Scorito Giro 2024

1 2 ... 25 ... 105 106
dawizz

Laagste pickrate ooit voor Jakobsen zo denk ik 

ditisdavid

Lipowitz solliciteert nadrukkelijk naar het worden van de een-na-meest populaire renner.

Ben Heal Nie
ditisdavid
#602
Lipowitz solliciteert nadrukkelijk naar het worden van de een-na-meest populaire renner.

Click, zeker met DFM als kopman daar

Arne Riis
Ben Heal Nie
#590
Reflecterend op wat ik nu bij elkaar heb geclickt, moet ik bekennen dat ik mogelijk het smerigste te...

Heel interesant idee. Maar wat doe je als Pogi de trui in etappe 6 weggeeft? Er zijn twee biljartlakenvlakke ritten waarin je in dat - niet denkbeeldige - geval met maar vijf man punten pakt. En met wat pech doet Pogi hem zelf na rit 2 al met heel veel plezier van de hand. 

ik zou wel een paar noodscenario's achter de hand houden.

Ben Heal Nie
Arne Riis
#604
Heel interesant idee. Maar wat doe je als Pogi de trui in etappe 6 weggeeft? Er zijn twee biljartlak...

Ik realiseer me dat het iets te veel all in is; zojuist Kooij eruit en laengen voor Bauhaus en molano. 6 goeie sprinters, rest krijg ik wel opgevuld.

TimTornTeut

Als je voor 1,5 miljoen nog een klassementsman in je ploeg wilt klikken. Voor wie ga je dan in dit veld? 

NielsH97

Gister werd ik voor gek verklaard toen ik met de naam Lipowitz kwam..

NielsH97
TimTornTeut
#606
Als je voor 1,5 miljoen nog een klassementsman in je ploeg wilt klikken. Voor wie ga je dan in dit v...

Rubio

Sjasfriet
NielsH97
#607
Gister werd ik voor gek verklaard toen ik met de naam Lipowitz kwam..

En de kl*terij is dat ik hem al van in het begin in m'n team had... Wat een miserie :(

KV

En Plappie krijgt ook een klappie vandaag. Wat moeten we daar nu weer van denken.

Arne Riis
Ben Heal Nie
#605
Ik realiseer me dat het iets te veel all in is; zojuist Kooij eruit en laengen voor Bauhaus en molan...

Ik heb ook even zitten spelen. Dit is precies waarop ik uitkwam. Nou ja, ongeveer dan ;-)

Laatst gewijzigd
ditisdavid
KV
#610
En Plappie krijgt ook een klappie vandaag. Wat moeten we daar nu weer van denken.

Dat hij geen schijn van kans heeft om drie weken lang hoog in het klassement te blijven en dus zijn punten moet gaan pakken uit de makkelijkere bergetappes in het begin, de tijdritten en eventueel de vlucht. Maar dat had ik je voor vandaag ook al kunnen vertellen.

Vind hem overigens wel een plausibele pick maar zeker geen potentiële musthave.

TimTornTeut
NielsH97
#608
Rubio

Ja, boven Juanpedro Lopez? 

encanto

Ik zou zeggen van wel. Rubio heeft het vorig jaar 2x goed laten zien ...Lopez de laatste jaren niet maar goed was in vorm..net als onze Duitser..

 

exhter vaak bij de giro gaan dit soort renners toch minder leveren..Skjelmose reed twee jaar geleden ook heel goed en presteerde toch echt minder ,maar zo'n grote ronde is toch anders. 
daarom grote twijfel ook bij pithie ..2 miljoen is wel heel veel in dit veld. 

TimTornTeut
encanto
#614
Ik zou zeggen van wel. Rubio heeft het vorig jaar 2x goed laten zien ...Lopez de laatste jaren niet...

Ja snap ik. Die twijfel rond Pithie heb ik - in iets mindere mate - ook bij Kooij. 

NielsH97
TimTornTeut
#613
Ja, boven Juanpedro Lopez? 

Ben niet overtuigd van Lopez. Komt absoluut niet in mijn team Rubio mogelijk wel.. maar weinig mannen van 1,5/2 miljoen die ik interessant vind. Een Fortunato vind k nog vele malen intressanter voor 750k

KV
ditisdavid
#612
Dat hij geen schijn van kans heeft om drie weken lang hoog in het klassement te blijven en dus zijn...

Zou wel denken dat het vandaag ook een "makkelijke" bergetappe was...

Behatzailea
TimTornTeut
#613
Ja, boven Juanpedro Lopez? 

En Dunbar wordt het ook niet hè?

TimTornTeut
Behatzailea
#618
En Dunbar wordt het ook niet hè?

Nee dan nog eerder Plapp en nog 500 extra voor m'n sprintploeg. Al was Plapp ook niet overtuigend vandaag. 

Ben Heal Nie
TimTornTeut
#619
Nee dan nog eerder Plapp en nog 500 extra voor m'n sprintploeg. Al was Plapp ook niet overtuigend va...

Je moet geen klassementsman onder de 2,5m willen denk ik (nog een argument voor meer team punten).

GoldenWallie
Ben Heal Nie
#620
Je moet geen klassementsman onder de 2,5m willen denk ik (nog een argument voor meer team punten).

Denk dat juist de mannen tussen de 1m - 1.5m jou aan een bekertje gaan helpen. Deze mannen kunnen je meer verrassen dat de dure AK mannen.

ditisdavid
KV
#617
Zou wel denken dat het vandaag ook een "makkelijke" bergetappe was...

Op papier wel, maar er werd heel hard gereden op de zware eerste klim met maar een man of 15 over op de top. Kwam daarna wel weer samen maar die inspanning was in het vervolg te merken aan de verschillen. Voor iemand als Plapp, die al zijn goede klimprestaties neerzet in ritten met of klimmen onder de vijf kilometer of één grote klim, was dat funest.

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Wat vinden jullie van carthy? 

Ben Heal Nie
GoldenWallie
#621
Denk dat juist de mannen tussen de 1m - 1.5m jou aan een bekertje gaan helpen. Deze mannen kunnen je...

Voor Ritten yes (ik heb bijv ook een Woutje Poels) gaan die gasten inderdaad een verschil maken. Maar ik ga die gasten niet selecteren met het idee dat zij een klassement gaan rijden (die eindigen op plek 10-20).

Jelmer van der Zee

Ik heb nu deze kanonnen in mijn team:

Milan 

Kooij

Bauhaus 

 

Ik twijfel nog erg over Kooij, misschien vervangen door Merlier, maar omdat er veel heuvels over moeten, lijkt me dat geen goede keuze.

 

En Buchmann, dat lijkt echt een koopje, maar die presteert niet echt dit seizoen lijkt het.

 

1 2 ... 25 ... 105 106

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.