Scorito Giro 2024

1 2 ... 33 ... 133 134
tol100

Team voor dit jaar:

ak: Pogacar Thomas O'connor Bardet Tiberi Plapp J.lopez 

Klimmers: Majka V.parient pietre Woods Storer Lipowitz

Sprinters: Milan Kooij Bauhaus Pithie Molano Vendrame Van Poppel Andresen

Beetje goed team?

dr klaas
TimTornTeut
#792
Haha zeker waar, maar in deze podcast ging ik meer af op de woorden van David Dekker dan op de podca...

Dekker uit mijn teampje klikken dan ?  Vorig jaar helaas uitgevallen na een veelbelovende start.

Quelbois

Lutsenko voor 1 MLN prima prijs, maar ook een breinbreker. Zeker in vorm nu, maar de ploeg en de 'tactiek / /voorbereiding ' wel typisch Astana. Waarom niet weken van te voren al op de lijst ? 

dawizz

Lutsenko 1 miljoen 

Aanklampen
goose
#794
Welsford gaat niet mee 😬

is dat jouw eigen idee of heb je een bron? Welsford kan goede start van het jaar maar moeilijk een vervolg geven.

TimTornTeut
dr klaas
#802
Dekker uit mijn teampje klikken dan ?  Vorig jaar helaas uitgevallen na een veelbelovende start...

Lastig, hij zei dat hij de sprinter op het vlakke is en dat waar het wat zwaarder wordt Biermans voor z'n kans mag gaan. Beetje het scenario wat ik ook bij Jakobsen-Andresen verwacht, alleen denk ik dat Andresen inmiddels wel een hele hoge pickrate heeft. 

NielsH97

Twee keuzes die ik nog dien te maken:

1) Van Poppel of Kanter

2) A. Paret-Peintre en Plapp nu wel in het team - andere mogelijkheden: Pellizzari en Dunbar/Rubio 

3) Lamperti 750k Storer 750 en Dunbar/Rubio 1,5m

Tips?

 

Laatst gewijzigd
Quelbois
TimTornTeut
#760
Hoeveel denken jullie dat Lutsenko gaat kosten? 

Net toegevoegd voor 1 MLN

Ragnar Lolbroek

Welkom Danny.

ditisdavid

Heel benieuwd of Danny van Poppel inderdaad weer alle sprints wil gaan rijden, zo ja dan is 1 miljoen een koopje.

KV
ditisdavid
#810
Heel benieuwd of Danny van Poppel inderdaad weer alle sprints wil gaan rijden, zo ja dan is 1 miljoe...

Wat zou hij anders doen?

ZK

Lijkt mij dat ze van poppel in deze vorm wel laten sprinten. Echter, in het verleden is hij wel eens de man geweest die de kopman door de hectische finale moest leiden.

NielsH97

Mayrhofer - Dainese hebben vorig jaar al samen de Giro gereden en dan zie je dat Mayrhofer buiten de laatste week toch veel beter een heuvel overkomt en ook in selecte gezelschap nog kan sprinten. Begrijp dan ook de keuze voor Dainese niet. 

Her en der gelezen dat Dainese 2 man ondersteuning heeft en Mayrhofer zijn eigen sprint mag rijden.

MrWest

Nou opeens met 7 knechten (volgens Scorito) in mn team, toch nog een keer goed naar kijken.

@NielsH97 Waar heb je dat gelezen?

Ton Pelo
NielsH97
#813
Mayrhofer - Dainese hebben vorig jaar al samen de Giro gereden en dan zie je dat Mayrhofer buiten de...

Houd er wel rekening mee dat dit bij een andere ploeg was. Als ik het me goed herinner lag Dainese toen niet echt lekker bij DSM waardoor hij niet altijd zelf mocht gaan.

-Wielerfan

Als je moest kiezen..

Storer of Vendrame?

John Bon

Lutsenko 1 miljoen... Daar zitten in die 1 miljoen toch een berg intressante renners :D 

NielsH97
Ton Pelo
#815
Houd er wel rekening mee dat dit bij een andere ploeg was. Als ik het me goed herinner lag Dainese t...

Je ziet dat hij al vaak eraf was. Misschien ook niet 100% fit.. Toch denk ik dat Mayrhofer niet hoeft te gaan knechten want hij maakt in genoeg etappes zelf ook kans. dan is 1,25 prijsverschil erg groot.

Aanklampen
NielsH97
#813
Mayrhofer - Dainese hebben vorig jaar al samen de Giro gereden en dan zie je dat Mayrhofer buiten de...

Heb je ook nog tijd om te werken, of studeren? Veel informatie die ik niet zo snel kan vinden ;-)

NielsH97
Aanklampen
#819
Heb je ook nog tijd om te werken, of studeren? Veel informatie die ik niet zo snel kan vinden ;-)

Vrije week natuurlijk, fijn om te puzzelen haha

mitchel_91

Poels niet naar de Giro....

kevinraar

van poppel erin doen voor molano en rubio eruit voor bardet?

 

of van poppel wiselen voor vernon voor de rest me team zo laten?

Laatst gewijzigd
Behatzailea
John Bon
#817
Lutsenko 1 miljoen... Daar zitten in die 1 miljoen toch een berg intressante renners :D 

Ja, zou ze zo alle 14 kunnen nemen. Nouja, Ala misschien niet.

Safari de France

Wat vinden we van Paret-Peintre? 

Behatzailea
Safari de France
#824
Wat vinden we van Paret-Peintre? 

Welke? Er is voor beide wel (n)iets te zeggen.

1 2 ... 33 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.