Scorito Giro 2024

1 2 ... 47 ... 160 161
DaLuca23
ProScoritoManager
Ik ben vooral benieuwd waar dat vertrouwen in Plapp z'n tijdrit vandaan komt, want als ik op PCS kij...

Buiten zijn statts op PCS, gaf zijn optreden in Romandië ook niet veel reden tot vertrouwen

Rawolf

zou een sprintteam van Milan, Kooij, Girmay, Pithie, Ewan, van Poppel en Andersen competitief zijn? Wel heel tevreden met mijn selectie in andere disciplines zo. En kan in de sprintetappes altijd Pogacar + Novak/Majka opstellen natuurlijk. Mijn logica is vooral sprinters te kiezen die een heuveltje aankunnen zodat ik niet in problemen kom met etappeselecties. Dat vind ik het lastige aan een Merlier/Jakobsen. 

Voor de echte bergen/GC begin je met dat UAE trio, aangevuld door O Connor, Bardet, Arensman, Tiberi, JPL... meer richting aanvallen/bergen dubbel QST Vansevenant, Alaphilippe, APP. En om het af te toppen voor sommige vluchtetappes en de tijdrit Pippo Ganna. 

Alaphilippe en APP en dat UAE drietal moeten ook hun mannetje staan in de punchetappes. 

Sjasfriet

De crosser van alpecin voor 500k. Interessant voor enkele etappes lijkt me. Moet dan wel weer iemand anders opofferen. 

Daan De Jager

Laatste keuze Juan lopez of dunbar?

Rawolf

dunbar bakt er niks van dit seizoen

Nederlandsche
Rawolf
zou een sprintteam van Milan, Kooij, Girmay, Pithie, Ewan, van Poppel en Andersen competitief zijn?...

Waarom niet Grosschartner i.p.v. Novak?

Nazgulsauron

Waarom zeggen mensen "Laatste keuze", als ze vervolgens een dag later weer een laatste keuze voor gaan leggen. 

Voelt in ieder geval alsof ik er bijna ben. Vervelende is natuurlijk dat je in vrijwel elke set-up nog die ene upgrade ziet die buiten bereik is. Handig artikel van Sporza. Kan ook tot wat drama aankopen gaan leiden. Vertrouwen we Hofstetter als 7e van de 8 sprinters?

arviidd

Geen Bouwman  naar de Giro maar Tim van Dijke.

ZK

Zo wordt de sprinttrein van kooij nog sterker!

"Chasing stage wins" staat bij bekendmaking hun selectie op X. Dat sluit niet uit dat Cian toch voor AK gaat, maar dus niet het grote doel.

Edit: op hun website zeggen ze dat Cian qua AK zn gang mag gaan.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
ZK
Zo wordt de sprinttrein van kooij nog sterker!   "Chasing stage wins" staat bij bekendmaking...

Dan is 3,5 miljoen knaken toch prijzig voor Cian.

Hier is ondertussen Ringel S uit het team verdwenen en O Connor in het team verschenen.🤷‍♂️

DerbertHijkstra

Weet iemand wat de sprintverdeling bij Bardiani is met Fiorelli en Zanoncello?

Nederlandsche
Ragnar Lolbroek
Dan is 3,5 miljoen knaken toch prijzig voor Cian. Hier is ondertussen Ringel S uit het team verdwen...

Welke UAE-man heb je dan nu Grosschartner eruit is?

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Nederlandsche
Welke UAE-man heb je dan nu Grosschartner eruit is?

Alleen Molano nog. Voelt niet helemaal lekker.

Eddix

Ik heb juist Majka gedowngrade naar Ringel S, stiekem hoop ik echter dat het in praktijk een upgrade is juist =)

Behatzailea
DerbertHijkstra
Weet iemand wat de sprintverdeling bij Bardiani is met Fiorelli en Zanoncello?

Zeggen ze zelf niks over. Wel dat ze met Pozzo toch nog voor het klassement gaan. En voor etappeoverwinningen, natuurlijk.

Stijn Lemmens

Mijn team staat als een huis!

Graag jullie input!

Voor het A.K :

T. Pogacar, G. Thomas, O' Connor, R. Bardet, D. Martinez, A. Tiberi (ook jongeren)

Voor het -25 klassement :

L. Plapp (ook tijdrit), F. Lipowitz (ook bergtrui), G. Pellizzari (ook bergtrui)

Aanvallers:

M. Storer (ook bergtrui), J. Alaphilippe (puncheur)-->twijfelgeval

Ploegmaat Pogacar:

F. Grossschartner (klimmer met punch, tijdrit)

Tijdrit:

F. Ganna

Sprinters:

J. Milan, O. Kooij, J. Molano, A. Dainese, C. Ewan, H. Hofstetter, S. Aniolkowski

Dit zal het waarschijnlijk worden :)😃

grtz

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Stijn Lemmens
Mijn team staat als een huis! Graag jullie input! Voor het A.K : T. Pogacar, G. Thomas, O' Connor...

Ik zou denk ik Ala veranderen naar een sprinter. Het liefst één die ook aanvalt dan. Bijv. Fiorelli, Vendrame, Oldani. Maar dat komt ook omdat ik altijd bang ben te weinig sprinters te hebben, haha.

JCG
Stijn Lemmens
Mijn team staat als een huis! Graag jullie input! Voor het A.K : T. Pogacar, G. Thomas, O' Connor...

Nog nooit iemand gezien met drie sss en achter elkaar

Stijn Lemmens
JCG
Nog nooit iemand gezien met drie sss en achter elkaar

ss = ringelS   ik heb dat teken niet

Kevin Hoffmans
Stijn Lemmens
ss = ringelS   ik heb dat teken niet

ctrl+alt+s = ß

NielsH97
Stijn Lemmens

Uijtdebroeks niet meenemen gaat de fout van velen zijn.

GoldenWallie
NielsH97

Sshhhht, laat ze nou ;)

JCG

Pfffff iedereen die Cian hyped... Met zijn jeugdigheid, tijdrit en met name gebrek aan ondersteuning in de bergen snap ik niet waarop dit gebaseerd is. 

Laatst gewijzigd
RappeEddy
NielsH97

Jij verkiest Cian boven Arensman?

JCG
RappeEddy
Jij verkiest Cian boven Arensman?

Kan ik ook niet begrijpen 

1 2 ... 47 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.