Scorito Giro 2024

1 2 ... 36 ... 132 133
ElmoOpdefiets
floda
#875
Heb niemand hier nog over Valter gehoord. Gebrek aan vertrouwen? Of voorkeur in dezelfde prijsklasse...

Welk nieuws over Poppel doel je op? Dat Sheffield niet mee gaat?

floda

Welsford bedoel je denk ik, ja dat nieuws.

tol100

Plapp of Lutsenko  Lutsenko beter bergop maar plapp betere tijdrit

Snelletim
tol100
#878
Plapp of Lutsenko  Lutsenko beter bergop maar plapp betere tijdrit

Simpel heb je genoeg tijd rijders? Lijkt me een groot onderdeel van de vraag

KV
Snelletim
#879
Simpel heb je genoeg tijd rijders? Lijkt me een groot onderdeel van de vraag

Ik zou nog niet zo snel beweren dat Plapp betere TT's zal rijden dan Luts.

tol100
Snelletim
#879
Simpel heb je genoeg tijd rijders? Lijkt me een groot onderdeel van de vraag

Heb Pogai Thomas en Tiberi als echte tijdrijders en twee ploeggenoten van pogi voor opvulling

Aanklampen

Niels, waar heb je iets gelezen over rollen bij Tudor.? Heb je een PB gestuurd 

tol100
KV
#880
Ik zou nog niet zo snel beweren dat Plapp betere TT's zal rijden dan Luts.

Ja ik zie nu ook dat Plapp nog geen goede tt heeft gereden dit jaar

stefbeukers
tol100
#878
Plapp of Lutsenko  Lutsenko beter bergop maar plapp betere tijdrit

Het verschil in de tijdrit tussen deze twee hoeft helemaal niet zo groot te zijn denk ik...

Snelletim

Ik neem ze ook zelf beide mee jayco zegt iig dat hij voluit mag gaan in de TT. Daarnaast verwacht ik dat hij wel redelijke uitslagen daarin zal rijden is nationaal TT kampioen en mooie TTT gereden, in romandie waren beide wel apart vanwege afstand en regen

Harderijder
Aanklampen
#882
Niels, waar heb je iets gelezen over rollen bij Tudor.? Heb je een PB gestuurd 

Daar ben ik ook wel benieuwd naar

tol100
Snelletim
#885
Ik neem ze ook zelf beide mee jayco zegt iig dat hij voluit mag gaan in de TT. Daarnaast verwacht ik...

Zou ik ook wel willen maar wil je plapp + 500k man of Woods + storer

Wicked Wout
floda
#875
Heb niemand hier nog over Valter gehoord. Gebrek aan vertrouwen? Of voorkeur in dezelfde prijsklasse...

En een 500k aanvaller en accepteren dat je 250 overhoudt?

Simon gieraerts

als je een echte scorito fan bent, zal je dit helemaal geweldig vinden!!: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793


Jelmer van der Zee

Ik zit de hele tijd met 1 vraag in mijn hoofd, kan je G thuis laten? 

Pithie/Thomas 

Kooij/Cian

Wat zou hieruit de beste keuze zijn?

 

dephazz
Simon gieraerts
#889
als je een echte scorito fan bent, zal je dit helemaal geweldig vinden!!: https://zweeler.com/main/m...

Donder op met je spam 🤮

tol100

Maar wat heeft Cian gepresteerd dat die in iedereen zijn team zit

 

NielsH97
Aanklampen
#882
Niels, waar heb je iets gelezen over rollen bij Tudor.? Heb je een PB gestuurd 

Het was in een Italiaanse podcast, weet alleen niet welke en mijn Italiaans is nu ook niet zo goed. Ik betwijfel of het de verwachting was van de gasten of dat het als feit gebracht werd, maar wat genoemd werd was dat Krieger/Stork/Kamp (2 van de 3) de leadout van Dainese waren en Trentin en Mayrhofer een vrije rol zouden hebben. Weet ook niet of het realistisch is btw, heb het verder niet gecheckt.

Harderijder

Ik heb nog 3 miljoen te besteden. Ik zit goed in mijn sprinters, maar heb geen Molano of andere teamgenoot van Pogi. Dat wil ik wel, dus een paar opties:

1) 2x 1,5 miljoen teamgenoot voor teampunten

2) Majka + Hirt

3) Großschartner + Plapp/Carthy/Lutsenko

 

Wat vinden jullie het beste?

Geo Dec

Weet iemand waarom Scorito de prijs niet aan Quinten Hermans uitreikt? (ze wachten af of Groves meedoet aan de Giro?!)

tol100
Harderijder
#894
Ik heb nog 3 miljoen te besteden. Ik zit goed in mijn sprinters, maar heb geen Molano of andere team...

Majka zou ik altijd meenemen

 

Daan De Jager

1.Danese en andersen 

2. Gaviria en kanter

welke zouden jullie kiezen 

martijncr

Mayrhofer... Trentin.... Mayrhofer... of toch.... Trentin.... wie zal bij de meeste sprints erbij zitten in de pittigere sprintetappes. Trentin lijkt in het voorjaar goed in vorm te verkeren, is Italiaan en wil volgens mij zich laten zien als Italiaan in deze koers. Maar Mayrhofer zit ook een lekker potje te sprinten en liet in het voorjaar zien dat ie ook het pittige werk prima aankan.

Mayrhofer... Trentin... wie heeft tussen deze twee een keuze gemaakt? Of heeft meer info over de vrije rol waar Niels het over heeft?  

tol100
Daan De Jager
#897
1.Danese en andersen  2. Gaviria en kanter welke zouden jullie kiezen 

Beide niet:)

NielsH97
martijncr
#898
Mayrhofer... Trentin.... Mayrhofer... of toch.... Trentin.... wie zal bij de meeste sprints erbij zi...

Ik neem Mayrhofer mee. Is een gast die geen trein nodig heeft, verwacht dus wel wat met vele lastige finales.

1 2 ... 36 ... 132 133

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.