Scorito Giro 2024

1 2 ... 34 ... 133 134
Gnoe
Safari de France
#824
Wat vinden we van Paret-Peintre? 

Wat vindt je er zelf van :)? 

Safari de France
Behatzailea
#825
Welke? Er is voor beide wel (n)iets te zeggen.

Sorry, bedoelde Aurelien, hij draait tot nu toe een redelijk goed seizoen. Maar vraag mij of hij punten gaat opleveren?

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Doei Wouter

kevinraar

van poppel erin voor molano er rubio eruit voor bardet

of

van poppel wissel voor vernon me team voor de rest zo laten

NielsH97
kevinraar
#829
van poppel erin voor molano er rubio eruit voor bardet of van poppel wissel voor vernon me team vo...

Molano ivm teampunten niet eruit halen!

-Wielerfan

Bardet zal ook bijna elke bergetappe snel geïsoleerd komen te zitten met dit team. 

kevinraar

ok dan van popel wissel voor vernon me team voor de rest zo laten?

NielsH97
kevinraar
#832
ok dan van popel wissel voor vernon me team voor de rest zo laten?

Zou ik wel doen Kevin, heb je Lipowitz? Kun je nog besparen en mogelijk een duurdere voor erin zetten ;)

Behatzailea
Safari de France
#827
Sorry, bedoelde Aurelien, hij draait tot nu toe een redelijk goed seizoen. Maar vraag mij of hij pun...

Ben wel van 'm gecharmeerd. Ik krijg alleen altijd Izagirre flashbacks. Als je Ion nam, scoorde Gorka, nam je Gorka scoorde Ion. De enige oplossing is om beide PPs te nemen ;)

kevinraar

lipowitz heb ik al dan bardet maar niet nemen heb ik wel maar 6 klassement renners wil liever 7 hebben

Laatst gewijzigd
Gnoe

Zuur.. Poels start niet in de Giro..

kevinraar
Gnoe
#836
Zuur.. Poels start niet in de Giro..

dat is balen dan lutsenko er maar indoen

Willempie94

Lutsenko voor Poels dan maar

BigMig

Raar verhaal wel, 3 uur geleden nog een artikel over hoe heel Wouter z'n seizoen was gericht op de Giro, en dan nu vrij last minute dit nieuws

Gnoe
BigMig
#839
Raar verhaal wel, 3 uur geleden nog een artikel over hoe heel Wouter z'n seizoen was gericht op de G...

Ja inderdaad! Hetzelfde met Buchmann, daar stond wat over op de indeleiderstrui website. Vraag me dan wel af hoe de ploegen dit plannen/communiceren met de renners. 

BramZola

https://www.eurosport.nl/wielrennen/giro-d-italia/2024/giro-ditalia-volop-scorito-stress-met-deze-10-tips-maak-jij-het-verschil-in-jouw-pooltje_sto10121929/story.shtml

Woutje niet mee inderdaad wat jammer voor hem. Had m wel een etappe gegund.

Eddix

Ik denk dat Poels een van de hoogste pickrates zou hebben gehad eerlijk gezegt, persoonlijk vindt ik het jammer dat hij geen Giro rijdt, ik had hem zijn etappe overwinning wel gegund!

Ik weet nog niet of ik ook overstap op Lutsenko, hij is wel vaker 'in vorm' om dan vervolgens in een grote ronde min of meer onzichtbaar rond te rijden. Het parcour ligt hem wel wat beter dan voorgaande jaren overigens, maar in de categorie zijn ook andere renners het afwegen nog waard. Toch maar weer even puzzelen dus!

Simon gieraerts

betere versie van scorito:  https://zweeler.com/main/main.php?ref=793


Nederlandsche

Bauhaus inwisselen voor Kanter of Vendrame en dan nog een upgrade ergens uitvoeren (bijv Aniolkowski upgraden)? 

Sprinterensemble is nu als volgt: Milan, Kooij, Bauhaus, Molano, Pithie, Van Poppel, Andresen, Aniolkowski

Behatzailea
Nederlandsche
#844
Bauhaus inwisselen voor Kanter of Vendrame en dan nog een upgrade ergens uitvoeren (bijv Aniolkowski...

Upgraden. Maar ja, hij is je 8e sprinter, dus of je daar nou echt je punten op verliest.

Groetjesaandevoetjes

Wat doen ze bij Cofidis met de sprints? Om en om tussen Oldani en Aniolkowski? Iemand meer insights?

oli4g

Pithie vind ik toch een risico'tje voor dat geld. Wie zegt dat Lienhard geen kansen krijgt?

ivo001
Simon gieraerts
#843
betere versie van scorito:  https://zweeler.com/main/main.php?ref=793

Maar sinds een jaar kan je als Nederlander niet meer mee spelen.

Nederlandsche
Behatzailea
#845
Upgraden. Maar ja, hij is je 8e sprinter, dus of je daar nou echt je punten op verliest.

Mijn volledig team is nu zonder Bauhaus en met 1mil over: 

AK: Pogi, Thomas, Uijtdebroeks, Bardet, O'Connor, Tiberi, Lopez

Klim: A. Paret-Peintre, Storer, Woods, Lipowitz, Pellizzari

Sprint: Milan, Kooij, Molano, Pithie, Vendrame, Kanter, Van Poppel, Andresen

 

Wie zou ik upgraden met die 1mil extra? Vragen, vragen, vragen...

dawizz

O Connor upgraden naar Arensman zou ik doen 

1 2 ... 34 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.