Aangezien zo'n beetje iedereen zijn/haar team al gepost heeft, kunnen we het gaan hebben over de dagselecties. Voor de eerste etappe ga ik zelf uit van een scenario waarbij alle sprinters en wss ook heuvelmannen overboord gekieperd zijn. Welke overgebleven mannen hebben dan de beste punch om op die San Vito verschil te maken? Ik merk dat ik vooral van het rijtje B-C klimmers daar minder zicht op heb, ik noem een Lopez, Dunbar, Storer, Plapp, Rubio etc
hangt ervan af. Als je bv Kooij niet neemt omdat je Merlier neemt en Kooi wordt 2-3 keer top 3 maar scoort daarna wel in de lastigere ritten en rijd wel de Giro uit dan is hij het nog steeds niet waard
Heb je dan nog voldoende budget over voor je AK-mannen?
Over Lutsenko denk ik hetzelfde, kan alles of niks zijn. Al zou hij met deze vorm in ieder geval in de aanval wat punten moeten scoren, mocht je hem nemen...
Ganna staat er bij mij al vanaf het begin in. En hij blijft staan. Lekker sprinten, lekker TT, gewoon lekker veel punten. En die vele punten gaat ook van Poppel halen. Al met al gelukkig een paar zekerheden 2 dagen voor de start.
Heb alleen 1,5M over voor 1 renner. Ewan? UAE nummer 3? Of een Dunbar, Rubio of Lopez voor de aanval.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.