Scorito Giro 2024

1 2 ... 32 ... 124 125
KissMyAce2.0
tol100
#774
Kan die dainese een heuvel op of nii  

De vraag is of ie er weer afkomt 

haahahahahahahahahahahahahaha

tol100
Georgeske
#775
Cian of O'Connor?

O'connor is in vorm en Cian is 1 grote gok

ZK
tol100
#774
Kan die dainese een heuvel op of nii  

Zoek hem op procyclingstats op en oordeel zelf

tol100

Maar hoeveel echte aanvallers moet je team  eigenlijk hebben? 

tol100
ZK
#778
Zoek hem op procyclingstats op en oordeel zelf

Ja maar hij heeft dit jaar amper wat gereden

Sjasfriet
stefbeukers
#763
Zonder namen te noemen: hoeveel "pareltjes" staan er in jullie teams die je hier bijna niet voorbij...

Doe ik het zo verkeerd?Momenteel heb ik 4x500 en 2x750

Dat komt vooral omdat ik toch de duurdere mannen er allemaal wil inpassen, al lukt dat nooit natuurlijk. 

Mss even m'n team delen:

Klassement:

Pogacar, Thomas, Uitdebroecks, Bardet, O'Connor, Tiberi

Klimmers/aanvallers:

Poels, A. Paret P, Rubio, Pellizari, Vansevenant, Lipowitz

Sprinters:

Milan, Kooij, Bauhaus, Pithie, Mayrhofer, Lamperti, Molano, Andresen

Laatst gewijzigd
albert n
tol100
#774
Kan die dainese een heuvel op of nii  

Echt wel, kijk maar op pcs

Behatzailea

Ooh, ik zie al een hoop teams, maar veel te weinig Caruso. 3.5M vind ik ook wat aan de hoge kant, maar die 0.5 probeer ik dan maar te zien als teampunten voor het wit van Tiberi en er zijn genoeg 0.5 renners die ik het wel waard vind te selecteren. (Toch nog steeds Pozzo)

TimTornTeut

Na de podcast van Wielerorakel opeens wel vertrouwen gekregen in Biermans. Nu dus de vraag: 

Ewan + Lonardi of Pithie + Biermans?

Ragnar Lolbroek
Behatzailea
#783
Ooh, ik zie al een hoop teams, maar veel te weinig Caruso. 3.5M vind ik ook wat aan de hoge kant, ma...

Hier is een team met Caruso.

Bergen: Pogacar, Thomas, Caruso, Bardet, Tiberi, Großschartner, Lopez, Aurelien PP, Storer, Carr.

Sprints: Milan, Kooij, Bauhaus, Molano, Pithie, Gaviria, Vendrame, Hofstetter, Andresen. 

Overige: Cerny

Nederlandsche
TimTornTeut
#784
Na de podcast van Wielerorakel opeens wel vertrouwen gekregen in Biermans. Nu dus de vraag: Ewa...

Pithie + Biermans uiteraard

tol100

Die Storer is gwn voor 750 k een koopje zeker met zo'n parcours 

NielsH97
TimTornTeut
#784
Na de podcast van Wielerorakel opeens wel vertrouwen gekregen in Biermans. Nu dus de vraag: Ewa...

Had Biermans in eerste instantie ook maar voor mij teveel twijfel.. zo'n sterke sprint heeft die ook niet in dit deelnemersveld.

johnnyvdlaar

Voor de puzzelaars alle renners met wat Scorito en PCS stats in excel:

https://github.com/jvdlaar/scorito/raw/main/giro-2024.xlsx

dr klaas
TimTornTeut
#784
Na de podcast van Wielerorakel opeens wel vertrouwen gekregen in Biermans. Nu dus de vraag: Ewa...

Orakelt er net als ons op los,  als je 50 namen noemt schiet je altijd raak. Voor de leek/ incidentele wielervolger zeer interesant.

Nederlandsche

Woods of Storer? :)

TimTornTeut
dr klaas
#790
Orakelt er net als ons op los,  als je 50 namen noemt schiet je altijd raak. Voor de leek/ inci...

Haha zeker waar, maar in deze podcast ging ik meer af op de woorden van David Dekker dan op de podcastmakers :) 

Pinot Grigio

Ik lees weinig over Welsford op dit forum... heeft aardige uitslagen gereden. In Biermans zie ik het niet zitten trouwens.

goose
Pinot Grigio
#793
Ik lees weinig over Welsford op dit forum... heeft aardige uitslagen gereden. In Biermans zie ik het...

Welsford gaat niet mee 😬

Pinot Grigio
goose
#794
Welsford gaat niet mee 😬

Dat verklaard het één en ander 😀

tol100
Nederlandsche
#791
Woods of Storer? :)

beide

NielsH97
goose
#794
Welsford gaat niet mee 😬

Bron?

Drossard Kudus

Ik heb momenteel nog twee grote breinbrekers. De eerste is Dainese of Pithie. De rede zegt Pithie, maar Dainese heb ik me al eens eerder op verkeken en hoe lang kan de jonge Pithie zijn niveau nog vasthouden. Tweede is Narváez of Sheffield. Bij beiden het idee dat ze in veel ritten punten kunnen halen, maar ook types waarmee je de plank mis kunt slaan.

NielsH97

Jayco met de plannen naar buiten gekomen, 3 helpers  voor Dunbar waarbij Plapp voor beide ITT ook op een hoge uitslag inzet. 3 helpers voor Ewan.. Dus Dunbar en Ewan zijn kopmannen en zo lijkt er weinig ruimte voor Plapp en Zana om voor etappes te gaan.

NielsH97

Lamperti mag in meerdere ritten voor eigen kans gaan geeft Quickstep aan, in volledig vlakke ritten is hij de laatste man voor Merlier.

1 2 ... 32 ... 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.