Scorito Giro 2024

1 2 ... 31 ... 124 125
Papa Bart

Wie ruilen we in voor Lutsenko?

Kip

Plapp?

Dottema11
ditisdavid
#602
Lipowitz solliciteert nadrukkelijk naar het worden van de een-na-meest populaire renner.

Inside tipje over zijn rol deze Giro, zou hem toch thuis laten...

KV
Dottema11
#753
Inside tipje over zijn rol deze Giro, zou hem toch thuis laten...

Ja inderdaad. Hij was ook just a helper van Vlasov. 

Gruttepi3r

Iemand iets gehoord van Plabb? Of is het uit voorzorg, zijn meerdere Jaycomannen afgestapt.

NielsH97

Zolang Tiberi en Caruso hoog in GC staan mag Poels waarschijnlijk ook niet veel. Andresen gaf aan dat hij alsnog Lead-aout is voor Jakobsen en nog vele voorbeelden maar uiteindelijk in koers veranderen er altijd weer zaken.

Eddix

Pfff kunnen jullie even ophouden met al die tips van renners die ik niet ken, ik heb veel te weinig plek in mijn team om ze allemaal mee te nemen xD

Willempie94
NielsH97
#756
Zolang Tiberi en Caruso hoog in GC staan mag Poels waarschijnlijk ook niet veel. Andresen gaf aan da...

Ja daar zeg je me wat inderdaad, Poels staat voor nu wel in mijn team... maar ik denk dat ik hem er wel inhoud, die fietst z'n puntjes hoe dan ook wel bij elkaar, zal in elk geval minstens 1 etappe willen winnen. 

Willempie94

Ik twijfel net zoals jullie behoorlijk over Cian... geeft aan niet voor gc te gaan, maar daar geloof ik geen bal van, die zal daar echt wel naar kijken, al denk ik dan niet dat hij een top 3 gaat rijden. maar is hij het budget waard?

 

Groves zie ik niet heel veel voorbij komen, is dat omdat hij overal in staat? of omdat ie niet in jullie team's staat? Ik had ergens gelezen dat hij een blessure heeft gehad die nog wel langer kan blijven zeuren. 

TimTornTeut

Hoeveel denken jullie dat Lutsenko gaat kosten? 

DaLuca23
Willempie94
#759
Ik twijfel net zoals jullie behoorlijk over Cian... geeft aan niet voor gc te gaan, maar daar geloof...

Groves zijn seizoen tot nu toe wordt gekenmerkt door blessureleed en daardoor matige prestaties. Oftewel een heel groot ? voor zijn prijs.

Ton Pelo
Willempie94
#759
Ik twijfel net zoals jullie behoorlijk over Cian... geeft aan niet voor gc te gaan, maar daar geloof...

Het lijkt me inderdaad dat Groves niet veel voorbij komt vanwege z'n knieklachten waarvan  de status niet helemaal duidelijk is.

stefbeukers

Zonder namen te noemen: hoeveel "pareltjes" staan er in jullie teams die je hier bijna niet voorbij ziet komen?

Bij mij twee: 1x 500k en 1x 750k

Dottema11
stefbeukers
#763
Zonder namen te noemen: hoeveel "pareltjes" staan er in jullie teams die je hier bijna niet voorbij...

2 van 500K en 2 van 750K

Willempie94
Dottema11
#764
2 van 500K en 2 van 750K

Hier precies hetzelfde

NielsH97

2 x 500k en 2 x 750k

Eddix

Bedoelen jullie pareltjes, of ruwe diamanten? Ik denk dat we achteraf pas echt kunnen zeggen wie de pareltjes zijn.. Ik heb er zelf 2, 1x500k 1x750k, pareltjes dan, deze twee gaan zonder twijfel knallen!

Nederlandsche

Klassement:
Pogi
Thomas (downgraden naar Arensman?)
Uijtdebroeks
DFM
O'Connor
Tiberi


Klim:
A. Paret-Peintre

M. Woods

Sprint:

Milan

Kooij

Bauhaus

Molano

Pithie

Vendrame

 

Overig:

Mayrhofer

Andresen

Lipowitz

Pelllizzari

 

Iemand die verder nog tips heeft voor mij? Is de verdeling klassement/sprint voldoende of mis ik toch nog een extra klassementsman? Thanks alvast!

albert n

Nederlandsche.  Mooi team. Kun je nog wat aan sleutelen tot het eind van de week. Heb bij DFM twijfels door blessure en Woods kun je misschien vervangen door een paar jonge klimmers, keuze genoeg

ProScoritoManager

Lichtelijk offtopic, maar weet iemand wat er aan de hand is met de plaatjes van de shirts van ploegen als je renners zoekt per ploeg? Een aantal ploegen zijn al hun sponsoren kwijt, waardoor enkel een ingekleurd shirtje overblijft. Volgens mij is dit pas sinds een paar dagen. Heeft Scorito eigen sponsoren die het tonen van die andere sponsoren verbied of zoek ik er nou teveel achter?

ZK

Ik denk dat ze de rechten niet hebben gekocht om officiële tenues te tonen. Daar zullen ze wel op gewezen zijn c.q. boete voor hebben gehad.

NielsH97
Nederlandsche
#768
Klassement:PogiThomas (downgraden naar Arensman?)UijtdebroeksDFMO'ConnorTiberi Klim:A. Paret-Peintr...

Volgens mij mis je 2 renners? Tenminste een team dient 20 renners te hebben. Verder wel een leuk team.

Tommytom
Willempie94
#758
Ja daar zeg je me wat inderdaad, Poels staat voor nu wel in mijn team... maar ik denk dat ik hem er...

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Die stalorders, daar lijken ze niet aan te doen bij Bahrain waar iedereen voor eigen kansen lijkt te rijden. Zie recent nog Tiberi en Poels in TodA. 

 

tol100

Kan die dainese een heuvel op of nii

 

Georgeske

Cian of O'Connor?

1 2 ... 31 ... 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.