Scorito Giro 2024

1 2 ... 75 ... 137 138
Thomberg
dawizz
#1805
Weet iemand hoe de tijdrit van Lipowitz is? Lijkt het als voormalig biathleet toch goed te moeten ku...

Help me even, wat is de relatie tussen tijdrijden op de fiets en een biathlon? Als hij zwembadjes lek moet schieten snap ik hem

Martijn Sollie

Mijn laatste twijfel zit hem vooral in de renners die 1 miljoen kosten. Ik wil 2 hebben uit het rijtje van Poppen, Kaiter en Lonardi. Welke twee zouden jullie hiervan kiezen?

Thomberg
McMulenga
#1850
Waha prachtig.  Scorito is meer dan een hobby, het is een lifestyle. En er zitten inderdaad vee...

Ik hoor heel subtiel Vendrama voorbij komen. Die heb ik nu definitief er in

Nederlandsche

Is Majka de upgrade waard t.o.v. RingelS en in het segment 1m een downgrade door te voeren naar 500k, waardoor ik op de 14-6 samenstelling uitkom. Help me forumhelden, mijn hersenen kraken.

encanto
Nederlandsche
#1854
Is Majka de upgrade waard t.o.v. RingelS en in het segment 1m een downgrade door te voeren naar 500k...

Ligt eraan wie je van 1 miljoen laat lopen.

ik denk dat van 1 miljoen enkel van Poppel en Vendrame de potentie hebben om echt goed te scoren

 

APP enkel als conner tegenvalt (gezien teamorders)

 

14-6 is op zich prima met dit veld...zelf op een of andere manier storer eruit voor zana/VPP...voelt niet goed, maar om nu 4 van 750.000 mee te nemen...want budget over doen we natuurlijk niet aanπŸ˜‚πŸ˜‚

Rad

Vendrame voor vandaag? Of toch gokken op een lipowitz. Die moet dit toch wel aankunnen lijkt me

Nederlandsche
encanto
#1855
Ligt eraan wie je van 1 miljoen laat lopen. ik denk dat van 1 miljoen enkel van Poppel en Vendrame...

Ik heb APP, Vernon, Van Poppel en Lutsenko er nu instaan, maar ik denk dat ik APP dan downgrade naar Lipo en RingelS upgrade naar Majka

dawizz
Thomberg
#1851
Help me even, wat is de relatie tussen tijdrijden op de fiets en een biathlon? Als hij zwembadjes le...

Gaat mij vooral om het uithoudingsvermogen. Kan nog wel iemand gebruiken voor de beide TT etappes en vroeg me af of er iets bekend is over zijn capaciteiten betreffende deze discipline.

ditisdavid

De (hopelijk) laatste wijziging is gemaakt, kwam tot de conclusie dat ik toch een mannetje extra nodig had voor vandaag. Een derde UAE-er kwam beter uit dan het brengen van een APP/Lutsenko en zodoende veranderde Groves terug in Molano, Hofstetter terug in Ewan en werd Tratnik met pijn in het hart vervangen door Schachmann (die vandaag op de bank zit ten faveure van Lipowitz, het wordt denk ik meer voor de klimmers dan de puncheurs). En nu er anderhalf uur van afblijven...

Laatst gewijzigd
Thomberg
dawizz
#1858
Gaat mij vooral om het uithoudingsvermogen. Kan nog wel iemand gebruiken voor de beide TT etappes en...

Ik denk dat Lipo best prima ITT kan rijden(zeker de eerste) hoor. Maar ik maak die conclusie niet op basis van zn verleden als Biatleet. Alhoewel alle schansspringers ook de Giro kunnen winnen.

Lipo is voor mij 1 groot vraagteken. Heb hem mee, maar ga in de loop van de Giro wel zien waar en of ik hem opstel, te beginnen met morgen.

Jose de Kauwer
Martijn Sollie
#1852
Mijn laatste twijfel zit hem vooral in de renners die 1 miljoen kosten. Ik wil 2 hebben uit het rijt...

Martijn, goede vriend, Van Poppel is een No-brainer. Ik ben zelf al de hele ochtend tussen die andere 2 aan het twijfelen en ik kom er niet uit. Ik weet zeker dat ik de verkeerde ga kiezen. Een Italiaan die iets meer kan geven in Italië of een Duitser die iets beter is op papier (denk ik), maar heeft ook ballerini mee, al verwacht ik niet dat die zich gaat mengen in de sprint. 

Stijn Daalderop

Lipo heeft geen noemenswaardige tijdrit skills volgens mij

HaagseHaas

Normaal zie je in grote rondes vaak dat goede tijdrijders die niet voor het klassement gaan niet voluit rijden in de tijdritten omdat ze een dienende rol hebben en krachten willen sparen, maar ik vraag me of dit met het oog op de Olympische Spelen anders is? Zullen mensen die kans maken op uitzending voor hun land zoals Bjerg, RingelS, Sheffield etc. zich willen testen en voluit gaan? 

Ton Pelo

Door z'n prijs en hoge pickrate ben je bijna verplicht om Lipowitz wel mee te nemen. Al heeft Bora vaak genoeg uitgesproken dat het voornamelijk knechten voor DFM wordt. Op dit moment van de hypetrain afgestapt maar enorme FOMO.

Andere laatste kwestie is Ewan vs Pithie. Ewan in principe sneller, goede trein, maar het blijft Ewan. Pithie zal overal enthousiast ingaan, maar vraag me af hoe erg zijn voorjaar erin heeft gehakt. Wel eventueel op te stellen in overgangsetappes, al vraag ik me af of dat niet helemaal te veel wordt voor hem. 

Stijn Lemmens

Laatste versie team:

Klassement:

T. POGACAR, G. THOMAS, R. BARDET, T. ARENSMAN, A. TIBERI, D. MARTINEZ, D. CARUSO, L. PLAPP

Overige (puncheur, berg, heuvel):

J. ALAPHILLIPPE, M. STORER, S. CARR

Sprint (vlak, heuvel)

T. MERLIER, A. VENDRAME, F. GAVIRIA, C. EWAN, E. VERNON, H. HOFSTETTER, D. VAN POPPEL, S. ANIOLKOWSKI

 

Dit is uiteidelijk mijn team met alle klassementsrenners, alleen Uijdebroeks niet. Geen aparte tijdrijders genomen omdat ik vooral tijdrijdende Ak mannen genomen heb. Iets minder inzet op de sprint, enkele gokjes. Kan goed uitpakken of minder goed we zullen het zien!

Laatst gewijzigd
ZK
Stijn Lemmens
#1865
Laatste versie team: Klassement: T. POGACAR, G. THOMAS, R. BARDET, T. ARENSMAN, A. TIBERI, D. MART...

Veel te matig sprint team als je het mij vraagt...

Eddix

Ik heb Lipo nog niet een keer in mijn team gehad. Heb slechts 1x500k. Lets gooo Mauri, roze na dag een!

Jose de Kauwer
Eddix
#1867
Ik heb Lipo nog niet een keer in mijn team gehad. Heb slechts 1x500k. Lets gooo Mauri, roze na dag e...

Een liefhebber, ik gok ook op Mauri. Als pogi 'm niet pakt dan pakt Mauri 'm 

martijncr

Al een mannetje of 20 in de subleague van dit forum wat ik vanmorgen aanmaakte: leuk! Dit is de link mocht je 'm gemist hebben

 

https://www.scorito.com/subleague/730959/giro-2024/flitsforum/690184b6-7468-4395-946c-c50c4d536182?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Nederlandsche
martijncr
#1869
Al een mannetje of 20 in de subleague van dit forum wat ik vanmorgen aanmaakte: leuk! Dit is de link...

Wat is de naam?

Valvuillerdemoz

Vendrame er toch maar uitgehaald en samen met Barta ingeruild voor Hofstetter en Sheffield. Geen zin in al te veel opstel-vendrama dit keer. Iedere keer als ie dit soort dingen zegt stel ik hem steeds op in de hoop dat ie toch sprint. Doet ie natuurlijk niet en vervolgens baal ik zo van hem en dan vergeet ik hem weer op te stellen als ie wel een keer meezit in zon vage tussenetappe of als ie opeens in een klimmersetappe mee gaat doen. En als ie het jaar daarop wel weer meesprint heb ik hem natuurlijk helemaal niet mee. Met Hofstetter hopelijk nu meer 'zekere' punten in de sprint en met Sheffield een iets betere tijdrijder en wat meer veelzijdigheid dan met Barta. 

Eddix
Jose de Kauwer
#1868
Een liefhebber, ik gok ook op Mauri. Als pogi 'm niet pakt dan pakt Mauri 'm 

Ja ik snap het echt niet, de hypetrain van lipo zit overvol. Maar nogmaals, waarom gokken op een renner in dienende rol, als je voor hetzelfde geld een renner in vorm, bewezen talent, met alle vrijheid kan kiezen...

martijncr
Nederlandsche
#1870
Wat is de naam?

Flitsforum 

Stijn Lemmens
ZK
#1866
Veel te matig sprint team als je het mij vraagt...

We zullen het zien, ik moet ergens een verschil maken met de andere teams

Valvuillerdemoz
Stijn Daalderop
#1862
Lipo heeft geen noemenswaardige tijdrit skills volgens mij

Vorig jaar achtste op het Duitse kampioenschap. Voor Kämna en Walscheid, maar wel achter Politt en Schachmann...

1 2 ... 75 ... 137 138

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.