Scorito Giro 2024

1 2 ... 73 ... 137 138
stefbeukers

Het staat, best tevreden met mijn verdeling. Ben benieuwd hoe jullie dit zien:

  • Pogi krijgt drie ploeggenoten mee
  • 5 'echte' klassementsmannen
  • 6 + 1 sprinters, die allemaal een heuvel kunnen verdragen 
  • 2 klimgeiten met GC- of bergtrui-potentie
  • 2 rappe aanvallers, waaronder Vendrame
  • 1 budget tijdrijder, die slechts twee keer wordt opgesteld

dephazz

(In reactie op Daan de Jager)

dephazz
Bozenik
#1800
Plapp zei bij Cycling Pro dat de eerste twee etappes al het eerste doel voor hem zijn dus hij komt,...

En Tom Dumoulin weet zeker dat hij alleen de tijdritten gaat doen. Fijn al die conflicterende last-minute "informatie".

John Bon
KV
#1795
Hij zal normaal gezien zeker niet teleurstellen maar lijkt gewoon wat duur voor een niet op maat gem...

Het is ook een beetje een juichpick natuurlijk :D 
En waar ik ook rekening met hou is dat ik veel verwacht van Kooij. Dus ik verwacht hem ook te kunnen opstellen voor eventuele teampunten in spurtersritten. En als hij toevallig in het wit zou staan is dat dubbel meegenomen natuurlijk :D

dawizz

Weet iemand hoe de tijdrit van Lipowitz is? Lijkt het als voormalig biathleet toch goed te moeten kunnen of niet?

Guido Maltempi

Even een advies van een ervaren Vendrame-meenemer-in-de-Giro: hij zegt vooraf áltijd dat hij voor zichzelf meer kansen ziet vanuit de vlucht dan in de sprints. Hij doelt dan op etappezeges. Dat wil nog niet per se zeggen dat hij zich niet gaat mengen in de sprintetappes.

In deze editie neem ik hem (helaas) niet mee. Het ging tussen Ewan+Aniolkowski vs. Kanter+Vendrame, en ik geef in de sprints de voorkeur aan die eerste combo. Maar het zou mij verbazen als hij de sprints daadwerkelijk laat lopen.

dephazz
yoeri
#1798
@dephazz; Vernon kan alleen goede tijdritten rijden onder de 20 km. On ieder geval nog nooit anders...

Hoewel ik Vernon echt wel punten zie scoren, verwacht ik dat je met de wissel een goede keuze maakt. Ganna grotere zekerheid.

Nog een mening over Pellizarri (en Piganzoli) vs. Carr? 

 

zeewolde
stefbeukers
#1801
Het staat, best tevreden met mijn verdeling. Ben benieuwd hoe jullie dit zien: Pogi krijgt drie p...

Zit Pogi bij die 5 echte klassementsmannen? Anders tel ik op 21 renners 

hansie pansie

Ik noem 1 naam..... Nairo Quintana 

De Haai van Milheze
dawizz
#1805
Weet iemand hoe de tijdrit van Lipowitz is? Lijkt het als voormalig biathleet toch goed te moeten ku...

Mij ontgaat het causale verband tussen langlaufen & geweerschieten en het rijden tegen de klok.  

stefbeukers
zeewolde
#1808
Zit Pogi bij die 5 echte klassementsmannen? Anders tel ik op 21 renners 

Klopt, Pogi zit bij de klassementsmannen

Stijn Lemmens

Alaphillippe terug de oude

 

Zijn knieblessure is over, interresant interview in HLN

 

top

ditisdavid

Dit is de hoeveelste keer in de laatste 2.5 jaar dat Alaphilippe weer de oude is?

Laatst gewijzigd
yoeri

@Bozenik; godver, ik zie het net inderdaad. Nu twijfel ik weer opnieuw om het toch weer terug te draaien. Pfff kortsluiting.

yoeri

@dephazz; Carr is het type renner dat in 1 rit uitpakt. Zal vast nog weleens in de vlucht zitten. Maar of die dan in de punten rijdt per definitie is moeilijk te zeggen. Dus heel erg gokken welke etappe het wordt. Pelli en Piga beetje om het even denk ik. Je weet alleen wel wat voor ritten je ze kunt verwachten, Italianen die willen aanvallen in de bergen. Hoewel Piganzoli ook wil kijken naar AK als ik het goed begreep, of ging dat over Fabbro? Dus meer zekerheid met juist opstellen, maar rijden ze in de punten?

Behatzailea

Walscheid wordt natuurlijk gewoon de sprinter bij Jayco. Of niet? 😉

John Bon

Zit ik hier naar mijn ploeg te kijken heb ik plots 3 renners van Polti erin staan 😅

Scorriemorrie

Wat een flinke puzzel weer zeg, iemand die Bagioli overweegt?  Hoor er niet  veel over hier maar lijkt zeer interessant. Heb teveel budget, niet echt overtuigd van de meeste AKers

tol100

Gaat Lutsenko voor ak?

 

Jose de Kauwer
tol100
#1819
Gaat Lutsenko voor ak?  

Astana is zoals altijd enorm duidelijk in het communiceren van hun ambities en doelen. Ik verwacht dat hij voor een ritzege gaat en als hij er na de eerste week goed voorstaat een goed AK wil gaan rijden, maar dat is natuurlijk enkel speculeren. 

Behatzailea
tol100
#1819
Gaat Lutsenko voor ak?  

Ik durf geen Lutsenko te nemen. Zometeen zit ik drie weken naar Nabisals "ik heb het toch gezegd"  te luisteren 😉.

Daan Brakenhoff
Jose de Kauwer
#1820
Astana is zoals altijd enorm duidelijk in het communiceren van hun ambities en doelen. Ik verwacht d...

Dat zijn exact de woorden van Alexey zelf, aldus zijn interview vrijdag.

Karperdrol

Gross of Majka blijf ik maar mee zitten.

halfmiljoentje kan ik goed gebruiken. Wat zijn de orders van gross ook in de tt?

tol100
Behatzailea
#1821
Ik durf geen Lutsenko te nemen. Zometeen zit ik drie weken naar Nabisals "ik heb het toch gezegd"&nb...

Ik neem hem wel mee ook vanwege zijn tt en zijn prestaties dit jaar maar ben bang dat die alleen maar 12de en 13de de wordt en constant maar 10 punten haalt in de bergritten, maar hij kan ook zomaar top 7 finishen in dit veld

Ben Nihilisty

De vraag is wellicht al eerder geponeerd (kan door de bomen het bos niet meer zien onderhand), maar wat te verwachten van Pithie vandaag? Als hij het wil gaan proberen dan is die verzekerd van een plekje in m'n dagselectie (jong gozertje die ondanks de behoorlijk steile stroken best kan verrassen), maar wíl die er voor gaan? Is er een fervent speurder die één of ander Deens artikel heeft gevonden over z'n intenties?

1 2 ... 73 ... 137 138

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.