Scorito Giro 2024

1 2 ... 58 ... 134 135
DerbertHijkstra

Ganna praat, Ganna roept en Ganna focust zich nog steeds op de Spelen.

ZK
Wicked Wout
#1425
Sterker nog. Hij wil proberen in rit 1 voor het roze te gaan

Wie niet 😆

Wicked Wout
ZK
#1427
Wie niet 😆

Doet Kenny van Hummel nog mee? 😉

ProScoritoManager

Aangezien zo'n beetje iedereen zijn/haar team al gepost heeft, kunnen we het gaan hebben over de dagselecties. Voor de eerste etappe ga ik zelf uit van een scenario waarbij alle sprinters en wss ook heuvelmannen overboord gekieperd zijn. Welke overgebleven mannen hebben dan de beste punch om op die San Vito verschil te maken? Ik merk dat ik vooral van het rijtje B-C klimmers daar minder zicht op heb, ik noem een Lopez, Dunbar, Storer, Plapp, Rubio etc

John Bon
Squender
#1421
Als hij 2 of 3 keer wint in week 1, en wellicht ook de paarse trui aan mag trekken wel :)

hangt ervan af. Als je bv Kooij niet neemt omdat je Merlier neemt en Kooi wordt 2-3 keer top 3 maar scoort daarna wel in de lastigere ritten en rijd wel de Giro uit dan is hij het nog steeds niet waard

Fallguy
ProScoritoManager
#1429
Aangezien zo'n beetje iedereen zijn/haar team al gepost heeft, kunnen we het gaan hebben over de dag...

Vergeet Zana niet:-)

Maar dit is voor mij ook 1 groot vraagteken

Harderijder
Wicked Wout
#1425
Sterker nog. Hij wil proberen in rit 1 voor het roze te gaan

Waar zegt hij dat?

Nederlandsche
Harderijder
#1432
Waar zegt hij dat?

Wicked Wout Exclusive, moet je premiumaccount voor hebben.

BigMig
Fallguy
#1422
Heeft wel een goed ploegje mee om hem over een heuvel te loodsen. Ik heb er overigens geen moment aa...

Heb je dan nog voldoende budget over voor je AK-mannen?

 

Over Lutsenko denk ik hetzelfde, kan alles of niks zijn. Al zou hij met deze vorm in ieder geval in de aanval wat punten moeten scoren, mocht je hem nemen...

stefbeukers

Ik ben nog op zoek naar een budget-tijdrijder, wie van de drie levert de meeste punten op en waarom?

  • Daan Hoole
  • Benjamin Thomas
  • Josef Cerny

BigMig
stefbeukers
#1435
Ik ben nog op zoek naar een budget-tijdrijder, wie van de drie levert de meeste punten op en waarom?...

Heb je Will dan al in je team?

stefbeukers
BigMig
#1436
Heb je Will dan al in je team?

Beter optie denk je?

De Tourminator

Ganna staat er bij mij al vanaf het begin in. En hij blijft staan. Lekker sprinten, lekker TT, gewoon lekker veel punten. En die vele punten gaat ook van Poppel halen. Al met al gelukkig een paar zekerheden 2 dagen voor de start. 
Heb alleen 1,5M over voor 1 renner. Ewan? UAE nummer 3? Of een Dunbar, Rubio of Lopez voor de aanval.

BigMig
stefbeukers
#1437
Beter optie denk je?

Ik denk van wel

BigMig

Heeft iemand hier toevallig iets gevonden over de verdeling in de sprints bij de VF group Bardiani?

Behatzailea
BigMig
#1440
Heeft iemand hier toevallig iets gevonden over de verdeling in de sprints bij de VF group Bardiani?

Helemaal niks. Alleen dat ze met Pozzo nog steeds voor het klassement willen gaan. Niks over de sprints.

Ragnar Lolbroek
stefbeukers
#1435
Ik ben nog op zoek naar een budget-tijdrijder, wie van de drie levert de meeste punten op en waarom?...

Van die 3 zou ik Cerny nemen. Ook nog mogelijke teampunten Merlier en hij kan in ritten 6 en 12 meegaan in die vlucht. 

Barta is ook wel ok daarentegen. 

Nederlandsche
De Tourminator
#1438
Ganna staat er bij mij al vanaf het begin in. En hij blijft staan. Lekker sprinten, lekker TT, gewoo...

Lijkt me dat Ewan met een hele sprinterstrein wel aan zijn stand verplicht is om minimaal wat ereplaatsen bij elkaar te spurten

BigMig
Behatzailea
#1441
Helemaal niks. Alleen dat ze met Pozzo nog steeds voor het klassement willen gaan. Niks over de spri...

Nee zelfde hier, jammer. Fiorelli zat er vorig jaar meerdere keren goed bij. Maar als ze moeten verdelen is het voor mij te veel risico om hem mee te nemen.

Nick P

Man man man het lijkt hier wel de hokey pokey door dat interview met Ganna.

In uit, in uit, gooi het er maar uit

Thomberg

Ik wil het alvast gezegd hebben, Ganna gaat niet sprinten 

Mindless

Hofstetter + Molano - Storer + Uijtdebroecks + 500k 

of

Andresen + Dainese + Arensman - 1 mil (bijv. Thomas naar Kooij) 

Kan iemand mij helpen ik kom er echt niet uit!!!!!

floda

Op feltet interessante beschouwingen over zowel hele giro als 1e etappe. 

Jommelb
floda
#1448
Op feltet interessante beschouwingen over zowel hele giro als 1e etappe. 

Die lees ik meestal ook wel ja, maar gaat deze keer wel heel erg voor longshots hoor... 

Hay
stefbeukers
#1435
Ik ben nog op zoek naar een budget-tijdrijder, wie van de drie levert de meeste punten op en waarom?...

Daan Hoole denk ik. Bovendien mogelijke teampunten met Milan (kandidaat puntentrui)

1 2 ... 58 ... 134 135

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.