Scorito Giro 2024

1 2 ... 49 ... 160 161
DennisdeMenniss
kevinraar
#1194
ik doe ook mee bij de ad poule daar 15 renners selecteren geen budget kan iedereen nemen die je wilt...

Zou in ieder geval Jakobsen eruit halen, die gaat er alleen in de echt vlakke sprints bij zitten.. logischere keuzes lijken me dan een Groves, Bauhaus, of Vendrame.

Eddix
Coco Colombia_88
#1196
Caleb Ewan weer met een DNF vandaag kent iemand de exacte reden? 

Hij was bang dat hij anders niet optijd in Italie zou zijn dit weekend, volgens mij moest hij omfietsen want er zat een tunnel dicht ergens.

Jose de Kauwer

Ik denk zoals velen dat de namen van 2 Italiaanse pareltjes zijn gevallen, maar mocht je er een meenemen: Pellizari of Piganzoli. Ik neig naar de eerste, maar piganzoli heeft uitgesproken voor klassement te gaan en Pellizari meer een vrije rol, waar Pozzo meer voor GC gaat. Zou dat nog wat uitmaken voor jullie keuze? 

Quelbois

Niet teveel podcast luisteren ; volgens Lanterne Rouge Cycling gaat Arensman niet voor klassement en laat hij eerste weekend lopen (bron die gequote werd ; papa Arensman)

Ton Pelo
DennisdeMenniss
#1197
@Ton, etappe 6 kan zomaar uitdraaien op een sprintetappe. Als ploegen met een sterke sprinter/punche...

Juist dat soort namen mis ik in een hoop teams, vandaar dat ik me afvraag wat daar de tactiek gaat zijn. 

Wicked Wout
Jose de Kauwer
#1203
Ik denk zoals velen dat de namen van 2 Italiaanse pareltjes zijn gevallen, maar mocht je er een meen...

Piga-Pelli-Pozzo-Pogi

Veni-Vidi-Vici

Ik zou ze allemaal nemen

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Waar ik een beetje tegenaan hik.. je gelooft het niet, de 500K categorie. Kies je hier juist voor jonge klimmers, een extra sprinter/lead out die voor eigen kans mag gaan of een renner die voor de aanval/bergtrui gaat? Imo gaan deze goedkope picks misschien wel voor de grootste verschillen zorgen. Dunbar en Ewan neemt namelijk iedereen al mee..

Wicked Wout
Wicked Wout
#1206
Piga-Pelli-Pozzo-Pogi Veni-Vidi-Vici Ik zou ze allemaal nemen

Vooruit, ook nog een serieuzere reactie. Als ik naar de uitslagen van deze twee kijk, dan zitten ze vaak dicht bij elkaar. Dus het is een beetje 50/50 en dan kan de beslissing idd komen door focus op ritzege of klassement. Net waar je nog behoefte aan hebt. Zelf heb ik ze er momenteel allebei in staan.

dawizz

Dunbar en Ewan zouden nog niet meegaan als ik 40 renners mocht selecteren 

GoldenWallie

B.Thomas, kan hij de zwaardere TT aan of geen kans op top20?

Aanklampen

Was het niet het Wielerorakel (Tom Nederend) die als 'meenemen' Laurance Pithie noemde... De Fransman.... Tsja.. Zit lang in de auto dus genoeg tijd om te luisteren. Vind van hen die kaartjes nog wel het grappigste.... rest is vooral een dwaalspoor.

lochem

Andresen of van Poppel ?

 

Aanklampen
GoldenWallie
#1210
B.Thomas, kan hij de zwaardere TT aan of geen kans op top20?

Kan op zich wel.. Wordt wel op het randje.. Vorige jaren rond p22-23, maar met veel betere tijdrijders aan de start.. top 12-15 moet wellicht kunnen als hij zich wel wil smijten

BigMig

Ik zie de naam Bauhaus hier veel voorbij komen, lijkt bij veel mensen een zekerheidje in het team (of in ieder geval bij degenen die hun team nu al posten). Dat verbaast me wel. Ik snap dat het aantrekkelijk is dat hij zich goed kan positioneren en redelijk een heuvel overkomt (en geen sprintkopmanconcurrentie in zijn team heeft). Echter vind ik hem ook redelijk aan de prijs voor een renner die je waarschijnlijk nooit kopman maakt en toch wel wat pure snelheid mist ten opzichte van sommige andere sprinters in dit veld. Ik neem denk ik twee van de duurste 3 sprinters, wil daar graag Molano nog bij en om de ploeg vol te krijgen lijken een paar 1 miljoeners mij het meest betrouwbaar (de 1 à 2 laatste plekjes kunnen wel goedkoper worden opgevuld). Dan heb ik eigenlijk geen geld meer voor Bauhaus. Pithie lukt misschien nog net qua budget. Wat zou een argument zijn om toch Bauhaus mee te nemen (naast zijn mooie naam)? Is dat dan toch omdat mensen iets extra willen neerleggen voor een redelijke zekerheid op constante top10-noteringen achter de A-sprinters?

Aanklampen
dawizz
#1209
Dunbar en Ewan zouden nog niet meegaan als ik 40 renners mocht selecteren 

hahaha.. Ligt eraan hoeveel sprinters je moet opstellen. Als je er 15 op moet stellen komt Ewan wel in de buurt.. Dunbar... ik zou eerst 10 anderen selecteren, of misschien wel 20.

mitchel_91

Kom er niet uit met me lijst... 

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11
Aanklampen
#1211
Was het niet het Wielerorakel (Tom Nederend) die als 'meenemen' Laurance Pithie noemde... De Fransma...

Dat hoorde ik vanochtend ook, vond ik wel storend voor mensen die er "zoveel" mee bezig zijn. Beetje research doen mag wel!

Aanklampen
Jasperdewaal11
#1217
Dat hoorde ik vanochtend ook, vond ik wel storend voor mensen die er "zoveel" mee bezig zijn. Beetje...

Denk dat veel wielerliefhebbers die dit soort spellen al (tientallen) jaren spelen best blij zijn met die lui.

 

Ze kouwen wel veel voor. Trentin stond heel hoog op die lijstjes terwijl die twee gasten in zijn ploeg heeft die intrinsiek sneller zijn. Dan heb je echt 0,0 aan een 10e plek voor Trentin in Sprinter +

 

Uiteindelijk moet je ook etappes lezen en kun je daar nog steeds verschil maken. 

Jasperdewaal11

Zeker waar, maar hoor zelden wat nieuws bij hun dat ik denk "heb ik nog niet gehoord".

De Tourminator

Hier toch ook wat twijfel. Thomas met een sprinter van 1M of toch gaan voor een klassementsman van 3M met Groves. Krijg ze niet beide ingepast en nu Groves toch fit zou moeten zijn toch twijfel welke optie het meest zal opleveren. Maar met twijfel zitten blijkbaar meer spelers.

Laatst gewijzigd
Nederlandsche
De Tourminator
#1220
Hier toch ook wat twijfel. Thomas met een sprinter van 1M of toch gaan voor een klassementsman van 3...

Welke andere AK-mannen heb je? En heb je bij de sprinters 2 vd grote 3?

LdR
Quelbois
#1204
Niet teveel podcast luisteren ; volgens Lanterne Rouge Cycling gaat Arensman niet voor klassement en...

Dat zou toch wel nuttige informatie zijn, mocht dit kloppen. Lastig om dergelijke quotes op waarde te schatten, maar de vader van klinkt toch wel als een betrouwbare bron. Wat doen we hiermee?

LdR
Jose de Kauwer
#1203
Ik denk zoals velen dat de namen van 2 Italiaanse pareltjes zijn gevallen, maar mocht je er een meen...

Lastig, ik heb ze er momenteel beide instaan. In mijn optiek levert een renner die structureel aan probeert te haken voor een goede einklassering meer op, juist ook in de eindafrekening. Het plafond van een renner die voor dagzege's gaat is echter hoger.

 

 

Giro555

Wat vinden jullie hier van?

Pogi, Thomas, Bardet, O Conner, Tiberi, A Paret-Peintre, Storer, Zana, Carr, Hermans, Lipowitz, Pellizari

 

Merlier, Milan, Kooij, Bauhaus, Molano, Pithie, Poppel, Andresen 

Rawolf

erg veel aanvallers Giro555.... die zijn lastig op t juiste moment op te stellen. 

1 2 ... 49 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.