Ja daar zeg je me wat inderdaad, Poels staat voor nu wel in mijn team... maar ik denk dat ik hem er wel inhoud, die fietst z'n puntjes hoe dan ook wel bij elkaar, zal in elk geval minstens 1 etappe willen winnen.
Ik twijfel net zoals jullie behoorlijk over Cian... geeft aan niet voor gc te gaan, maar daar geloof ik geen bal van, die zal daar echt wel naar kijken, al denk ik dan niet dat hij een top 3 gaat rijden. maar is hij het budget waard?
Groves zie ik niet heel veel voorbij komen, is dat omdat hij overal in staat? of omdat ie niet in jullie team's staat? Ik had ergens gelezen dat hij een blessure heeft gehad die nog wel langer kan blijven zeuren.
Klassement:
Pogi
Thomas (downgraden naar Arensman?)
Uijtdebroeks
DFM
O'Connor
Tiberi
Klim:
A. Paret-Peintre
M. Woods
Sprint:
Milan
Kooij
Bauhaus
Molano
Pithie
Vendrame
Overig:
Mayrhofer
Andresen
Lipowitz
Pelllizzari
Iemand die verder nog tips heeft voor mij? Is de verdeling klassement/sprint voldoende of mis ik toch nog een extra klassementsman? Thanks alvast!
Lichtelijk offtopic, maar weet iemand wat er aan de hand is met de plaatjes van de shirts van ploegen als je renners zoekt per ploeg? Een aantal ploegen zijn al hun sponsoren kwijt, waardoor enkel een ingekleurd shirtje overblijft. Volgens mij is dit pas sinds een paar dagen. Heeft Scorito eigen sponsoren die het tonen van die andere sponsoren verbied of zoek ik er nou teveel achter?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Die stalorders, daar lijken ze niet aan te doen bij Bahrain waar iedereen voor eigen kansen lijkt te rijden. Zie recent nog Tiberi en Poels in TodA.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.