Scorito Giro 2024

1 2 ... 19 ... 79 80
Scoritop

Ik vind het assortiment tijdrijders toch vrij summier. Althans, die ook voor AK gaan. Pogi, Thomas, Caruso, Tiberi, Arensman en DFM. Selecteren jullie een extra tijdrijder in je ploeg? Dat zijn toch zekere punten en voor de rest op je bank zetten, maar dat is ook een duur plekje 

Jeroen Van den corput
Scoritop
#451
Ik vind het assortiment tijdrijders toch vrij summier. Althans, die ook voor AK gaan. Pogi, Thomas,...

Juist omdat hier weinig zekerheidjes zijn selecteer ik er geen alleen voor de tijdrit. Bijvoorbeeld tratnik is wel interessant. Eventuele teampunten clan en/of kooij. Zal zich laten zien in heuveletappes en kan je opstellen voor beide tijdritten 

BigMig

@Scoritop

Wie zie je hier (naast Ganna en de klassementsrijders) verder op zeker twee keer kort eindigen in de tijdrit die dat plekje waard is?

Laatst gewijzigd
hetismewat

100% pick rate voor Lund Andresen

Scoritop
BigMig
#453
@Scoritop Wie zie je hier (naast Ganna en de klassementsrijders) verder op zeker twee keer kort ein...

Foss, Sheffield, Bjerg, Affini, Tratnik, Barta, Cerny, B. Thomas. Dat soort renners. 

KJP

Verdorie, die Lund had ik er al in staan, maar nu gaat iedereen hem nemen natuurlijk haha.

Jasperdewaal11

Sheffield kan zo'n plekje waard zijn (met mogelijke teampunten van Ganna)

Laatst gewijzigd
Jeroen Van den corput
Jasperdewaal11
#457
Sheffield kan zo'n plekje waard zijn (met mogelijke teampunten van Ganna)

Zal dan zeker punten opleveren. Maar ga je hem nog een keer inzetten naast deze twee tijdritten? Ik kies dan liever iemand van 750 die in de bergetappes punten kan scoren 

Jasperdewaal11

Dat ligt eraan. Sheffield kan ook een aanvaller zijn daarnaast kan hij ook zomaar teampunten krijgen via Arensman (jongerentrui). 

John Bon
KJP
#456
Verdorie, die Lund had ik er al in staan, maar nu gaat iedereen hem nemen natuurlijk haha.

Yes same story hier :D 

KV

En gaat Danny dan ook in de Giro gewoon alles zelf doen of is Welsford nu wat vakantie aan het nemen aan de Turkse kust?

John Bon
Scoritop
#451
Ik vind het assortiment tijdrijders toch vrij summier. Althans, die ook voor AK gaan. Pogi, Thomas,...

Hangt van de rest van je tijdrijders af natuurlijk.
Ik verwacht in de eerste TT dat Ganna met die slotklim pak slaag zal krijgen van Pogi en in tweede zal hij er ook nt ver af zijn. 
Dus voor mij gok ik er wat op dat de extra punten zullen komen van ploeggenoten. 

lochem
KJP
#456
Verdorie, die Lund had ik er al in staan, maar nu gaat iedereen hem nemen natuurlijk haha.

Wel ff nadenken. Jakobsen laat Andresen winnen. In de Giro vast andersom....

Reus

35 sprinters.

Hoe gaan we er dan voor zorgen om de geluksfactor een beetje minder te maken...

Dat wordt natuurlijk chaos de eerste sprinritten. En daar gaat ook een topper in sneuvelen..

 

KJP
lochem
#463
Wel ff nadenken. Jakobsen laat Andresen winnen. In de Giro vast andersom....

Voor 500K is Lund gewoon rete interessant. Jakobsen overleeft veel minder dan Lund en ik acht de kans ook behoorlijk dat Jakobsen na de laatste rustdag sowieso niet meer opstapt. Dus een beetje minder presteren had ik fijner gevonden, ;)

floda

Pff bauhaus voor 2,5 miljoen is weer net zo'n k bedrag. Wil ik wel, maar dan moet er weer een andere sprinter worden gedowngrade... toch maar die tobias voor 0,5 gokken dan

encanto

Lund zeker interessant, maar dan wel gewoon als 7e/8e sprinter (waarbij bij de echt. vlakke sprints hij niet mee gaat doen in dit geweld denk ik en met zoveel sprinters moet je wel heel goed zijn om nog in de top 20 te eindigen). Je moet er niet te veel van verwachten, maar kan leuk uitpakken. Dan kijken wie voor 500.000 eenzelfde potentieel heeft. Skuijns was bijvoorbeeld vorig jaar een goede keus, maar zullen velen heb echt hebben genomen als leuke gast in voor een plekje in het team want Pedersen zou veel winnen (viel alleen in de eerste etappe hard).

Welke andere renners voor 500.000 hebben veel potentieel....qua sprinters niet veel, maar qua klimmers best wel hoor.

floda

Vendrame als sprinter.... rijdt nu nog bergop voorop. Die ga je weer alleen maar verkeerd opstellen

Scoritop
floda
#468
Vendrame als sprinter.... rijdt nu nog bergop voorop. Die ga je weer alleen maar verkeerd opstellen

Heeft ook 2 sterren voor klassement 

ditisdavid

De pickrate van Plapp wordt zo ook niet minder.

Blusgast

Arensman kon het niet bijhouden vandaag

encanto

vendrame kan je prima meenemen, maar niet als sprinter. Dat moet je gewoon nooit doen. Dus als hij jouw 8e sprinter is prima, maar ga bij vlakke sprints er vanuit dat ie niet meedoet.

 

@Blusgast: meteen niet meer meenemen!!! Vooral niet doen.;)

floda

De ineos giromannen zijn niet goed hier

BigMig

@scoritoP

Foss geef ik dan de grootste kans, maar die is ook dusdanig stevig geprijsd dat hij dan op meer vlakken moet leveren. Verder is de vraag wat de stalorders zijn bij de renners die je noemt. Een Bjerg zie ik bijvoorbeeld best inhouden. En de Cerny's en B Thomassen van deze wereld bieden erg weinig zekerheid, die kunnen ook een keer 19e en 35e worden. Dan is ome Will nog een leuke gok, maar ja, heb je daar een plekje van je selectie voor over?

Het idee is leuk, maar volgens mij moet je maar net geluk hebben om het daadwerkelijk goed te laten uitpakken.

dr klaas

De wissels in het klassiekerspel en echt dure renners als bijv pogi v aert G de Lie zijn m.i. goede aanpassingen scoritowise. De teampunten voor de tijdrit helaas niet. 

1 2 ... 19 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.