Scorito Giro 2024

1 2 ... 42 ... 144 145
RvhC74

Inmiddels sta ik op 8 klasse, 1 tijd, 6 sprint en 5 knecht waar onder Poppel 

mijn fomo: pogi en milan

Bouhla

Wie gaat de paarse trui winnen? Milan, Merlier of Kooij? 

Pim Todcock

Nu worden de verwachtingen voor Tiberi zo ver aangewakkerd dat ik Cian en Arensman er toch maar weer uit heb gezet. Thomas, Cian en Arensman zijn alleen een groot gemis als ze hun hoge prijs waar maken en tevens mijn renners tegenvallen.

Groves lichte fomo, maar die staat op de zwarte lijst na de vorige Scorito. Nu de dure 3 zou er weinig over moeten zijn.

Daarnaast een hele reeks goedkopere klimmers en andere blauwe rovers. Je kan moeilijk Bouwman, Storer, Woods, Bais, Carr, Fortunato, Zana, Vansevenant, Alaphilippe, Valter, Geschke, Loetsenko, Pellizari, Lipowitz, Plapp, etc. allemaal opstellen. 

Symen De boer

Dilemma

Grosschartner en Carthy

Of

Novak en Ganna

GoldenWallie
Quelbois
#1025
FOMO ? Ik durf het bijna niet te zeggen maar voor mij voormalig zwarte lijst renners Ewan en O'Conne...

Same, zit hier ook aan de zwarte lijst renners. Laat mij teveel leiden door het bericht over Caruso: vorig jaar veel punten via Milan en dit jaar "wegkapitein" en ritten kapen..

John Berger

Twijfel steeds meer over dagopstelling bij etappe 1, ondanks een klimmetje van 1,5 km tegen 9% op 3 km van de finish heb ik het idee dat sterke sprinters zoals Milan en Pithie dit kunnen overleven. Was eerst van plan om alleen klassementrenners op te stellen, maar net toch 3 sterke sprinters erin gedaan. Meer mensen die twijfelen?

Aanklampen
John Berger
#1031
Twijfel steeds meer over dagopstelling bij etappe 1, ondanks een klimmetje van 1,5 km tegen 9% op 3...

Je moet voor de gein kijken naar de uitslag van de Waalse Pijl en dan de tijdverschillen bovenop... Niet helemaal hetzelfde maar ongeveer.. Dan weet je denk ik genoeg.

Ouleh

Iemand die zin heeft om te sparren?

Fallguy
John Berger
#1031
Twijfel steeds meer over dagopstelling bij etappe 1, ondanks een klimmetje van 1,5 km tegen 9% op 3...

Kan me en niet voorstellen dat pogi niet vol gas gaat en dus niet voorstellen dat er een sprinter aan blijft hangen

John Berger
Aanklampen
#1032
Je moet voor de gein kijken naar de uitslag van de Waalse Pijl en dan de tijdverschillen bovenop......

Oei, dat is dus zwaarder dan verwacht. Dan overleven de sterke sprinters dit niet. 

Sean Chiappucci

Morgen heerlijk de hele dag puzzelen,  en het gaat toch regenen. Moet denk ik nog maar 48 keer wisselen, maar de kern lijkt te staan. Op dit moment 6xAK,  1xKL  1xTT, 6x SPR, 2x AV, en 4xKN waarvan ik er twee hoog in het algemeen klassement zie eindigen, en een andere minstens 120 punt bij elkaar gaat sprinten.

John Berger
Fallguy
#1034
Kan me en niet voorstellen dat pogi niet vol gas gaat en dus niet voorstellen dat er een sprinter aa...

Door jouw reactie maar ook die van "aanklampen" overtuigd dat de sterke sprinters niet mee gaan doen, dus toch nog even puzzelen wie mee dan opstellen uit het team

lochem

Carthy ja, Carthy nee ?

Symen De boer

Iemand iets gelezen over de plannen van Ganna?

 

 

DaLuca23
Fallguy
#1034
Kan me en niet voorstellen dat pogi niet vol gas gaat en dus niet voorstellen dat er een sprinter aa...

De klim van 6,4 km a 7% met de top op ongeveer 21 km van de finish gaat toch alle sprinters al overboord gooien? Mocht er 1 overleven gaat die muur sws teveel zijn

Ton Pelo
Ouleh
#1033
Iemand die zin heeft om te sparren?

Stuur maar een PM hoor

Geo Dec

Quinten Hermans pakt de roze trui in etappe 6. Ga ervoor als zijn prijs 750.000 bedraagt.

Harderijder

In hoeverre is Groves hersteld van zijn blessure? Ik heb besloten Merlier niet mee te nemen, en twijfel nu tussen Groves, Dainese en Girmay.
Bij Dainese twijfel ik of hij veel etappes mee gaat doen, Groves over zijn blessure en Girmay is teveel uit vorm. 

Hay
Bouhla
#1027
Wie gaat de paarse trui winnen? Milan, Merlier of Kooij? 

Grootste kans voor Milan denk ik.

Sean Chiappucci

Over etappe-FOMO gesproken; deze niet missen. Ik ga er vanuit dat een van de verrassendste etappes nummer 12 wordt, bij mij in de achtertuin. De laatste klim van Monte Giove, op een paar km van de finish, daar gaan er een aantal een flinke achterstand oplopen. Kort, steil en hectisch. Beetje vergelijkbare klim als in Saltara een paar jaar geleden,   of Fossombrone afgelopen jaar. Zal proberen een mooi spandoek omhoog te houden met iets van "Saluti agli amici di Scorito" o.i.d. 

martijncr

Ik deel even een lijstje afvallers waar de twijfel door de teampresentaties en berichtgeving te hoog is geworden: A.Paret-Peintre, Trentin en Lipowitz. Met name omdat ze zichzelf gaan wegcijferen en knechten voor hun kopmannen. Waar ik 6 pagina's geleden nog Rubio en Lopez afviel, ga ik ze nu steeds meer als kandidaten zien voor GC of blauw. 

Mayrhofer lag er ook af, maar heb ik er toch ingeklikt. Op Tudor site staat: "who will try to capture his first ever Grand Tour stage victory", en ik denk zo dat Dainese nog wel eens blijft plakken achter een heuvel, en dat Mayrhofer dan kan gaan vlammen voor top-8 klassering. 

Wie laten jullie vallen door teveel twijfel nu bijna alle berichtgeving binnen is?

Astarloa
martijncr
#1046
Ik deel even een lijstje afvallers waar de twijfel door de teampresentaties en berichtgeving te hoog...

Ik heb Dainese er juist wel in en Mayrhofer niet meer. Dainese kan best een heuveltje over dus gaat genoeg sprintkansen krijgen. Daarnaast zijn er op pure topsnelheid weinig sneller in dit veld. Voor 2 miljoen denk ik zelf een hele goeie koop te hebben. Mayrhofer is geen slechte pick maar kan ook zomaar aantal ritten 0 punten voor je halen. 

Baskeee
martijncr
#1046
Ik deel even een lijstje afvallers waar de twijfel door de teampresentaties en berichtgeving te hoog...

Ik snap je wel mbt tot APP. Maar ik denk toch dat hij voldoende vrijheid krijgt voor de vlucht en ik verwacht weer dat Ben iets tegenkomt waardoor APP eventueel zelf een GC wil gaan rijden. Zie überhaupt weinig 1 mio klimmers die 'zekerder' zijn. 

martijncr
Astarloa
#1047
Ik heb Dainese er juist wel in en Mayrhofer niet meer. Dainese kan best een heuveltje over dus gaat...

Haha, voedt die twijfel maar weer! :)

2 mln heb ik niet, en wil liever Bauhaus dan Dainese. Dus Mayrhofer is ook wel mijn 8ste sprinter. Maar goed, het is nog geen 4 mei... 

 

martijncr
Baskeee
#1048
Ik snap je wel mbt tot APP. Maar ik denk toch dat hij voldoende vrijheid krijgt voor de vlucht en ik...

Ja klopt, als Ben weer tegen iets aan fietst of verkeerds eet, dan is APP de beste pick! Maar ik probeer in selectie niet teveel te speculeren op wie pech gaat krijgen. 

1 2 ... 42 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.