Dit toont natuurlijk wel haarfijn dat die hele top 2000 een vernauwend incrowd-feestje is, op een gegeven moment niet veel anders dan de opkomst bij 'Zacht met een gore CH' of dat type kontlik-concerten.
En dan nog: Pop en Rock als 2 genres, zonder subs? Waar haal je het lef vandaan?
RV:
Ik kan het mis hebben, dus corrigeer me als het niet klopt, maar volgens mij werd men opgeroepen een mening te spuien over (o.a?) Muse. Aangezien ik de beroerdste niet ben, gaf ik gehoor aan de oproep, en liet ik me niet onbetuigd. Dat mijn gekraakte noot bij een enkeling in het verkeerde keelgat is geschoten, soit. Verder laat ik doorgaans een ieder in zijn of haar eigen muzikale sop gaar koken, vrijheid, blijheid.
“Ik ben een groot fan van trommelen”, zei je laatst, dus bij deze speciaal voor jou:
Over Britpop/rock gesproken (technisch gezien zelfs post-britrock, als je van labels houdt); for some reason kan ik echt genieten van Arctic Monkeys, ondanks dat het enigszins buiten m’n normale smaak valt. Vooral hun oudere albums. Hoewel deze kapot gedraaid is blijf ik 'm lekker vinden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.