Dat laatste ga ik in principe wel in mee, alleen ik zet 'm er toch als een jokertje in. M'n alternatieven staan namelijk ook niet echt te boeken als top puncheurs - dus dan laat ik me graag verrassen door een Pithie
Ik had sowieso al weinig vertrouwen in Vendrame voor de echte sprints. Vendrame zit gelukkig dan ook niet in mijn vaste sprintteam. D.w.z.: ik denk een competitief sprintteam op te kunnen stellen zonder hem.
Vendrame heb ik mee voor andere etappes maar heeft als bijkomend voordeel dat ik hem als backup in kan zetten in bepaalde sprintritten wanneer dat nodig is. Later in de ronde bijvoorbeeld, of toch in de meer selectieve ritten. Ik riskeer dan een nuller als hij zich netjes aan zn woord houdt, maar dat deed ik anders mogelijk ook.
Blijkt het uiteindelijk dat ik Vendrame alleen in de ritten waar ik hem wél voor meegenomen heb opstel is dat ook dikke prima. Zelfs als hij in die paar ritten relatief weinig punten haalt. Op dat plekje en voor dat geld had ik er sowieso niemand in kunnen puzzelen die ik überhaupt met zekerheid op zou stellen ergens. Of het zou ten koste van een andere opsteller gaan.
Denken jullie dat Merlier veel meer punten gaat halen dan Jakobsen? Volgens mij zijn ze in potentie even snel. Ik denk zelfs dat Jakobsen sneller is. Merlier heeft natuurlijk veel betere resultaten gehaald dit seizoen, maar zo slecht was Fabio niet in Turkije. En ik denk dat ze ongeveer even goed, of slecht, klimmen. Maar Fabio heeft al vaker een ronde uitgereden. Ik denk er over om Merlies in te ruilen voor Fabio dan heb ik 2 miljoen over om te investeren. Verwachten jullie dat Merlier veel meer punten gaat halen dan Fabio?
Ligt er heel erg aan waarvoor je hem mee neemt. Ik neem hem vooral voor andere etappes mee en vond z'n mogelijke sprinten een bonus. Wilde je een echte 7de sprinter, dan kon je Vendrame sowieso al beter thuislaten
Waha prachtig. Scorito is meer dan een hobby, het is een lifestyle. En er zitten inderdaad veel verborgen tips. Ze zijn alleen zo goed verborgen dat ik ze nog niet gevonden heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.