Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 102 ... 112 113
Maarten Koning

Op basis van de stand van zaken verwacht ik healy of powless eigenlijk wel in de vlucht.

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Ik ga morgen ook voor de klassementsmannen. Voor de zekerheid neem ik wel Lenny mee (ipv Buitrago). Ik heb geen idee waaróm hij in Rimini niet meekwam, dus ik ga er maar vanuit dat hij wel goed genoeg is om aan te vallen morgen.

Andreas Kloten

Hmmm morgen Gee, Jorgenson of Buitrago mee als 9e man?

Maarten Koning
Andreas Kloten
#2528
Hmmm morgen Gee, Jorgenson of Buitrago mee als 9e man?

Ik heb ze alle drie en ik heb jorgenson en buitrago op de bank maar blij ben ik er niet mee.

Poga

Evenepoel

Rodri

A Yates

Almeida

Bilbao

Gee

Ciccone 

Healy

-

Misschien haal ik healy er weer uit en dat zou dan jorgenson worden. Buitrago zag er niet goed uit dit weekend dus hij moet het sowieso bekopen. 

 

 

 

 

Bozenik

Als Pogacar onze Deense vriend bergop nog wil testen in de 1e helft van de Tour zal het toch morgen moeten gebeuren. Nasibal voorspelde eerder dat Pogacar helemaal niemand gaat testen omdat deze kant van de Galibier te makkelijk is. Dat leek mij onwaarschijnlijk, maar als je ziet hoe UAE tot nu toe rijdt kan het inderdaad ook zomaar slappe hap worden en iemand als Van Gils, die deze rit vooraf had aangestipt, er met de winst vandoor gaan. Ben erg benieuwd!

CAI
Bozenik
#2530
Als Pogacar onze Deense vriend bergop nog wil testen in de 1e helft van de Tour zal het toch morgen...

Wil V Gils iets op de Galibier? Heb je een bron? 

rodelantaarn1
CAI
#2531
Wil V Gils iets op de Galibier? Heb je een bron? 

https://nos.nl/collectie/13975/video/2526579-van-gils-ziet-in-touretappes-een-en-twee-kansen-op-ritzeges-eerste-weekend-is-mooi

Vanaf 00:35

Laatst gewijzigd
Smarty

Johannessen of Lenny? Wat zou jullie keuze zijn?

Georgeske

ciccone of Buitrago morgen?

Behatzailea
Smarty
#2533
Johannessen of Lenny? Wat zou jullie keuze zijn?

Johannessen voor teampunten. Lenny had ik ook, maar heb m net geruild voor Pidcock. Kan niks vinden over Lenny helaas.

CAI
rodelantaarn1
#2532
https://nos.nl/collectie/13975/video/2526579-van-gils-ziet-in-touretappes-een-en-twee-kansen-op-ritz...

Merci. Ik ga hem nog eens overwegen voor morgen. Staat wel kort, weet niet of ze 'm zouden laten gaan. 

Maracas

Bettiol en/of Kwiatkowski interessant voor morgen denken jullie? Allebei op ruime afstand van AK.

Hoe groot achtten jullie de kans dat Carapaz in het geel blijft? Anders neem ik een tweede man van EFE mee. Twijfels...

Smarty
Behatzailea
#2535
Johannessen voor teampunten. Lenny had ik ook, maar heb m net geruild voor Pidcock. Kan niks vinden...

Dan kijken we in eerste instantie naar Groupama-FDJ, dat een ramp van een openingsdag kende. Kopmannen Lenny Martinez en David Gaudu staan al op 45 (!) minuten achterstand. Als ze echt slecht in vorm zijn, maken ze geen kans op ritwinst, maar beide Fransen zullen elke kans op een dagzege willen aangrijpen. Te beginnen met deze Galibier-rit. De jonge en vederlichte Martinez vinden we dan de beste kandidaat, zeker op zo’n lange klim. Hij weet wat winnen is, want dit seizoen won hij al vijf keer. De kwakkelende Gaudu won weliswaar de Tour de Jura, voor de rest is het een teleurstellend seizoen tot nu toe.

NielsH97

Twijfels om Vingegaard te cappen. Heb vertrouwen of gewoon hoop hahaha. Verder verwacht ik ook Gee, Ciccone en Buitrago in de vlucht.

Behatzailea
Smarty
#2538
Dan kijken we in eerste instantie naar Groupama-FDJ, dat een ramp van een openingsdag kende. Kopmann...

Ja, dit had ik gelezen. Maar WAAROM heeft-ie zoveel tijd verloren? Was het nou op 1 dag, dan kan je nog zeggen dat het een off-day was, maar bij twee dagen...

Maracas
NielsH97
#2539
Twijfels om Vingegaard te cappen. Heb vertrouwen of gewoon hoop hahaha. Verder verwacht ik ook Gee,...

Ik weet niet of deze mannen echt weg mogen van de topmannen hoor...

Maarten Koning
Maracas
#2541
Ik weet niet of deze mannen echt weg mogen van de topmannen hoor...

Van de topmannen wellicht wel maar het lijkt me uitgesloten dat EF het toe zal staan.

NOAD1912

Kan nog wel een inzichtje gebruiken..

Heb de 4 UAE "kanonnen", Roglic, Rodriguez en S. Yates. Zowel Gee als Ciccone durf ik morgen niet te banken. Daarom houd ik vooralsnog Buitrago op de bank.

Ook omdat ik denk dat hij zijn achterstand heeft opgelopen omdat hij (nog) niet goed is. 

Iemand die het anders aan zou pakken of juist hetzelfde?

Papa Bart

Bij deze even een welgemeend compliment aan het WF volk. Ik stijg in Scorito algemeen van brons naar zilver, maar zak in de WF sub poeltjes, een testament aan de hier aanwezige kennis. Grappig.

Voor morgen hoeft maar één van de grote 4 aangevuld met EF en/of Ineos snode plannen hebben, en de vlucht is kansloos. De klimmen zijn wel niet stijl, maar wel ontzettend lang. Met name Ineos UAE en Visma LaB hebben volk in hun team die langdurig sleuren kunnen. 

Als er een vlucht wegblijft is dat hooguit een select groepje, en het is maar gokken wie dat kunnen zijn: ergo mijn kopman wordt, hoe saai ook, een AK man

Sjasfriet
NOAD1912
#2543
Kan nog wel een inzichtje gebruiken.. Heb de 4 UAE "kanonnen", Roglic, Rodriguez en S. Yates. Zowel...

Ik zet Buitrago ook op de bank voorlopig en zet van Gils in z'n plaats na het horen van z'n interview (dank aan degene die dit deelde trouwens).

Verder ook ciccone opgesteld en de klassementsmannen (pogi, rog, rev, crod, Alm, 2* Yates)

Sjasfriet
NOAD1912
#2543
Kan nog wel een inzichtje gebruiken.. Heb de 4 UAE "kanonnen", Roglic, Rodriguez en S. Yates. Zowel...

(dubbel - sorry)

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Toch maar weer Martinez erin. Almeida eruit. Als Pogi toch geen geel wil, dan heb ik ook niks aan teamgenoten.

Maracas
Behatzailea
#2547
Toch maar weer Martinez erin. Almeida eruit. Als Pogi toch geen geel wil, dan heb ik ook niks aan te...

Heb inderdaad ook net Almeida er uit gehaald en Ciccone er in. Blijft lastig. Yates blijft er wel in.

encanto

Hoe heet onze subleague ook alweer..vergeten aan te melden daar..:)

HaagseHaas
Sjasfriet
#2545
Ik zet Buitrago ook op de bank voorlopig en zet van Gils in z'n plaats na het horen van z'n intervie...

Van Gils gaat echt nooit mogen ontsnappen. Die had de eerste etappe moeten winnen, of de eerste etappe moeten laten lopen. Nu is hij kansloos voor een etappe totdat hij weer op achterstand staat.

1 2 ... 102 ... 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.