Krijg Ganna er net niet in, kom net 500K tekort. Anders had ik Vendrame vervangen voor Ganna.
Maja Ganna heeft maar echt kans in 1 ITT denk ik en zal zich echt niet in elke sprint gooien denk.
Vendrame gewoon vorm getoond. En zal bij dezelfde sprints aanwezig zijn die Ganna uitpikt.
Of Plapp voor JPL maar voelt ook niet goed.
Plapp viel dan weer erg tegen in Romandie tov JPL in Alps.
De aanvallers gaan het verschil maken deze Giro. De vraag is.. hoeveel neem je ermee en kies je de goede.. denk dat er pakweg 20 goede aanvallers zijn die veel punten kunnen halen. Gezien het feit dat er maar 6-7 teams zijn die een kopman hebben waarmee ze hoog kunnen eindigen gaan die echt niet alle dagen de vluchters terug halen. Stel ze doen het wel dan worden ze alsnog op het rooster gelegd door Pogi.. Verwacht dus veel van goed klimmende aanvallers zoals een Rubio, JP Lopez, Sanchez, Quintana, Storer, Hirt, etc. en wat minder van gasten die een kopman bij hebben, Zana, Foss, Visma's, Lipowitz, PP brothers e.d. Misschien dat je met 4 serieuze kopmannen en wat duurdere klimmers nog een behoorlijk eind kan komen.. je houdt dan automatisch ook wat meer centjes over om de betere sprinters mee te nemen en niet met een zak vol C sprinters zoals een Pithie, Ewan, Bauhaus, Andersen, Mikhels te komen zitten.
Al dat gezandstrooi. Ganna gaat niet sprinten. "Zn kans een keer pakken in een klein groepje" in etappe 12 is echt iets anders. En dan nog, welke plek verwacht jij dat Ganna hier even naartoe sprint in dit veld?
Twijfels twijfels twijfels. Veel kans voor aanvallers. Maar wélke aanvallers. Ik kan er moeilijk 6 meenemen. Misschien neem ik er maar 2 mee (Zana, Vansevenant/Schachmann/Storer) en dan 1 tijdrijder (Ganna, Sheffield) en 1 juichrenner (Pozzo). Dan houd ik 16 plaatsjes over: 8x klassement en 8x sprinten. Afhankelijk van de gekozen aanvaller/tijdrijder worden het Milan + Kooij en dan aanvullen met B- of C-sprinters. Klassement denk ik: Pogi, G, Caruso, Bardet, O'Con, DFM, Tiberi, Hirt. Maar soms denk ik ook aan 6 aanvallers (Alle vier hierboven + Velasco en Bagioli)... die je dan natuurlijk altijd verkeerd inzet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.