Scorito Giro 2024

1 2 ... 76 ... 137 138
PieterZegen
Thomberg
#1844
De winnaar van de Scorito "battle of the subleagues" van het Klassiekerspel heeft een nummer uitgebr...

Dit is toch wel een hoogtepunt in de historie van Scorito hoor

Kanarie

Opeens last van Woods fomo

Nederlandsche

De definitieve selectie staat, jullie mogen er je ongezouten mening over geven, mijn vriendin vraagt toch nog 50min aandacht...

AK: Pogi, Thomas, Arensman, Bardet, Tiberi

Aanval/klim/knecht: Lutsenko, Storer, Zana, Majka, Lipowitz, Pellizzari, Vansevenant (kunnen ook allemaal top 20 AK rijden)

Sprint: Milan, Kooij, Groves, Molano, Pithie, Lonardi, Van Poppel, Andresen

dephazz
Stijn Lemmens
#1865
Laatste versie team: Klassement: T. POGACAR, G. THOMAS, R. BARDET, T. ARENSMAN, A. TIBERI, D. MART...

Ewan, Vendrama en Gaviria 😂

RIP

Jose de Kauwer

Misschien heb ik het gemist, maar is er naast de zojuist benoemde scorito groep, ook een grotere groep voor mensen die het forum lezen of daar actief zijn? 

Jose de Kauwer
Eddix
#1872
Ja ik snap het echt niet, de hypetrain van lipo zit overvol. Maar nogmaals, waarom gokken op een ren...

Amen, wij zitten op dezelfde golflengte 

Daan De Jager
dephazz
#1879
Ewan, Vendrama en Gaviria 😂 RIP

Wat zou ik hard lachen als die 3 opeens goed presteren 

DaLuca23

Het is toch niet heel gek om de nr 3 in Romandië in je team te klikken. Zeker niet als die maar 500K kost en nog mee kan doen voor JK. 

Mocht hij compleet geofferd worden voor DFM dan stel je hem verder niet op en voel je er relatief weinig van.

Een type Vansevenant moet je maar net weer op het juiste moment opstellen. 

Coureurs du Courage

Heeft iemand tips voor de eerste rit?

Ik heb mijn team wel compleet, maar vind het erg lastig om etappe 1 te voorspellen.

Momenteel maar alle ballen op Pogi, met Molano en Majka erin geklikt. Daarnaast Luts, Lipo, Sevenant, Bardet, Lopez en Vendrame.

ik overweeg nog Plapp, G, Arensman, Zana of Storer.

rest zijn sprinters in mij team.

Wielrenfan3

Zou Tom Dumoulin ook zelf meedoen met Scorito en bewust zand aan het strooien zijn? Dat zou wel veel verklaren namelijk.

Groetjesaandevoetjes
Kanarie
#1877
Opeens last van Woods fomo

Woods geeft aan niet in de beste vorm aan de start te komen op Cycling Pro Net.

Coureurs du Courage

Om in te haken op Lipowitz: ik denk dat je voor 500k een renner die zo'n hoge potentie heeft laten zien + vorm waar nog weinig van bekend is behalve dat ie veel watts kan trappen en daarom is gaan fietsen, niet KAN laten lopen. Zou hem altijd meenemen tov andere 500k mannen. Dit is zo'n pick die je echt van gaat balen als je die gemist hebt. Denk dat dit zomaar een nieuw talent is die nu doorbreekt en dan wil je erbij zijn.

uiteraard kun je vast zonder in je team en is het lastig om te bepalen wanneer je hem opstelt. Om daar op in te haken: vergelijk hem met een Juanpe en 'vergeet' even dat hij 500k kost. Dan stel je hem gewoon als klassementsrenner op. Valt ie tegen, dan gaat ie naar je aanvallersteam.

nasibal
DaLuca23
#1883
Het is toch niet heel gek om de nr 3 in Romandië in je team te klikken. Zeker niet als die maar...

Zeer verstandige opmerking dit. Was hij duurder geweest dan 500k had het alles verandert. Maar nu is het inderdaad gewoon een renner die prima op een van je weggooiplekjes past.

Niet de hoogste zekerheid in de 500k categorie, wel een van de renners met de hoogste potentie. 

klumper

Heb na lang puzzelen mijn team klaar:

AK: Pogi, Thomas, Arensman, Bardet, Tiberi en Lopez

Sprint: Milan, Kooij, Bauhaus, Molano, Gaviria, Van Poppel, Hofstetter en Andresen.

Tijdrit: Ganna

Overig: Lutsenko, Storer, Lipowitz, Vansevanant en Grosschartner. 

Ben er redelijk content mee, maar we gaan zien  wat het brengt.

Laatst gewijzigd
HenkAchterham1

Team staat, dag opstelling wel zwaar onzeker. Voor nu:

Etappe 1:

Pogi

Tiberi

Lutsenko

APP

Flippie

Mauri

Lipo

Pithie

Majka

 

Twijfel nog om iemand te vervangen voor Ganna vandaag en heb ook nog Lopez en Rubio zitten..

 

tpp

Tpp komt ijzersterk voor de dag met

pogi

bardet 

o connor

DFM

Tiberi

Lutsenko

APP

-------

VPP

storer

mauri

-----

ganna

merlier

dainese

kooij

milan

bauhaus

vendrame

van poppel

----------

Rui oliveira

domen novak

 

thomas, arensman, cian, veel te duur voor teveel onzekerheid

Coureurs du Courage
tpp
#1891
Tpp komt ijzersterk voor de dag met pogi bardet  o connor DFM Tiberi Lutsenko APP -----...

Vind juist Thomas zekerheid bieden. DFM en Tiberi lijken me daarentegen één grote gok: kan prachtig uitpakken maar ook zwaar tegenvallen.

Eens dat Cian een gok is.

Arensman ligt puur aan hoe je denkt dat de rolverdeling gaat zijn in het team; is hij schaduwkopman dan is het een solid pick.

Aanklampen
tpp
#1891
Tpp komt ijzersterk voor de dag met pogi bardet  o connor DFM Tiberi Lutsenko APP -----...

Grappig dat je G te duur vindt en dan gaat voor aantal dat niets meer heeft laten zien en geen tijdrit hebben.. apart

BigMig

Ik zit nog steeds met DFM in m'n team. Iemand die me toch overtuigt om hem eruit te halen?

Sjasfriet

Zo; mijn team staat ook klaar.

Hopelijk doe ze het goed.

 

Ak: pogi, g, arensman, connor, Bardet, Tiberi

Klim/aanval: app, storer, Sheffield, lipowitz, vansevenant, piganzoli

Sprint: Milan, Kooij, Bauhaus, molano, van poppel, vendrame, pithie, lund

Daan De Jager

Vandaag een vendrame

of is dat te zwaar ?

twente4ever

godsamme, ik heb 750k over. Dat voelt nooit goed.

DanZ

Ik heb net Hofstetter er in gebracht inplaats van Andresen (had nog 250k over) maar zit nu weer heel erg te twijfelen.

 

Hofstetter moet punten pakken voor de ploeg dus zal veel top 10 plekken proberen te pakken maar heb het idee dat het plafond van Andresen hoger ligt, mits Jakobsen er niet meer bij zit.

Waarschijnlijk moet ik gwn van mn team afblijven maar iemand nog een mening hierover? 😅

roelfietstalseengek
Sjasfriet
#1895
Zo; mijn team staat ook klaar. Hopelijk doe ze het goed.   Ak: pogi, g, arensman, connor, Ba...

Heb alleen Tratnik ipv APP. Toevallig ;)

sven berg

Na dagen puzzelen toch weer uitgekomen op mijn selectie van 3 dagen geleden... Met een saaie Arensman en degelijke Majka. Eigenlijk niet blij mee :p

1 2 ... 76 ... 137 138

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.