zou een sprintteam van Milan, Kooij, Girmay, Pithie, Ewan, van Poppel en Andersen competitief zijn? Wel heel tevreden met mijn selectie in andere disciplines zo. En kan in de sprintetappes altijd Pogacar + Novak/Majka opstellen natuurlijk. Mijn logica is vooral sprinters te kiezen die een heuveltje aankunnen zodat ik niet in problemen kom met etappeselecties. Dat vind ik het lastige aan een Merlier/Jakobsen.
Voor de echte bergen/GC begin je met dat UAE trio, aangevuld door O Connor, Bardet, Arensman, Tiberi, JPL... meer richting aanvallen/bergen dubbel QST Vansevenant, Alaphilippe, APP. En om het af te toppen voor sommige vluchtetappes en de tijdrit Pippo Ganna.
Alaphilippe en APP en dat UAE drietal moeten ook hun mannetje staan in de punchetappes.
Waarom zeggen mensen "Laatste keuze", als ze vervolgens een dag later weer een laatste keuze voor gaan leggen.
Voelt in ieder geval alsof ik er bijna ben. Vervelende is natuurlijk dat je in vrijwel elke set-up nog die ene upgrade ziet die buiten bereik is. Handig artikel van Sporza. Kan ook tot wat drama aankopen gaan leiden. Vertrouwen we Hofstetter als 7e van de 8 sprinters?
Mijn team staat als een huis!
Graag jullie input!
Voor het A.K :
T. Pogacar, G. Thomas, O' Connor, R. Bardet, D. Martinez, A. Tiberi (ook jongeren)
Voor het -25 klassement :
L. Plapp (ook tijdrit), F. Lipowitz (ook bergtrui), G. Pellizzari (ook bergtrui)
Aanvallers:
M. Storer (ook bergtrui), J. Alaphilippe (puncheur)-->twijfelgeval
Ploegmaat Pogacar:
F. Grossschartner (klimmer met punch, tijdrit)
Tijdrit:
F. Ganna
Sprinters:
J. Milan, O. Kooij, J. Molano, A. Dainese, C. Ewan, H. Hofstetter, S. Aniolkowski
Dit zal het waarschijnlijk worden :)😃
grtz
Ik zou denk ik Ala veranderen naar een sprinter. Het liefst één die ook aanvalt dan. Bijv. Fiorelli, Vendrame, Oldani. Maar dat komt ook omdat ik altijd bang ben te weinig sprinters te hebben, haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.