Algemeen muziek topic

1 2 ... 46 47 48 49
Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
Geinagh. Wipeout playlist. Van dittem dus. Kan vast jouw goedkeuring krijgen RV.   https://op...

Ja dit is lekker spul idd, op een paar gare nummers (zoals tiesto) tussendoor. Ik zet 'm lekker op nu.

Klootje Kriekeljon

Help mij eens. Ik dacht in eerste instantie dat het Bonsai albums waren. Maar je had vroeger ook van die techno albums die in mijn nachtapothekerherinneringen vanuit vriendenkrings huizes neerkomen op elke zoveel maten een geluidje er bij. Tot je er behoorlijk zenuwachtig van werd. Doet de naam Immortality (albums) een belletje rinkelen bij jullie? Zo ja, gooi eens de allerbeste hier in het topic.

Edit: kep er 1 te pakken hoor.

Laatst gewijzigd
kleomantre

Is dit niet een vroege vorm van psytrance? 

Klootje Kriekeljon
kleomantre
Is dit niet een vroege vorm van psytrance? 

Geen flauw idee Kleo. Totaal niet in thuis maar wel veel gehoord bij mensen thuis en op feestjes. Dit vond ik altijd heel tof in ieder geval.

Romāns Vainšteins

Ga straks even spitten en vertellen wat ik erover denk:

kleomantre

Ik ben er ook niet in thuis, nooit mijn stijl geweest. 

Wel heb ik een 1 tune in gedachten die me altijd bij is gebleven, ook al omdat-ie redelijk goed de tijd doorstaat. Net na 1.40 komt de melodielijn er in. Ik ben er tegenaan gelopen door de twee mixen die Jimmy van M heeft gemaakt voor de serie van Bedrock. Een dubbel cd dus. Zowel CD 1 als 2, met elk een ander karakter zijn m.i. de moeite. 

Overigens, als je de oude trance/dance best aardig trekt ben ik wel benieuwd wat je dan van dit vindt. Net na 1.20 komt de melodie er doorheen die wat mij betreft wel wat teruggrijpt op trance. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Even doorheengeneusd, dit is dus wat wat ze draaiden op 'een illegale': psy/goatrance, ik kwam wel eens op dat soort feestjes maar vomd de muziek niet tof genoeg en het publiek te vaag.

Die wipeout-playlist staat wél helemaal tjokvol tracks die ik pruim: dit is een leuke (even een KEXP er van):

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat staat dat soundcloud altijd knetterhard joh, vast omdat die artiesten proberen hun producties er zo luid mogelijk op te zetten?

kleomantre
Romāns Vainšteins
Wat staat dat soundcloud altijd knetterhard joh, vast omdat die artiesten proberen hun producties er...

Nou Youtube zelf is vooral verrot qua geluidskwaliteit en veel te zacht.

Youtube Music is wel in orde en vergelijkbaar qua output met SoundCloud

Romāns Vainšteins

Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt. Het is meer dat je hier standaard nrs luistert via youtube en wanneer je op koptelefoon dan zo'n soundcloudje aantikt....

flip vla

Claude, mooi, nooit meer zo'n vrouwenbashende antisemiet naar het festival. Zin in!

SprintMaster
flip vla
Claude, mooi, nooit meer zo'n vrouwenbashende antisemiet naar het festival. Zin in!

Onder welke rotte vuilnisbelt heb jij de laatste maanden geleefd? 🤡 😛

Klootje Kriekeljon
kleomantre
Ik ben er ook niet in thuis, nooit mijn stijl geweest. Wel heb ik een 1 tune in gedachten die m...

Ja hoor allebei wel leuk. 

@ Flip. Ik hoop dat je in ieder geval niet alleen bent met de kerst. 

esims5.0

Je hebt wel een fascinatie voor de eenzaamheid van anderen of niet Klootje. Je vorige opmerking bestond eerst uit een regel, en alsof het nog niet voor iedereen duidelijk was dat het om op de man spelen ging, voegde je later die tweede regel eraan toe. De vraag is wel waarom je dat eerste meende te moeten zeggen. Omdat ik nogal vaak discussies heb met anderen? Dat zou kunnen, maar ik probeer die tenminste wel zuiver te houden, en ga niet zoals jij met het bord en de stukken smijten als die niet loopt zoals ik wil.

Ik had het opnieuw aanhalen van het bacchanaal verhaal beter achterwege kunnen laten, want dat heb ik vaker gedaan en het eindigt altijd in een welles nietes. Ik vind dat echter ook een goed voorbeeld van een onzuivere discussie: je eigen ongelijk niet willen erkennen en dan zeggen dat anderen je woorden in de mond leggen. Zelfs als je met de letterlijke uitspraken komt. In dit geval had Leopardo zich er niet eens mee moeten bemoeien want hij zag in zijn ijver om een punt te scoren niet dat het er helemaal niet toe doet voor de discussie of het feit (over die componist) wel of niet klopt.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims5.0
Je hebt wel een fascinatie voor de eenzaamheid van anderen of niet Klootje. Je vorige opmerking best...

Welke letterlijke uitspraak? Ik heb nérgens gezegd dat ik 8 jaar kunstgeschiedenis gestudeerd heb. Ik heb gezegd dat ik het alles bij elkaar 8 jaar gedaan heb. Dát was de letterlijke uitspraak. Als vak dus. Jij bent hier degene die z'n eigenlijk ongelijk niet kan erkennen en dus maar blijft dralen over de\het\een bacchanaal.

Laatst gewijzigd
flip vla
esims5.0
Je hebt wel een fascinatie voor de eenzaamheid van anderen of niet Klootje. Je vorige opmerking best...

#teamesims. Al wat romans, leo, klootje, marik, sprint doen is op de man spelen. Zolang wf niet ingrijpt is er weinig aan de hand, behalve een bagger sfeer op het forum.

Romāns Vainšteins

Zullen we het gebruikelijke gehuil van kneus Kraam anders onderbreken met een Jazzfusion Postpunktrack?

Romāns Vainšteins

Gezien Esims laatste, onnavolgbaar en diep wiskundig, statement over Bachanalusgate (die blauwe, vierarmige olifant die altijd alle lampen tijdens Chanuka op de grond kapotgooit), vermoed ik dat hij deze band wel waarderen kan.

esims5.0

O, o, o amateurs van NOS Teletekst. Hier hadden toch minstens drie berichten in gezeten.

Ragnar Lolbroek

Bachanalusgate: dat leest ook alsof Lexington Steele al sodomiserend het poepegaatje van Johann Sebastian Bach te lijf is gegaan.😏

Romāns Vainšteins

Geen idee overigens wat 'Boer Harms' is trouwens, is dat uit de tijd dat een kwijlende Ramses Shaggy in maillot over het podium hostte?

Robertje

Beetje vreemd om een bericht belachelijk te maken waarin iemand zijn overlijden bekend wordt gemaakt

SprintMaster

Esims: "maar ik probeer die tenminste wel zuiver te houden, en ga niet zoals jij met het bord en de stukken smijten als die niet loopt zoals ik wil." En dat zeg JIJ? Hoe durf je!

1. Jij bent toch degene die steeds weer ageert tegen door jou ongewenste muziek?
  2. Jij bent toch degene die voortdurend oude discussies er bij trekt waarin je zogenaamd een 'overwinning' hebt geboekt om jezelf beter voor te doen dan je bent?

Vanwaar toch steeds dat verongelijkte toontje? Een discussie forum is vooral voor ... discussie! en niet om bij te houden hoe vaak je zogenaamd gelijk gehad hebt. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Beetje vreemd om een bericht belachelijk te maken waarin iemand zijn overlijden bekend wordt gemaakt'

Ik heb geen idee om wie of wat het gaat en voel me dus niet schuldig, sowieso klinkt 'zanger Boer Harms' even relateerbaar aan muziek als 'deze klootviool gaat naar Eurovision' en het is het daarmee té off-topic om langs een ethische maatlat gelegd te hoeven worden.

Romāns Vainšteins

Duscz,... Muziek dan maar weer (waarvoor we hier zijn uiteindelijk):

1 2 ... 46 47 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.