Scorito Giro 2024

1 2 ... 64 ... 160 161
-Wielerfan
JonasVDB
Je eerste zin is toch net wat ik zeg?

Het is toch bekend dat hij gaat sprinten. Dus dan lijkt het me niet dat hij al met zn hoofd bij de OS zit.

roundandround

Ben bang dat er veel etappes naar de aanvallers gaan als pogi in het roze zit, wat denken jullie?

Safari de France

Wat is jullie mening over Pithie morgen? Hij staat wel hoog bij de bookies. Stellen jullie eerder een echt aanvaller op of een klassementsman in zijn plaats?

Boasson en Hagen

Lipowitz voor de Mark Padun award?

Nick P
roundandround
Ben bang dat er veel etappes naar de aanvallers gaan als pogi in het roze zit, wat denken jullie?

Tja, maar er is ook een grote kans dat de GC mannen dan binnenkomen op plaats 6-20.

Dimitrofiets

Krijg Ganna er net niet in, kom net 500K tekort. Anders had ik Vendrame vervangen voor Ganna. 
Maja Ganna heeft maar echt kans in 1 ITT denk ik en zal zich echt niet in elke sprint gooien denk.
Vendrame gewoon vorm getoond. En zal bij dezelfde sprints aanwezig zijn die Ganna uitpikt.

Of Plapp voor JPL maar voelt ook niet goed.
Plapp viel dan weer erg tegen in Romandie tov JPL in Alps.

nasibal
Pom titcock
Kom niet aan met Ewan als je vraagt om advies

Deze print ik uit en lijst ik in. Post van het jaar wat mij betreft. 

Racemuis

@Eddix; van de 4 tegenvallers heb ik er slechts 1, dus dat valt wel mee

DennisdeMenniss

De aanvallers gaan het verschil maken deze Giro. De vraag is.. hoeveel neem je ermee en kies je de goede.. denk dat er pakweg 20 goede aanvallers zijn die veel punten kunnen halen. Gezien het feit dat er maar 6-7 teams zijn die een kopman hebben waarmee ze hoog kunnen eindigen gaan die echt niet alle dagen de vluchters terug halen. Stel ze doen het wel dan worden ze alsnog op het rooster gelegd door Pogi.. Verwacht dus veel van goed klimmende aanvallers zoals een Rubio, JP Lopez, Sanchez, Quintana, Storer, Hirt, etc. en wat minder van gasten die een kopman bij hebben, Zana, Foss, Visma's, Lipowitz, PP brothers e.d. Misschien dat je met 4 serieuze kopmannen en wat duurdere klimmers nog een behoorlijk eind kan komen.. je houdt dan automatisch ook wat meer centjes over om de betere sprinters mee te nemen en niet met een zak vol C sprinters zoals een Pithie, Ewan, Bauhaus, Andersen, Mikhels te komen zitten.

Pirata
nasibal
Deze print ik uit en lijst ik in. Post van het jaar wat mij betreft. 

@nasibal voor Ewan dus dit jaar? 😉

Thomberg
Karperdrol
Sprint equippe net wat te gortig met: Milan, Kooij, Molano, Vendrame, Lonardi, Hofstetter, van Poppe...

Met 4,5 sprinter zit je inderdaad best krap 

BarryE1

Ewan is een no brainer

nasibal
Pirata
@nasibal voor Ewan dus dit jaar? 😉

Yes, ik heb Lutsenko en Oconnor er ook gelijk even ingepuzzeld. Ben nog met Cort Nielsen aan het chatten of hij misschien toch nog op wil stappen morgen en met wat mazzel komt Porte terug uit zn pensioen. Kan ik die die twee ook nog snel klikken. 

Voorwiel

Van Poppel is een no brainer en een juich renners. Wat zijn overigens de overige de juich renners van deze Giro?

Thomberg
-Wielerfan
Het is toch bekend dat hij gaat sprinten. Dus dan lijkt het me niet dat hij al met zn hoofd bij de O...

Al dat gezandstrooi. Ganna gaat niet sprinten. "Zn kans een keer pakken in een klein groepje" in etappe 12 is echt iets anders. En dan nog, welke plek verwacht jij dat Ganna hier even naartoe sprint in dit veld?

nasibal

En dan nog, welke plek verwacht jij dat Ganna hier even naartoe sprint in dit veld?

Vast naar Parijs vermoed ik

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
Voorwiel
Van Poppel is een no brainer en een juich renners. Wat zijn overigens de overige de juich renners va...

Moet zeggen dat ik niet juichend op de bank zit als van Poppel met zijn 90% pickrate in de punten rijdt.

Scratzz

Twijfel tussen VPP + Arensman / APP + Cian

Wat gaat waarschijnlijk het meeste opleveren?

Groetjesaandevoetjes
NielsH97
Mijn team staat, besloten om niets te wijzigen!  Etappe 1 gaan we met Pogacar, 1 UAE'er, 3 AG2...

Doet Sagan mee?

Nederlandsche

Iemand die wil sparren? Pb is open ;)

Pim Todcock
Voorwiel
Van Poppel is een no brainer en een juich renners. Wat zijn overigens de overige de juich renners va...

Qua mijn team Kanter en Pithie als renners uit kleinere wielerlanden, Plapp en SCarr omdat ik dat grappige namen vind en Bardet als grote naam in een Nederlandse ploeg.

Sven0403

Ik denk dat ik er ben...
GC: Pogi, Arensman, Bardet, O'Connor, Tiberi, López, Majka, Aurélien PP en fomo Lipowitz.
Sprint: Merlier, Kooij, Milan, Molano, Ewan, van Poppel en Aniolkowski.
Overige: 500k gem, Sheffield, Zana en Plapp 

kevinraar

Mij team voor morgen

Pogacar 

Arensman 

Uitenbroeks 

O connor

Lopez

Tibeti

A paret peintre 

Lipowitch 

Lutsenko

Bank

Rubio

Berg

Storer 

Ganna

Molano

Jakobsen

Melier 

Dekker

Van poppel 

Kooij

Vendrame 

Behatzailea

Twijfels twijfels twijfels. Veel kans voor aanvallers. Maar wélke aanvallers. Ik kan er moeilijk 6 meenemen. Misschien neem ik er maar 2 mee (Zana, Vansevenant/Schachmann/Storer) en dan 1 tijdrijder (Ganna, Sheffield) en 1 juichrenner (Pozzo). Dan houd ik 16 plaatsjes over: 8x klassement en 8x sprinten. Afhankelijk van de gekozen aanvaller/tijdrijder worden het Milan + Kooij en dan aanvullen met B- of C-sprinters. Klassement denk ik: Pogi, G, Caruso, Bardet, O'Con, DFM, Tiberi, Hirt. Maar soms denk ik ook aan 6 aanvallers (Alle vier hierboven + Velasco en Bagioli)... die je dan natuurlijk altijd verkeerd inzet.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Zie veel mensen die 4 miljoen voor Arensman aftikken. Als die al met de favorieten binnenkomt zal hij als laatste binnen komen en dat is dus nog buiten vluchters gerekend. Tijdrit prima maar ook niet fantastisch. Ik zie er de punten niet zo in voor dat bedrag.

1 2 ... 64 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.