Scorito Giro 2024

1 2 ... 30 ... 119 120
John Berger
Aanklampen
#719
6 x 500/750 en rest wat duurdere

Klopt 6x 500k, dit geeft je veel ruimte om alle dure toppers te kiezen. Volgens mij zit er in de 500k categorie dit jaar zoveel potentiële puntenpakkers dat ik het wel aandurf. Tot nu heel tevreden over mijn team, maar er kunnen deze week nog wel wat mutaties op de deelnamelijst komen waardoor ik toch moet switchen

Sjasfriet
BramZola
#722
https://www.wielerkrant.be/nieuws/2024-04-28/tim-merlier-is-doodeerlijk-vrees-dat-ik-er-niet-bij-zal...

Heb je ook verder gelezen dan de titel?

GoldenWallie
kevinraar
#718
is dit een goede optie dunbar en foss eruit lipowitch en o conor erin 

Ik kies nog liever Bardet dan O Connor ;) Lipowitch is prima.

Je kan ook nog een Tiberi + 1m nemen.

kevinraar

tibiri heb ik al 1 miljoen heb ik niet meer over

GoldenWallie
kevinraar
#729
tibiri heb ik al 1 miljoen heb ik niet meer over

Als je dan een 3m renner moet kiezen: Bardet en 500k: Lipowitz.

Maar let op: ik ben geen Nasibal met 10+ gouden bekertjes, ben meer een deelnemer met bronzen en zilveren bekertjes :)

kevinraar

ik haal bijna nooit beker heb bij alle wielerspellen 1 bronze en 1 zilvere beker geen gouden

 

ben hard aan het puzzelen naar team zal straks sturen wat ik heb gemaakt

DennisdeMenniss

Wordt die Tiberi niet een beetje helemaal gehypt op dit moment? 

Laatst gewijzigd
M@thijs

DFM is wel een potentiele verschilmaker.

Weinig gekozen als je al op dit forum luistert.
Potentie om gewoon 2e te worden deze giro (deze potentie hebben bardet en oconner niet, tenzij er veel namen uitvallen.)

Natuurlijk ook een grote eerder benoemde downside.

BigMig

@ Mathijs

Daniel Felipe Martinez, de Jai Hindley van de giro 2024

BigMig

Ah Kevin, je hebt nog een hele werkweek om te puzzelen joh. Tegen het einde van de week heb je een team staan wat zelfs in een Zadelpenniaanse paragraaf niet te beschrijven is

Kip

Gezien hetgeen ik nu voorbij zie komen zijn drie grote verschilmakers;

to Merlier or not?

to Cian or not?

to Caruso?

(of proef ik dat laatste verkeerd?)

zelf twijfel ik het meest over cian, overige nu niet. Maar als Merlier straks in het paars eindigt dan is dat niet zo raar (als nr 1 sprinter van voorjaar) en kan je fluiten naar een beker.

En Caruso, bla bla ritzege en straks weer Steady top 5?
Nog even puzzelen maar..

BigMig

Ter aanvulling op de bovenstaande vragen is er denk ik nog een belangrijke: to G or not to G

Kip

Aanvulling; DFM ja, die zie ik niet zo. Maar we gaan het meemaken 

Kip

G er gewoon in! 

Ben Heal Nie

Mijn argument op merlier niet te nemen zit hem in de tireno van dit jaar... als je hem dan vergelijkt met een Milan of een Kooij bevestigd dat toch wel dat merlier significant slechter een heuvel over komt (zelfs Bauhaus zat er daar vaker bij).

Anyway; wil ook graag even mijn team delen, graag feedback ;). Pogy, arensman, cian, bardet, O'Connor, tiberi

kooij, milam, girmay, Vernon pithie Molano

novak Oliveira (uae) en poels

andersen, mkhels, pelizzari, lipowitz, vansevenant

Aanklampen
Ben Heal Nie
#740
Mijn argument op merlier niet te nemen zit hem in de tireno van dit jaar... als je hem dan vergelijk...

Niets meer aan doen. 

Ton Pelo
BigMig
#737
Ter aanvulling op de bovenstaande vragen is er denk ik nog een belangrijke: to G or not to G

Net een eerste versie bij elkaar geklikt met op dit moment: To G. 

Voornaamste reden is de zekerheid die je hebt bij de TT's. Om die reden ook Arensman er in staan vanwege zijn TT voordeel op Uijtdebroeks.

Aan de andere kant: als alle andere AK mannen elkaar niet echt ontlopen in de TT (tuurlijk, er zullen verschillen zijn, maar het niveau is niet heel hoog heb ik het idee), is dat aspect dit jaar ook minder belangrijk. Dan kan juist het verschil bergop gemaakt worden.

Astarloa

4,5 miljoen vind ik simpelweg niet te rechtvaardigen voor Merlier. Slecht track record in grote rondes en zal meerdere sprints op zeker gaan missen. Terwijl je voor dat bedrag verplicht bent hem vrij vaak kopman te maken. Uijtebroeks ook veel te duur voor wat hij tot nu toe heeft laten zien.

Hoe vaak zien jullie Merlier met zekerheid meesprinten? 

Kip

Merlier kan wel iets hebben hoor, denk 5 x

Arne Riis
BigMig
#737
Ter aanvulling op de bovenstaande vragen is er denk ik nog een belangrijke: to G or not to G

That's the question. 😂😂

Arne Riis
Astarloa
#743
4,5 miljoen vind ik simpelweg niet te rechtvaardigen voor Merlier. Slecht track record in grote rond...

Tja. Eigenlijk is de vraag: neem je naast Milan: Kooij of Merlier mee, of ga je voor twee extra subtoppers, zeg twee van de drie Pithie/Dainese/Bauhaus? Ik neig ernaar om Kooij thuis te laten en Merlier mee te nemen. In bloedvorm, op het vlakke waarschijnlijk de snelste en heeft al aangegeven voor de puntentrui te gaan. Zal dus niet laten lopen (en is van plan uit te rijden, moeten we bij de jonge Kooij nog maar afwachten).

Kooij heeft nog nooit een grote ronde gereden en moet mogelijk wat ritten laten aan Laporte (?). Bovendien fietst Visma wel echt met een pechduivel op de bagedrager dit jaar. 

ik wacht nog even de communicatie vn de ploegen af, maar neig voorlopig naar Milan en Merlier.

Laatst gewijzigd
BigMig

@Ben Heal Nie

voor een vlakke sprintetappe zit je niet zo heel ruim

 

@Ton Pelo

Waarom niet G, Arensman én Uijtdebroeks?

Ben Heal Nie
BigMig
#747
@Ben Heal Nie voor een vlakke sprintetappe zit je niet zo heel ruim   @Ton Pelo Waarom niet...

Welke vlakken?

oborobo

Over hypen gesproken, wat te denken van Lipowitsz.

oborobo

Zonder s!

1 2 ... 30 ... 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.