Juist omdat hier weinig zekerheidjes zijn selecteer ik er geen alleen voor de tijdrit. Bijvoorbeeld tratnik is wel interessant. Eventuele teampunten clan en/of kooij. Zal zich laten zien in heuveletappes en kan je opstellen voor beide tijdritten
Hangt van de rest van je tijdrijders af natuurlijk.
Ik verwacht in de eerste TT dat Ganna met die slotklim pak slaag zal krijgen van Pogi en in tweede zal hij er ook nt ver af zijn.
Dus voor mij gok ik er wat op dat de extra punten zullen komen van ploeggenoten.
Voor 500K is Lund gewoon rete interessant. Jakobsen overleeft veel minder dan Lund en ik acht de kans ook behoorlijk dat Jakobsen na de laatste rustdag sowieso niet meer opstapt. Dus een beetje minder presteren had ik fijner gevonden, ;)
Lund zeker interessant, maar dan wel gewoon als 7e/8e sprinter (waarbij bij de echt. vlakke sprints hij niet mee gaat doen in dit geweld denk ik en met zoveel sprinters moet je wel heel goed zijn om nog in de top 20 te eindigen). Je moet er niet te veel van verwachten, maar kan leuk uitpakken. Dan kijken wie voor 500.000 eenzelfde potentieel heeft. Skuijns was bijvoorbeeld vorig jaar een goede keus, maar zullen velen heb echt hebben genomen als leuke gast in voor een plekje in het team want Pedersen zou veel winnen (viel alleen in de eerste etappe hard).
Welke andere renners voor 500.000 hebben veel potentieel....qua sprinters niet veel, maar qua klimmers best wel hoor.
@scoritoP
Foss geef ik dan de grootste kans, maar die is ook dusdanig stevig geprijsd dat hij dan op meer vlakken moet leveren. Verder is de vraag wat de stalorders zijn bij de renners die je noemt. Een Bjerg zie ik bijvoorbeeld best inhouden. En de Cerny's en B Thomassen van deze wereld bieden erg weinig zekerheid, die kunnen ook een keer 19e en 35e worden. Dan is ome Will nog een leuke gok, maar ja, heb je daar een plekje van je selectie voor over?
Het idee is leuk, maar volgens mij moet je maar net geluk hebben om het daadwerkelijk goed te laten uitpakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.