Scorito Giro 2024

1 2 ... 43 ... 147 148
ElmoOpdefiets

Is VPP niet een betere pick pick dan APP, ook voor het AK? Hij reed beter dan z'n broer maar mist natuurlijk wel ervaring.

KV
nasibal
#1022
De enige naam waarvan ik al 40 pagina's lang stiekem een beetje hoopte hem hier niet te zien ;)

Had hem in het begin ook erin maar met én Fortunato én Scaroni én nu ook Lutsenko toch niet meer zo zeker waar op te stellen. 

Astarloa
martijncr
#1049
Haha, voedt die twijfel maar weer! :) 2 mln heb ik niet, en wil liever Bauhaus dan Dainese. Dus May...

Voor alle sprintetappes of alleen de lastigere? Ik zelf wil in ieder geval niet te veel sprinters selecteren die alleen sprinten wanneer sprinter 1 er niet meer bij zit. Bij veel ploegen speelt dit scenario helaas wel. Al kan dit ook ontzettend goed uitpakken natuurlijk.

martijncr
Astarloa
#1053
Voor alle sprintetappes of alleen de lastigere? Ik zelf wil in ieder geval niet te veel sprinters se...

Op de vlakke etappes vind ik alleen Merlier onomstreden (naast Kooij en Milan die ook de wat moeilijkere sprints goed aankunnen). In mijn keuze laat ik de vlakke sprints minder zwaar wegen. Maar snap wat je bedoelt met al die dubbele petten/kopmannen. Geen enkel team naast Milan durft echt volledig op hun sprinter te vertrouwen heb ik het idee

nasibal
martijncr
#1050
Ja klopt, als Ben weer tegen iets aan fietst of verkeerds eet, dan is APP de beste pick! Maar ik pro...

In hoeverre is speculeren op een tegenvallende Oconnor écht speculeren?

Rawolf

ook met een goede O Connor neem ik APP mee. 


Is bloedjesnel, kan in etappe 1 bv al een goeie uitslag rijden. VPP is de betere klimmer maar niet snel. 

martijncr
nasibal
#1055
In hoeverre is speculeren op een tegenvallende Oconnor écht speculeren?

Haha ja mooie! Maar Nasibal, jouw twijfels, welke namen zijn in de afgelopen 24-48 uur toch nadrukkelijk uit je team gevallen? Met de 'waarom' natuurlijk! 

kevinraar
Ouleh
#1033
Iemand die zin heeft om te sparren?

is goed stuur maar een bericht

KV
nasibal
#1055
In hoeverre is speculeren op een tegenvallende Oconnor écht speculeren?

Wellens mocht je tot dit jaar ook niet kiezen voor de klassiekers...

Nederlandsche

APP en Dainese of Rubio en Ewan

 

Ik neig zelf naar dat eerste, maar APP zal zich wel eens moeten wegcijferen voor O'Connor.

Nederlandsche

Iemand zin om te sparren? Stuur maar dm

GoldenWallie
nasibal
#1055
In hoeverre is speculeren op een tegenvallende Oconnor écht speculeren?

Daarmee bedoelend? ;)

Wicked Wout
martijncr
#1046
Ik deel even een lijstje afvallers waar de twijfel door de teampresentaties en berichtgeving te hoog...

Hier is Lopez sinds een paar uur uit mn team verdwenen, nu hij in eerste instantie toch meer voor ritten dan GC gaat. Met Plapp heb ik nog een knipperlicht-relatie. Weet niet goed of ik de berichten moet geloven dat hij zich echt enkel op de TT richt.

martijncr
Wicked Wout
#1063
Hier is Lopez sinds een paar uur uit mn team verdwenen, nu hij in eerste instantie toch meer voor ri...

Ah ja! Tom Dumoulin had in In Het Wiel podcast gezegd dat hij vrij zeker wist dat Plapp met name op tijdrit(ten) zou richten. Daardoor (incl. zijn grilligheid in koers) viel hij voor me af. Lopez heb ik er juist weer ingeklikt. Ook met oog op teampunten Milan, kan hij veilig gekozen worden in bergritten. Misschien gaat ie zelf voor blauw, misschien valt ie mee voor klassement, goed in vorm, kortom, best wat plusjes eigenlijk! 

albert n

Vansevenant of Carr?

Wicked Wout
martijncr
#1064
Ah ja! Tom Dumoulin had in In Het Wiel podcast gezegd dat hij vrij zeker wist dat Plapp met name op...

Ja eens. Tweede reden dat ie uit de lijst is verdwenen heeft niet per se met Lopez zelf te maken, maar met het feit dat ik nog een 3e UAE-er mee wilde. 

Ben tot nu toe nooit zo van de opvullers met teampunten geweest, maar met zoveel onzekerheid over de overige GC-kandidaten ga ik me er nu misschien toch maar eens aan wagen.

nasibal
Rawolf
#1056
ook met een goede O Connor neem ik APP mee.  Is bloedjesnel, kan in etappe 1 bv al een goeie u...

VPP is razend snel. Wordt zelfs bevestigd door man-in-vorm Oconnor. 

Scoritop
nasibal
#1067
VPP is razend snel. Wordt zelfs bevestigd door man-in-vorm Oconnor. 

En toch won A van V in TotA in een sprint 🤷🏼‍♂️

Scoritop

Hoeveel AK mannen nemen jullie mee? Ik heb er maar 5 die door Scorito zijn bestempeld als Klassementsrenner 

Daan De Jager

Laatste keuze dunbar of j lopez

BigMig
Daan De Jager
#1070
Laatste keuze dunbar of j lopez

jennifer lopez natuurlijk!

albert n

De gebroeders PP wel overwogen maar ben bang voor stal orders. Wel geschikt voor een berg lucht.

Ben Heal Nie

Smikkel bjerg of Felix Grosschartner? Ik denk stiekem dat Felix de laatste in de trein zal zijn, gezien majka zijn aftakeling dit jaar! Wat denken jullie?

stefbeukers
Ben Heal Nie
#1073
Smikkel bjerg of Felix Grosschartner? Ik denk stiekem dat Felix de laatste in de trein zal zijn, gez...

Welke aftakeling van Majka?

2e, 26e en 8e deze week in de drie etappes in Vuelta Asturias en 2e in het klassement achter teamgenoot Del Toro...

Ben Heal Nie
stefbeukers
#1074
Welke aftakeling van Majka? 2e, 26e en 8e deze week in de drie etappes in Vuelta Asturias en 2e in...

Goed punt Stef; ik denk dat ik vorige week dit heb gecheckt en dit net heb gemist haha.

1 2 ... 43 ... 147 148

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.