Scorito Giro 2024

1 2 ... 90 ... 140 141
kevinraar

ok dan alleen dekker eruit voor bjerg dan dit team nemen

merlier

kooij

molano

vendrame

jakobsen

van poppel

ganna

pogacar

bjerg

 

bank

dekker

 

 

DennisdeMenniss

Lekkere start van de Giro, gisteren wat bankpunten verzameld met Lipowitz en Storer, vandaag Ansjeesen die mag sprinten.. belooft weinig goeds voor Jakobsen de rest van de Giro. Morgen een lastigere etappe dus Lund maar erin voor Bjerg.

dephazz

Is Vendrama al binnen? 

jenzrscl

Morgen is een late aanval wel meer mogelijk of vandaag , op 1.2 van finish is top.. en gaat begraf dacht ik, wordt morgen ook chaotisch

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

274p vandaag alleen Lonardi dan net buiten de top 20 maar ben wel blij met Girmay.

Reus
nasibal
#2212
Nog even iets kwijt over de sprinters vóórdat ze vandaag binnenkomen, anders word ik m...

Bedankt voor je mooie betoog. Het is al een prestatie op zich om dit allemaal te overdenken, laat staan het begrijpelijk in tekst te verwerken.

Wellicht nog een aanvulling;

Wat mij er ook toe heeft gezet om veel in  sprinters te investeren, is de controle. Bij aanwezigheid van veel toppers is men er ook aan gelegen om vaak te sprinten. In deze giro verwacht ik dat de 50/50 ritten eerder een sprint zullen worden dan voor een vlucht van 15 man zullen zijn.

 Zeker als één topper de eerste 3 sprints wint, dan wordt men bij de concurrentie er steeds meer op gebrand om in de lastigere etappes de sprinters in stelling te brengen. Jakobsen riep in een podcast zelfs dat etappe 6 gewoon sprinten wordt. (Zonder hem dan, als je naar vandaag kijkt)

dephazz

Morgen zelfde percentage klim vlak voor het einde als vandaag. Andresen er dus maar in.

 

https://www.wielerflits.nl/nieuws/fabio-jakobsen-niet-te-zien-in-eerste-giro-sprint-mijn-benen-explodeerden/

Wicked Wout
dephazz
#2228
Is Vendrama al binnen? 

Haha, werd uiteindelijk 21e. Ergst plek qua scorito. Gelukkig op de bank vandaag. Al had ik aan Ganna net zoveel/weinig

Ragnar Lolbroek

Voor morgen 

Milan (c)

Kooij 

Molano 

Pithie 

Van Poppel

Vernon

Pogacar 

Ganna

Andresen

Bank: Kanter 

 

Benzardi

Vernon sprint lekker mee , parreltje van de dag 🧐 

 

Mollemaaktmenietuit

Als Pogi het morgen weer probeert hoeft die dit keer alleen maar af te dalen er na. Alleen morgen komen ze met meer snelheid aan volgens en brede wegen wat ik begreep. Iemand de capo al eens goed bekeken?

 

Laatst gewijzigd
BigMig
Wicked Wout
#2233
Haha, werd uiteindelijk 21e. Ergst plek qua scorito. Gelukkig op de bank vandaag. Al had ik aan Gann...

Maar betekent dit dan dat je Vendrame morgen wel moet opstellen?

nasibal
BigMig
#2237
Maar betekent dit dan dat je Vendrame morgen wel moet opstellen?

Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen het doen ;)

Laatst gewijzigd
KV

@Nasibal: toch een lekker gevoel waarschijnlijk dat (bijna) alle keuzes voorlopig top uitpakken.  Volgens je betoog vrijdag kon je evengoed Groves genomen hebben ipv Merlier maar dan was het gevoel vandaag toch anders geweest ;-)

Ik wacht zelf al een jaartje of 2 om dit gevoel nog eens te ervaren :-D

Rome is uiteraard nog ver...

nasibal

@KV

Haha er is natuurlijk een reden dat ik uiteindelijk voor Merlier ging en niet voor Groves. Groves had ik utieindelijk graag er bij gehad, maar niet ten koste van. 

Maar inderdaad, ondanks dat je geluk afdwingt, is het helemaal geen gegeven dat keuzes ook allemáál goed uitpakken. Dus zodra dat wel zo is, is het even lekker genieten :)

Jouw moment komt ook nog echt wel weer als je zo fanatiek met het spelletje bezig blijft (en gasten als Lutsenko gewoon thuis laat ;) ). Kan niet anders!

Laatst gewijzigd
KV

Haha. Ben wel benieuwd wie op het eind het meeste puntjes zal gepakt hebben: Luts of APP ;-)

Momenteel leidt Alexey met een 6-voud aan punten!!!

Laatst gewijzigd
Matjieu
nasibal
#2238
Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen het doen ;)

En zou je dan verder het liefst zien dat mensen Vansevenant meenemen voor teampunten of UAE-renners?

Thomberg

Beide 

Wicked Wout
Matjieu
#2242
En zou je dan verder het liefst zien dat mensen Vansevenant meenemen voor teampunten of UAE-renners?

Oeh lastig. 3 zekere punten met kans op 13, of 14 zekere punten... ik denk dat mijn UAE renners lekker blijven staan. Net zoals dat Vendrame nog even mag toekijken.

Thomberg
Wicked Wout
#2244
Oeh lastig. 3 zekere punten met kans op 13, of 14 zekere punten... ik denk dat mijn UAE renners lekk...

Kans op 19

Wicked Wout
Thomberg
#2245
Kans op 19

Ah tuurlijk, hij pakt dan ook de puntentrui. Vooruit. Maar dan nog, ik hou t bij Molano en Oliveira.

 

Bewust voor Oliveira als 3e UAE man gekozen omdat die na zn leadout voor Molano de benen meestal niet helemaal stilhoudt en nog wel eens een top 20 meepakt.

floda

Of morgen hofstetter op de bank voor Mauri. Want als merlier wint pakt hij paars.... en das dan 19 punten voor onze vriend. Nog ff over slapen....

Matjieu
Wicked Wout
#2246
Ah tuurlijk, hij pakt dan ook de puntentrui. Vooruit. Maar dan nog, ik hou t bij Molano en Oliveira....

Ik ga ook voor UAE hoor, daar niet van. Toch leuk dat andere opvullers vandaag meer hadden opgeleverd voor mij dan de UAE-mannen.

Matjieu
floda
#2247
Of morgen hofstetter op de bank voor Mauri. Want als merlier wint pakt hij paars.... en das dan 19 p...

Dat is ook nog mijn overweging. Aan de andere kant kan Hofstetter ook zomaar naar plek 12 sprinten. Zelfde twijfel over van Poppel en Pithie. 

Thomberg
Wicked Wout
#2246
Ah tuurlijk, hij pakt dan ook de puntentrui. Vooruit. Maar dan nog, ik hou t bij Molano en Oliveira....

Tov van een uae zou ik ook uae kiezen. Maar naast uae kan een Mauri betere pick zijn dan een Thomas of Vendrama

1 2 ... 90 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.