Algemeen muziek topic

1 2 ... 46 47 48 49 »
Il Leopardo della Primavera

Achtergrondmuziek voor gearriveerden is echt een heerlijke EP. Kunststukje van Yous en Yay.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Trouwens, Esims, ik heb een leuk klusje voor je.

Zoek ALLE nummers op die zowel in TOP als SNOB staan en rangschik die naar eigen voorkeur ZONDER Depeche Mode of NL-talig te gebruiken. Ik wacht met spanning.

esims5.0
Romāns Vainšteins
Trouwens, Esims, ik heb een leuk klusje voor je. Zoek ALLE nummers op die zowel in TOP als SNOB sta...

Die zijn er wel maar heel weinig, omdat de nummers van de Snob 2000 niet in de Top 2000 mogen staan. Dan blijven alleen nummers over die er toevallig dit jaar in gestemd zijn. Uit mijn hoofd zijn dat Good Luck, Babe van Chappell Roan. En gisteren viel me ook Walking On A Dream van Empire Of The Sun op. Een nummer uit 2007 dat dit jaar nieuw is in beide lijsten. Daar moet een verklaring voor zijn. Gebruik in een reclame of zo.

esims5.0

Ik ben het nu even nagegaan: het zijn er tot nu toe drie. Behalve de twee genoemde ook nog As van Stevie Wonder.

esims5.0

Haha I Fink U Freeky van Die Antwoord is de ontdekking van de dag in de lijst. Ik hoor nu bekend geworden door Hans Teeuwen in Zomergasten.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Tweede Kamer van Sophie Straat ft. Goldband heeft de Snob 2000 gehaald zie ik. Ik was de enige stemmer op 119 lijstjes op X.

flip vla
Romāns Vainšteins
Duscz,... Muziek dan maar weer (waarvoor we hier zijn uiteindelijk):  

het brein van romans gevisualiseerd.

esims5.0

Ik las even terug en zie nu dat ik vanmorgen berichten van Robertje en Romans door elkaar gehaald heb met betrekking tot die overleden zanger van The Dutch Boys. Het verbaasde me eigenlijk dat Romans er een punt van maakte, want mijn spot haakte duidelijk aan bij zijn eigen kritiek op WF.

flip vla
esims5.0
Ik las even terug en zie nu dat ik vanmorgen berichten van Robertje en Romans door elkaar gehaald he...

Ik zou romans maar niet al te serieus nemen, dat is een rare piemel, probeert altijd anders te zijn dan wat ie is.

Klootje Kriekeljon

Nirvana natuurlijk heel tof. Maar eigenlijk vind ik een hoop van die grunge enorme zeikmuziek qua zang. Smashing pumpkins brrr. Of Eddie Vedder met Pearl Jam.. hand me the knife pls.

Romāns Vainšteins

Ten is gewoon een geweldig album, daarna viel het wat mij betreft wat stil..

Pearl Jam leeft misschien wel wat boven zijn muzikale 'standaard', als ik zo het aantal diehardfans die ik alleen al tegenkwam bekijk.

Ik denk dat men die hele Eddie wat idoliseert, .. ,

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Ten is gewoon een geweldig album, daarna viel het wat mij betreft wat stil.. Pearl Jam leeft missch...

Er zal ook wat solowerk van into the wild naar into the top 2000 en terug into the wild zijn gegaan, de afgelopen jaren.

1 2 ... 46 47 48 49 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.