Scorito Giro 2024

1 2 ... 74 ... 137 138
Kanarie
NielsH97
#1777
Het is weer begonnen het lastminute wisselsyndroom.. het heeft me wederom te pakken. Team weer op d...

Haha, heerlijk!

Arne Riis
De Haai van Milheze
#1810
Mij ontgaat het causale verband tussen langlaufen & geweerschieten en het rijden tegen de klok....

Volgens mij is het langlaufonderdeel van biatlon soms ook alleen een strijd voeren tegen de klok. Ik snap dit idee wel.

DennisdeMenniss

Heerlijk al die keuzestress hiero. Teampje staat al 3 dagen vast en verander er niks aan. Effe wat gewaagde uitspraken Vernon gaat meer punten halen dan Ganna/Plapp. Vendrame haalt meer punten dan Ewan. Uijtebroeks wordt de verassing in de 3e week.

Bozenik
Ben Nihilisty
#1825
De vraag is wellicht al eerder geponeerd (kan door de bomen het bos niet meer zien onderhand), maar...

Hij wil het wel proberen maar denkt dat het te zwaar is voor hem.

tol100

Nee ik denk alsnog dat het te zwaar is. Zie ettape 1 van de tour dacht daar ook dat een sterke sprinter aan kon hangen maar dat was niet zo ga nu gwn voor klassementmannen en klimmers met een goede punch

Arne Riis
Bozenik
#1829
Hij wil het wel proberen maar denkt dat het te zwaar is voor hem.

Ik neem hem mee vandaag. Ik zie het wel voor me dat hij aanklampt op het heuveltje en dan probeert de sprint van het achterliggende groepje te winnen. Vendrame idem.

Ben Nihilisty
Bozenik
#1829
Hij wil het wel proberen maar denkt dat het te zwaar is voor hem.

Dat laatste ga ik in principe wel in mee, alleen ik zet 'm er toch als een jokertje in. M'n alternatieven staan namelijk ook niet echt te boeken als top puncheurs - dus dan laat ik me graag verrassen door een Pithie

BertieC

Weten we eigenlijk wat de intentie van Juanpe is? Gaat ie proberen een klassement te rijden? Gaat ie in attack? Ik kan geen interview of niks niet vinden.

ProScoritoManager
Arne Riis
#1831
Ik neem hem mee vandaag. Ik zie het wel voor me dat hij aanklampt op het heuveltje en dan probeert d...

Dat kan best een geloofwaardig scenario zijn, maar hoe flinterdun is je klimmers ensemble als je niet 9 klimmers hebt op te stellen die hen voorblijven?

Bozenik
Arne Riis
#1831
Ik neem hem mee vandaag. Ik zie het wel voor me dat hij aanklampt op het heuveltje en dan probeert d...

Problematisch lijkt me vooral de klim die ervoor ligt.

Scoritop

Wat een fantastisch nasibal! Een halve avond z'n mening en beredenaties erop loslaten en iedereen switcht van team. Hulde! 

Mijn team staat. Totdat Nasi zo nog een naam noemt die ik er in moet zetten 😅

 

welke tactiek heb je trouwens gebruikt? De 18-2? 

Laatst gewijzigd
Dimitrofiets

nog 1 plaatsje voor 500K

Lipowitz, Andresen of Vansevenant?

heb al 9 die ik kan opstellen in de bergen
heb al 8 sprinters+pogi voor de sprints
vansevenant mooi voor de overgangsetappes of gaat hij zich daar niet op richten?

HaagseHaas

Mijn team staat:

Pogacar, Thomas, Arensman, Martinez, Tiberi, Rubio, Storer, Grosschartner, Pellizari

Milan, Kooij, Molano, Dainese, Pithie, Van Poppel

Oldani, Alaphilippe,Bagioli, Sheffield, VanSevenant.

Symen De boer

Laatste twijfel

Hirt en Pithie.   

Of

Vernon en J.Lopez?

Helppp

 

nasibal
Pirata
#1766
@nasibal Vendrame heeft aangegeven zich niet in de sprints te gaan gooien, omdat er zoveel pure spri...

Ik had sowieso al weinig vertrouwen in Vendrame voor de echte sprints. Vendrame zit gelukkig dan ook niet in mijn vaste sprintteam. D.w.z.: ik denk een competitief sprintteam op te kunnen stellen zonder hem. 

Vendrame heb ik mee voor andere etappes maar heeft als bijkomend voordeel dat ik hem als backup in kan zetten in bepaalde sprintritten wanneer dat nodig is. Later in de ronde bijvoorbeeld, of toch in de meer selectieve ritten. Ik riskeer dan een nuller als hij zich netjes aan zn woord houdt, maar dat deed ik anders mogelijk ook.

Blijkt het uiteindelijk dat ik Vendrame alleen in de ritten waar ik hem wél voor meegenomen heb opstel is dat ook dikke prima. Zelfs als hij in die paar ritten relatief weinig punten haalt. Op dat plekje en voor dat geld had ik er sowieso niemand in kunnen puzzelen die ik überhaupt met zekerheid op zou stellen ergens. Of het zou ten koste van een andere opsteller gaan. 

Björn Again

Denken jullie dat Merlier veel meer punten gaat halen dan Jakobsen? Volgens mij zijn ze in potentie even snel. Ik denk zelfs dat Jakobsen sneller is. Merlier heeft natuurlijk veel betere resultaten gehaald dit seizoen, maar zo slecht was Fabio niet in Turkije. En ik denk dat ze ongeveer even goed, of slecht, klimmen. Maar Fabio heeft al vaker een ronde uitgereden. Ik denk er over om Merlies in te ruilen voor Fabio dan heb ik 2 miljoen over om te investeren. Verwachten jullie dat Merlier veel meer punten gaat halen dan Fabio? 

oborobo

Bauhaus of Dainese?

Björn Again
oborobo
#1842
Bauhaus of Dainese?

Dainese is in potentie sneller maar wisselvalliger. En Bauhaus kan beter klimmen. Maar ik denk dat er weinig verschil in punten is. Hebben allebei nog nooit meer dan 200 punten gehaald. Dus ik zou dan voor Dainese gaan en die 500k ergens anders investeren

Thomberg

De winnaar van de Scorito "battle of the subleagues" van het Klassiekerspel heeft een nummer uitgebracht met wat verborgen tips voor de Giro: https://twitter.com/Tunnelvisi0nair/status/1786688128318689615 

doe er je voordeel mee maar ik neem er alvast 1 mee.

BigMig
Thomberg
#1844
De winnaar van de Scorito "battle of the subleagues" van het Klassiekerspel heeft een nummer uitgebr...

Haha prachtig dit!

Daan Brakenhoff
Björn Again
#1841
Denken jullie dat Merlier veel meer punten gaat halen dan Jakobsen? Volgens mij zijn ze in potentie...

Kort antwoord, ja. 

Georgeske

Ganna of Gaviria?

Thomberg
Pirata
#1766
@nasibal Vendrame heeft aangegeven zich niet in de sprints te gaan gooien, omdat er zoveel pure spri...

Ligt er heel erg aan waarvoor je hem mee neemt. Ik neem hem vooral voor andere etappes mee en vond z'n mogelijke sprinten een bonus. Wilde je een echte 7de sprinter, dan kon je Vendrame sowieso al beter thuislaten

Thomberg
Karperdrol
#1779
Is Danaise dan geen betere pick? Doet qua snelheid niet onder denk ik, zit alleen met mayrhofer in h...

Ik zit niet meer zoveel op het forum dus was jouw naam helemaal vergeten. Maar hij blijft prachtig.

KARPERDROL

McMulenga
Thomberg
#1844
De winnaar van de Scorito "battle of the subleagues" van het Klassiekerspel heeft een nummer uitgebr...

Waha prachtig.  Scorito is meer dan een hobby, het is een lifestyle. En er zitten inderdaad veel verborgen tips. Ze zijn alleen zo goed verborgen dat ik ze nog niet gevonden heb.

1 2 ... 74 ... 137 138

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.