Scorito Giro 2024

1 2 ... 29 ... 114 115
kevinraar

Ik hrb nu dit team

Pogacar 

Arensman 

Uitenbroeks 

Tibiri

Foss

Dunbar

Lopez

Poels

Storer

Ganna

Merlier

Kooij

jakobsen

molano

ewan

Dekker

Vernon

Grosschartner 

Broers paret peintre 

 

Goede verdeling

7 klassement

7 sprinters

1 tijdrijder 

1 knecht

4 klimmers

 

 

BigMig

Mooi team Kevin! Alleen zou ik Foss vervangen

kevinraar

Ok voor wie dan?

Eventueel truipinten jongerklassemrnt arensman 

Kan goed tijdrijden

Laatst gewijzigd
BigMig

Ja maar alleen daarvoor is hij nogal duur. Je hebt best veel klimmers, maar misschien kun je er nog 1 in stoppen die echt kans maakt op een goed klassement?

ZK

Legendarisch team Kevin, niets meer aan doen. 🙂

kevinraar

Van wie verwacht jr een goed klassement die ik niet heb zie alleen bardet en Thomas die zijn best duur

Tommytom

O'connor natuurlijk!

kevinraar

Oh ja o connor heb je ook nog zou niet weten hoe ik hem in me tram krijg

Behatzailea

Wat mij irriteert is dat ik geen 8 klassementsrenners in mijn team krijg en dan bedoel ik zoals door scorito gekwalificeerd als klassementsman. Met klimmers kom ik wel aan 8, maar ik zie liever 8 bij klassementsmannen. Hopelijk kan ik over deze tic heen stappen 😀

kevinraar

Iknzou er ook wel 8 willen in me tram lukt mij ook niet

ElmoOpdefiets
Hay
#697
Voor mij hoeft ook niet alles te worden prijs gegeven, maar ik denk dat de meeste "insiders" renners...

Hirt moest gisteren wel heel vroeg lossen volgens mij.

Thomberg

Hirt is "mister derde week". Die gaat vlammen dit jaar. Gaat meer punten pakken dan Vansevenant, let maar op!

John Berger

Grote twijfel tussen Thomas  + Paret P (A) of O Connor  + DFM. Verder staat team wel vast, volg 14 + 6 strategie en kies niet voor team punten (geen teamgenoten van Pogacar). Nog nooit een beker gescoord bij grote rondes of klassiekerspel, moet toch een keer gaan lukken. 

John Berger

Lutsenko (mogelijk) toch naar giro. 

Laatst gewijzigd
NOAD1912

"kies niet voor team punten (geen teamgenoten van Pogacar). Nog nooit een beker gescoord bij grote rondes of klassiekerspel"

En je weet zeker dat deze zin niet zowel oorzaak als gevolg bevat? 😜

NielsH97
John Berger
#713
Grote twijfel tussen Thomas  + Paret P (A) of O Connor  + DFM. Verder staat team wel vast,...

Wat houdt de 14/6 strategie in?

Wellens Nietens

Ik snap dat intergiro klassement nog niet helemaal. Zijn er daardoor in totaal meer tussensprints? Aangezien de intergiro sprints schijnbaar ook meetellen voor de puntentrui zou dat evt voor dat klassement nog relevant kunnen zijn?

kevinraar

is dit een goede optie

dunbar en foss eruit

lipowitch en o conor erin 

Laatst gewijzigd
Aanklampen
NielsH97
#716
Wat houdt de 14/6 strategie in?

6 x 500/750 en rest wat duurdere

NielsH97
kevinraar
#718
is dit een goede optie dunbar en foss eruit lipowitch en o conor erin 

Vind Martinez niet betrouwbaar over 3 weken. Maar voor Bardet of O'connor valt ook iets te zeggen..

Het is erg lastig Kevin. 

NielsH97
Aanklampen
#719
6 x 500/750 en rest wat duurdere

Ik zie op 16/4 dan maar hoeveel 1mil renners heb jij? 

Heb 4 x 500/750 en 5 x 1 mil

BramZola

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2024-04-28/tim-merlier-is-doodeerlijk-vrees-dat-ik-er-niet-bij-zal-zijn?utm_source=browser&utm_medium=push&utm_campaign=message_6377

Merlier gaat misschien niet mee

John Berger
NOAD1912
#715
"kies niet voor team punten (geen teamgenoten van Pogacar). Nog nooit een beker gescoord bij grote r...

Zou zomaar kunnen🤪 Blijf stug vast houden met de gedachte dat je met de juiste combinatie van renners hoger moet kunnen eindigen als met team punten. Maar ook dit jaar is het weer een flinke puzzel. Wie zijn de juiste punchers (1e etappe), wie gaat er voor bergtrui, wie is de D.Gee van 2024, gaat Lund als lead out toch zelf sprinten, is er een onverwachte klassementrenner voor top 10 klassering, etc etc. Afgelopen week ook flink gespeurd in deelnemerslijst en het is gelukt om wat afwijkende namen te vinden, maar het is altijd gokken en geluk hebben. Ik speel altijd elk wielerspelletje met 1 tot 2 verrassingen en die heb ik ook nu weer gevonden (1 naam nog niet gezien in dit forum). Succes met jouw zoektocht en team.

NielsH97
BramZola
#722
https://www.wielerkrant.be/nieuws/2024-04-28/tim-merlier-is-doodeerlijk-vrees-dat-ik-er-niet-bij-zal...

Het EK  ;)

kevinraar

nu heb ik maar 6 klassement renners vindt wel weinig weet niet hoe ik nog 1 of 2 bij zou kunnen krijgen

1 2 ... 29 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.