Scorito Giro 2024

1 2 ... 27 ... 115 116
Aanklampen

Daan, je zegt dat Vendrame een sprinter is en dan zeg je ook dat ie voor de heuvelettapes mee is. Is dat niet beetje tegenstrijdig?

Ewan vs Gaviria is beetje lood-om-oud-ijzer. Waar Ewan vaak laat lopen is Gaviria qua timing veel te optimistisch.. Sprinten vanaf 350m en dan stilvallen op 100m, Zoals Scorito al zei, TV op 100m uitdoen.

Ewan is vanwege Martijn's weddenschap misschien wel 1,5m en daarmee te goedkoop.

Overigens, is het de bedoeling dat iedereen nu zijn sprinters allemaal mededeelt? 

Ik vraag me af of Oldani altijd 'sprinter van dienst is'. In dit veld komt ie misschien in beste geval tot P 5-7, vaak wellicht niet eens P10. MI zijn er veel mannen sneller dan hem.

Daan De Jager
NielsH97
#650
Leuke budgetsprinter die je amper hoort: Fiorelli Vorig jaar nog 3de in de sprint in Rome. Kan daar...

Van die is altijd de vraag sprint die mee , soms zie je hem in een berg etappe opeens mee

Aanklampen
NielsH97
#650
Leuke budgetsprinter die je amper hoort: Fiorelli Vorig jaar nog 3de in de sprint in Rome. Kan daar...

Hij is niet alleen en wellicht een Vendrame light.......

Laatst gewijzigd
Daan De Jager
Aanklampen
#651
Daan, je zegt dat Vendrame een sprinter is en dan zeg je ook dat ie voor de heuvelettapes mee is. Is...

Bedoel ermee in Scorito staat die als sprinter

NielsH97
Daan De Jager
#652
Van die is altijd de vraag sprint die mee , soms zie je hem in een berg etappe opeens mee

Eens, maar daarom denk ik juist dat hij vaker top 10 kan rijden met de sprintetappes van '24.

Leuke gok voor 750k

NielsH97
Aanklampen
#653
Hij is niet alleen en wellicht een Vendrame light.......

En juist in de giro '24 kunnen die jongens vaker top 10 rijden dan ooit tevoren. Maar dat is mijn mening obv parcours

NielsH97
Aanklampen
#651
Daan, je zegt dat Vendrame een sprinter is en dan zeg je ook dat ie voor de heuvelettapes mee is. Is...

Laten we maar niet iedereen zijn sprinters bespreken maar sprinters individueel of vergelijken vind ik altijd wel interessant. 

 

encanto

Jullie hebben gelijk wat betreft het delen van sprinterteams ..zal het minder doen!;)

Er is altijd één sprinter die ene hele ronde op niveau is en dat is gewoon een van de toppers. Wil je het risico niet lopen om net die ene te missen dan moet je de duurste drie gewoon nemen ben ik bang en dan wat meer in de goedkopere renners verder zoeken, dat wordt dan echt gokken maar je weet wel dat die eerste drie gewoon leveren. Verder denk ik dat de meeste mensen in het spel voor Milan (die sowieso) en Kooij (chauvinisme) gaan, dus wil je verschil maken en toch een keuze bij die top 3 maken moet je juist merlier meenemen en één van deze andere twee laten....

TimTornTeut
NielsH97
#650
Leuke budgetsprinter die je amper hoort: Fiorelli Vorig jaar nog 3de in de sprint in Rome. Kan daar...

Bardiani heeft alleen ook nog Zanoncello mee als sprinter...

Behatzailea

Ik zit te denken aan Fiorelli als sprinter. Kan ik 'm ook opstellen als aanvaller in elk terrein ;)

BramZola
M@thijs
#645
@bramOldani is leadout? heb ik iets gemist hier?

Ik heb me hier totaal in vergist inderdaad mijn excuses, dat maakt hem iig een stuk interessanter voor 1M. Als we dan toch in het sigment 1M gaan kijken welke spri ters zouden jullie dan wel niet nemen? Ik vind Vendrama echt een hele lastige gezien wanneer je hem opstelt. Kanter en Vernon vind ik gezien de uitslagen goede picks en Oldani vind ik lastig omdat dit zijn eerste grote ronde word als kopman in de sprint.

KV

Wat zit iedereen toch te leuteren over het "wanneer opstellen van Vendrame"? Die sprintte vorig jaar toch ook gewoon mee tot hij van de baan geveegd werd?

En zeker die eerste sprints die vermoedelijk wat gereduceerder gaan zijn kan ik me niet voorstellen dat hij niet meedoet. Maar je moet inderdaad niet op top 5 plekjes rekenen. Voor 1,5m was het voor mij denk ik eerder een no-go. Nu toch gewoon prima te overwegen. 

Daan De Jager

Ik wacht lekker de interviews af

martijncr
yallayalla
#640
Wat denken jullie?GC:PogiThomasArensmannBardetLopezPLappRubioKlimmers:Paret-PeintrePoelsSprint:Milan...

Oei, ik zou dit team niet kiezen. Lopez Plapp en Rubio zijn echt zeer onzeker voor GC. Dan denk ik dat Paret Peintre en Poels nog aannemelijker zijn dat ze hoog eindigen in GC. Sprinters heb je al wat opmerkingen over gekregen zie ik, maar sluit me niet echt aan over hype Vernon. Denk dat Italiaanse sprinters dichterbij top 5 komen dan hij, idd omdat Hofstetter ook kan gaan sprinten.

martijncr

Ik heb Vendrame behoorlijk vastgebeiteld in mijn team staan omdat ik denk dat ie over drie weken koers genomen top 3 eindigt in puntenklassement. Hij gaat namelijk ook in heuvelritten punten pakken en zal in de laatste weken daarom meer en meer mee gaan sprinten om die trui te pakken. 

TimTornTeut

Ik doe nu een poging voor een ploeg met Merlier, Kooij en Milan, maar dat valt toch niet mee om rond te krijgen zonder serieus in te leveren op klassementsmannen.

Valvuillerdemoz

Ben ook wel benieuwd wat Trentin hier nog kan. Zijn team is zeer goed bezig.  Genoeg interessante etappes voor hem. Niet zozeer meer in de vlakke sprints, die zullen voor Dainese zijn, maar wel in de sprintetappes met wat meer hoogtemeters. Kan hij ook de eerste etappe aan?

KV
Valvuillerdemoz
#667
Ben ook wel benieuwd wat Trentin hier nog kan. Zijn team is zeer goed bezig.  Genoeg interessan...

De sprintetappes met meer hoogtemeters zullen eerder voor Mayrhofer zijn. 

Baskeee
Valvuillerdemoz
#667
Ben ook wel benieuwd wat Trentin hier nog kan. Zijn team is zeer goed bezig.  Genoeg interessan...

Nee ik denk van niet. Ik denk dat die muur van 10% te veel van 't goede is voor alle sterke sprinters.:

https://cdn.cyclingstage.com/images/giro-italy/2024/stage-1-profile-finale.jpg

KV
martijncr
#664
Oei, ik zou dit team niet kiezen. Lopez Plapp en Rubio zijn echt zeer onzeker voor GC. Dan denk ik d...

Niet akkoord met zin 2 en 3. 

Knireflih

Ik had een 14 +6 invulling, omdat ik een poging wilde doen om Merlier mee te nemen. Qua ploeggenoten ook wat interessante 500 k mannen daar, eventueel voor opvulling. 

Nu ben ik de etappes aan het invullen en lijken etappe 3, maar met name 4 en 9, te lastig voor hem. Of zit ik daar mis?

Dan zou zijn eerste sprintkans etappe 11 zijn. Persoonlijk te onzeker om daar 4,5 miljoen aan te besteden. Wellicht dan toch Girmay, wat het team weer wat breder kan maken.

Hoe denken jullie over deze etappes?

NOAD1912
TimTornTeut
#666
Ik doe nu een poging voor een ploeg met Merlier, Kooij en Milan, maar dat valt toch niet mee om rond...

Ja hè, levert me ook enorme hoofdbrekens op

Ragnar Lolbroek

Jan Hirt. Strak plan of hersenscheet?

martijncr
KV
#670
Niet akkoord met zin 2 en 3. 

En waarom niet?

Aanklampen
NOAD1912
#672
Ja hè, levert me ook enorme hoofdbrekens op

Merlier is wel een verschilmaker.. plafond ligt hoog maar ook de bodem ook. Met Van Lerberghe wel heel ervaren lead-out en Merlier heeft heel goed gevoel voor ruimte en timing.. 

weet niet wat ik met hem doe. Ruimte voor 3x4m+ sprinters is te gortig lijkt het 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 27 ... 115 116

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.