als je een echte scorito fan bent, zal je dit helemaal geweldig vinden!!: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793
Het was in een Italiaanse podcast, weet alleen niet welke en mijn Italiaans is nu ook niet zo goed. Ik betwijfel of het de verwachting was van de gasten of dat het als feit gebracht werd, maar wat genoemd werd was dat Krieger/Stork/Kamp (2 van de 3) de leadout van Dainese waren en Trentin en Mayrhofer een vrije rol zouden hebben. Weet ook niet of het realistisch is btw, heb het verder niet gecheckt.
Mayrhofer... Trentin.... Mayrhofer... of toch.... Trentin.... wie zal bij de meeste sprints erbij zitten in de pittigere sprintetappes. Trentin lijkt in het voorjaar goed in vorm te verkeren, is Italiaan en wil volgens mij zich laten zien als Italiaan in deze koers. Maar Mayrhofer zit ook een lekker potje te sprinten en liet in het voorjaar zien dat ie ook het pittige werk prima aankan.
Mayrhofer... Trentin... wie heeft tussen deze twee een keuze gemaakt? Of heeft meer info over de vrije rol waar Niels het over heeft?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.