2,3 % naar 88,9%.

Het duimpje is nog haalbaar met nog maar 14 kuitenbijters. 😁

ZK
kevinraar
#3900
83 punten gehaald gestegen van 46.1 naar 46.3 voor de 2de keer de winnaar niet opgesteld

Dat is wel goede les voor de Tour, de winnaar altijd opstellen én captain maken. 😉

kevinraar
ZK
#3910
Dat is wel goede les voor de Tour, de winnaar altijd opstellen én captain maken. 😉

is makkelijk gezegt dan gedaan je weet ik zo etappe nooit wie er wint

Ecko

Daar heb je wel een punt, Kevin!

Vendrame brute held, dit was zijn etappe en hij maakt het waar! Volgend jaar gaat hij als eerste in m'n team. Wel jammer dat ik niet hem maar Storer capte.  

Laatst gewijzigd
dr klaas
NOAD1912
#3901
Hoe kan ik nou een bovengemiddelde dagscore hebben.. de enige die in de etappe in de punten reed voo...

De helft vd teams heeft geen 1 pogimaat mee, plus diegene met flip en narvaez hermans staan waarschijnlijk al  boven je.   

floda

66 punten vandaag, desondanks nog op 99,1% morgen staan er 8 vast alleen kiezen tussen storer en Fortunato. Ben benieuwd of klassement nog beetje gehusseld wordt. Wel zin in de etappe, als je profiel op climbfinder bekijkt is het wel een heftige berg. 

DennisdeMenniss

De hamvraag... Morgen Storer of Zana... Kan niet kiezen..

Ben Nihilisty
DennisdeMenniss
#3915
De hamvraag... Morgen Storer of Zana... Kan niet kiezen..

Ik zeg Storer. Maar het bier heeft aardig gevloeid in huize Nihilisty, dus het advies is ofwel veel waardevoller dan normaal ofwel veel minder waardevol dan normaal. Dat dilemma laat ik dan weer bij jou. 

Vinniesmittie
floda
#3914
66 punten vandaag, desondanks nog op 99,1% morgen staan er 8 vast alleen kiezen tussen storer en For...

Storer meenemen, Fortunato zag er niet goed uit vandaag 

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Voor mij is de keuzestress Storer of Pellizari.

abrahamolano

Ik ben ook al aan het broeden in Excel op het ideale team. 

Nog geen uitputtende macro's gemaakt die combinaties afgaan, maar wel de punten laten uitrekenen met beste etappeselecties en ideale kopman uit een team van 20. Nog geen voorschot ook op de eindafrekening.

Voorlopig heb ik dit als beste team, maar ik heb nog niet heel goed gekeken.

6185 punten

UAE: Pogacar, Molano, Majka, Bjerg
AK: Martinez, Thomas, Arensman, Tiberi, Baudin
Sprint: Milan, Merlier, Groves, Aniolkowski
Aanval: Narvaez, Alaphilippe, Sanchez, Steinhauser, Valgren, VPP, Plapp

O'Connor, Rubio ook al in verschillende combi's gehad of team zonder Merlier of Arensman.
Nu wel VPP voor een kopman in rit 10. Eerder leek het toch nog beter daar niemand voor mee te nemen.

Hermans ipv Sanchez was 6184.
O'Connor en Ganna ipv Arensman en Sanchez geeft ook 6185.

Andere interessante alternatieven (naast Ganna, O'Connor, Hermans, Rubio) nog Schachmann, Gaviria, Mihkels, Vansevenant, Bagioli, Oliveira, Hirt, Zana, Tratnik.

Had JW hier al weer stappen voor gemaakt?

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
Ben Nihilisty
#3916
Ik zeg Storer. Maar het bier heeft aardig gevloeid in huize Nihilisty, dus het advies is ofwel veel...

Dronken mensen en kleine kinderen spreken altijd de waarheid.. dus we gaan voor Storer 😂🍻

Voorwiel

Ik zie Vansevant voor vandaag nog niet langskomen... te zwaar voor 'm?

Ben Nihilisty
DennisdeMenniss
#3920
Dronken mensen en kleine kinderen spreken altijd de waarheid.. dus we gaan voor Storer 😂🍻

Ik pak de verantwoordelijkheid!

Ninetytwo

Storer en Zana op het bankje vandaag ten koste van Hirt. Verwacht controle van UAE en nog een laatste kunstje van Pogi.

Sta nu op 98,8% en met deze afrekening zou Goud niet mis moeten kunnen gaan zou je zeggen:

Algemeen: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 12 en 16. Ook verwachte aanvallers die het gewoon erg goed doen zoals Hirt, Rubio en Zana

Punten:  1, 2, 4 en 6

Berg: 1 en 5 (tot nu toe)

Wit: 1, 2 en 3

Ook nog 2 extra UAE's dus. Lang gebaald van het missen van Martinez en een extra sprinter, maar lijkt goed uit te pakken.

Ninetytwo
Voorwiel
#3921
Ik zie Vansevant voor vandaag nog niet langskomen... te zwaar voor 'm?

Lijkt me dat Pogacar hier nog een keer wil winnen en dat vluchters van het kaliber Vansevenant weinig kans maken.

Nopper

Vansevenant gaf gister voor de rit aan dat de tank aardig leeg was

1 2 ... 157 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.