Scorito Giro 2024

1 2 ... 24 ... 103 104
Ragnar Lolbroek
NielsH97
#575
1 miljoen "over", nu krijg ik de twijfels om Arensman te upgraden naar Thomas..

Met dat idee heb ik ook al gepuzzeld. Ik heb nog wel wat renners die ik eventueel kan downgraden. Vendrame->Hofstetter & Aurelien->Valentijn. Dan is het bij mij budgettair mogelijk.

GoldenWallie
Ragnar Lolbroek
#576
Met dat idee heb ik ook al gepuzzeld. Ik heb nog wel wat renners die ik eventueel kan downgraden. Ve...

Gewoon Arensman en Thomas, hoef je ook niet te kiezen :)

Ragnar Lolbroek
GoldenWallie
#577
Gewoon Arensman en Thomas, hoef je ook niet te kiezen :)

Strak plan. Ik Flikker alvast Tadej uit mijn team om die 9 miljoen knaken vrij te spelen.😅

Laatst gewijzigd
GoldenWallie
Ragnar Lolbroek
#578
Strak plan. Ik Flikker alvast Tadej uit mijn team om die 9 miljoen knaken vrij te spelen.😅

Hier past het prima, inclusief Pogi ;) en twee dure sprinters. Sla de middenmoot even over van AK en sprinters. Al staat een mogelijke Ewan-val wel op mij te wachten..

NielsH97

Dat zijn keuzes, die maken het spel ook leuk.

Ik heb nu de keuze gemaakt om geen Thomas, O'Connor en Caruso te kiezen. Daarnaast 9 sprinters, waaronder Vendrame,Oldani en Mayrhofer dus ook wel wat gasten voor de meer punchy aankomsten.

Maar ben nog niet 100% zeker van mijn team. 

Budgetverdeling scorito:

22mil klassement (6)

4,25 klimmers (4)

17,5 sprinters (8)

3,25 knecht (2)

Wat vinden jullie van de indeling? 

 

 

Scoritop
NielsH97
#575
1 miljoen "over", nu krijg ik de twijfels om Arensman te upgraden naar Thomas..

Ik heb ze allebei. Flinke overkill ben ik bang

TimTornTeut

Weet iemand of Bauhaus een beetje een heuvel over kan? Ik twijfel om toch Pithie te upgraden. Betekent wel dat ik nog ergens 500 vandaan moet zien te halen. 

Sjasfriet

Die goedkope Deen zal op deze manier in geen enkel team ontbreken zeker ... :(

@Timtorn: Bauhaus kan zeker een heuvel over

TimTornTeut
Sjasfriet
#583
Die goedkope Deen zal op deze manier in geen enkel team ontbreken zeker ... :( @Timtorn: Bauhaus ka...

In dat geval het dilemma: 

Pithie en Poels of Bauhaus en Pellizzari? 

Sjasfriet
TimTornTeut
#584
In dat geval het dilemma: Pithie en Poels of Bauhaus en Pellizzari? 

Die staan alle 4 in m'n team :p

Scoritop
Sjasfriet
#583
Die goedkope Deen zal op deze manier in geen enkel team ontbreken zeker ... :( @Timtorn: Bauhaus ka...

En toch denk ik dat die goedkope Deen leadout zal zijn. Wel een snelle, dat wel 

TimTornTeut

Zeker leadout, maar voor 500 wel interessant als Jakobsen er bij de zwaardere etappes af moet. 

TimTornTeut
Sjasfriet
#585
Die staan alle 4 in m'n team :p

Haha, dat wordt bij mij wel heel lastig om nog voor elkaar te krijgen.

dr klaas
DaLuca23
#564
Door de klim die op 22 km vd finish ligt icm met die muur van 1,5 km a 8% op ongeveer 5 km vd finish...

V Aert zou eigenlijk starten natuurlijk,  laporte kan ook aardig klimmen toch.  Wil pogi wel de 1e etappe wel winnen ? Of zijn team daarvoor laten werken, roze na 3 weken is belangrijk niet de 1e etappe al. Misschien wordt het wel een vlucht ?

Ben Heal Nie

Reflecterend op wat ik nu bij elkaar heb geclickt, moet ik bekennen dat ik mogelijk het smerigste team mogelijk bij elkaar heb geclickt...

Mijn theorie is dat b sprinters met matige leadouts er echt heel weinig aan te pas gaan komen (en dat het verschil in dit brede veld qua punten met een c sprinter dus erg klein zal zijn) dus ik ga voor alle a sprinters (lees Milan, merlier en kooij) aangevuld met pithie en Vernon en voor de rest stel ik dan gewoon 4 uae mannen op (pogy kan zomaar de eerste twee etappes winnen en dus alle truien ook al twee dagen hebben) en houd ik een Andersen en Mikhels achter de hand voor als fabio afstapt en bini op zijn muil is gegaan.

wat denken jullie?

 

Sjasfriet
Scoritop
#586
En toch denk ik dat die goedkope Deen leadout zal zijn. Wel een snelle, dat wel 

Maar Jakobsen geraakt met moeite een brug over, dus zal hij er vaak bijzitten zonder Fabio, of ben ik nu mezelf aan het overtuigen?

Anyway: ik krijg een beetje van Poppel/Welsford vibes, waarbij de lead out gewoon beter is dan de zogenaamde kopman.

 

@ben heal nie: gewoon doen en hopen dat bini ergens op het podium mag en de prosseco moeilijk open krijgt ;)

Laatst gewijzigd
Hay
dr klaas
#589
V Aert zou eigenlijk starten natuurlijk,  laporte kan ook aardig klimmen toch.  Wil pogi w...

Lijkt me wel dat Pogi de eerste roze trui wil winnen, zou ook een beetje oneerbiedig zijn als het parcours voor hem is uitgetekend en hij laat lopen :-) Maar mocht het wenselijk zijn dan kunnen ze de trui na etappe 2 toch gewoon een keer weggeven en later weer oppikken?

Ben Heal Nie

A Paret Peintre of W Poels.....

Daan De Jager

Beide

NielsH97

Mikhels is wel een interessante naam samen met Andersen. Sprinten ze beide niet/lead out dan heb je twee 0 punters. 

Niet teveel gokjes opnemen is mijn idee altijd.

Ben Heal Nie

Schaal je Aurelian dan 8n als klassementsrenner of als vluchter? Worst case scenario loopt hij drie weken voor die Australische frikadel te knechten hana

Daan De Jager

Kan beide 

DaLuca23
dr klaas
#589
V Aert zou eigenlijk starten natuurlijk,  laporte kan ook aardig klimmen toch.  Wil pogi w...

Had zeker een heel mooi duel tussen v Aert en Pogi kunnen worden. Laporte, hoe goed is die op dit moment? Ik verwacht niet goed genoeg om Pogi te kunnen volgen op die klim/muur, als die gaat.

Wat betreft eerste etappes. Lijkt mij dat Pogacar in de 1e 2 etappes al aardig wat tijd kan pakken. Drie etappes daarna zullen hoogstwaarschijnlijk gecontroleerd worden door de sprintploegen, dus hoeft UAE niets te doen. Etappe 6 prima om dan een groep vluchters veel tijd te geven, waar er dan 1 het roze over mag nemen. 

oborobo

Die goedkope deen,krijgt toch een veel sterker deelnemersveld dan nu in Turkije?

Arne Riis
NielsH97
#595
Mikhels is wel een interessante naam samen met Andersen. Sprinten ze beide niet/lead out dan heb je...

Gokjes van 500k meenemen is voor mij prima, zo maak ik ruimte voor duurdere jongens. Of ik ze vaak ga opstellen, is een tweede...

1 2 ... 24 ... 103 104

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.