Heel interesant idee. Maar wat doe je als Pogi de trui in etappe 6 weggeeft? Er zijn twee biljartlakenvlakke ritten waarin je in dat - niet denkbeeldige - geval met maar vijf man punten pakt. En met wat pech doet Pogi hem zelf na rit 2 al met heel veel plezier van de hand.
ik zou wel een paar noodscenario's achter de hand houden.
Dat hij geen schijn van kans heeft om drie weken lang hoog in het klassement te blijven en dus zijn punten moet gaan pakken uit de makkelijkere bergetappes in het begin, de tijdritten en eventueel de vlucht. Maar dat had ik je voor vandaag ook al kunnen vertellen.
Vind hem overigens wel een plausibele pick maar zeker geen potentiële musthave.
Ik zou zeggen van wel. Rubio heeft het vorig jaar 2x goed laten zien ...Lopez de laatste jaren niet maar goed was in vorm..net als onze Duitser..
exhter vaak bij de giro gaan dit soort renners toch minder leveren..Skjelmose reed twee jaar geleden ook heel goed en presteerde toch echt minder ,maar zo'n grote ronde is toch anders.
daarom grote twijfel ook bij pithie ..2 miljoen is wel heel veel in dit veld.
Op papier wel, maar er werd heel hard gereden op de zware eerste klim met maar een man of 15 over op de top. Kwam daarna wel weer samen maar die inspanning was in het vervolg te merken aan de verschillen. Voor iemand als Plapp, die al zijn goede klimprestaties neerzet in ritten met of klimmen onder de vijf kilometer of één grote klim, was dat funest.
Voor Ritten yes (ik heb bijv ook een Woutje Poels) gaan die gasten inderdaad een verschil maken. Maar ik ga die gasten niet selecteren met het idee dat zij een klassement gaan rijden (die eindigen op plek 10-20).
Ik heb nu deze kanonnen in mijn team:
Milan
Kooij
Bauhaus
Ik twijfel nog erg over Kooij, misschien vervangen door Merlier, maar omdat er veel heuvels over moeten, lijkt me dat geen goede keuze.
En Buchmann, dat lijkt echt een koopje, maar die presteert niet echt dit seizoen lijkt het.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.