Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 105 ... 114 115
Pom titcock
rash
#2597
Guys , for the poor English, what did MvG say in his interview please?

This was an interview of last saturday, he says that he sees opurtunities for stage 4.

KV
rash
#2597
Guys , for the poor English, what did MvG say in his interview please?

Was interview before stage 1. He said that stages 1 and 2 were good chances for him and in the beginning of the Tour maybe stage 4 too. 

Maracas
RappeEddy
#2593
Wellicht dus wel een Bettiol die EF mee zal sturen met de vlucht. Zoiets hoop ik dan wel.

Bettiol cappie gemaakt, twijfelde tussen hem of Pogacar maar een erg lastige vandaag... 

NOAD1912
Coureurs du Courage
#2589
Ik ga vandaag alle kanten op qua etappeverloop. Heb mijn hersens er flink op laten kraken, maar zie...

Over Carapaz.. zou me niks verbazen dat zolang hij bij de sterkste mannen in het klassement staat hij die ambities alsnog nieuw leven inblaast. Dat Carapaz getergd en goed zou zijn viel vooraf te voorspellen, heb ook echt moeite gedaan om hem er in te krijgen, maar kreeg het budgettechnisch niet voor elkaar zonder Yates eruit te krijgen of mijn sprintploeg te verzwakken. 

Lesje voor volgende ronde.

KV
Pom titcock
#2599
Waarom Buitrago erin? Die man gaf aan voor een klassement te gaan en moet lossen op de eerste en bes...

In de eerste bergrit in de Dauphine was hij ook zwak. 

Misschien heeft hij ergens toch genetische gelijkenissen met Arensman. 

KV
Maracas
#2603
Bettiol cappie gemaakt, twijfelde tussen hem of Pogacar maar een erg lastige vandaag... 

Knap staaltje scorito-bias. "Hij zit in mijn team dus hij zal wel winnen"

Sinds wanneer is Bettiol een renner die op de Galibier zou winnen?

Coureurs du Courage
RappeEddy
#2593
Wellicht dus wel een Bettiol die EF mee zal sturen met de vlucht. Zoiets hoop ik dan wel.

Ja, ik ben om. Ga Bettiol opstellen vandaag. Wellicht pakt ie nog teampunten voor gele trui. Ook Waerenskjold stel ik op. Net parcours bekeken, maar dat oplopende profiel is echt in het nadeel van de rasssprinters en hij (Abrahamsen) hoeft natuurlijk maar zo'n 10 puntjes te pakken. Verder stel ik alle mogelijke vluchters op die op flinke achterstand staan, dus ook Van Aert / Lapeira.

Denk namelijk dat veel mensen safe spelen op alle AK mannen. Sta nu 85% bij Scorito en 75% bij Scori-Pro. Wil proberen richting de 90-95% te gaan op deze manier.

Pom titcock

Buitrago op 1:11 die laat EF toch nooit rijden?

Eddix
Michielenwaaier
#2596
Johannessen cap, je hebt me geïnspireerd! Die staat netjes op 8 minuten en ik zie tot misschien...

Ik twijfel zelf nog tussen Johannessen en Pidcock, misschien dat het toch nog Pidcock wordt. Ben alleen zo bang voor een Giro herbeleving, gokken op een mooie vlucht en dan Pogi die even iedereen voorbij stoomt met een brede glimlach op zijn gezicht.

edit: Ik denk toch maar Johannessen ook, Pidcock staat te kort denk ik. Nu maar hopen dat het inderdaad een vlucht wordt, fingers crossed.

Laatst gewijzigd
RappeEddy

Als je Johannessen in je team hebt is dit wel een uitgelezen etappe ja met zijn achterstand.

Fietsopa

Gee staat relatief hoog bij de bookies, maar in mijn ogen zit hij nog te kort om in de vlucht te mogen, en lijkt hij niet goed genoeg om vanuit het peloton hoog te eindigen.

Waar vertrouwen jullie eerder op? De bookies of je onderbuik? Gee opstellen of S Yates?

TJV94
KV
#2606
Knap staaltje scorito-bias. "Hij zit in mijn team dus hij zal wel winnen" Sinds wanneer is Bettiol...

Ik zie Bettiol niet winnen, maar wel top 10 rijden vandaag. Kan in de kopgroep mee en dan ver komen. Heeft ie vaker gedaan. Zal uiteindelijk de laatste km's op de Galibier lossen t.o.v. de echte klimmers.

joris dor

Mijn gevoel zegt dat Pogi gaat willen testen tegen Vinge... alhoewel Rodriguez voor mij outsider is... spannend welk verloop we krijgen ...

BigMig
valowitz
#2598
Iemand Lazkano vandaag? Staat 137ste op 47'11"

Ja zat ik ook aan te denken. Echter wat hier eerder al werd genoemd: wel een erg grote achterstand voor als je bewust wat tijd verliest toch? Vraag me af of hij wel helemaal in orde is.

Fietsopa
TJV94
#2612
Ik zie Bettiol niet winnen, maar wel top 10 rijden vandaag. Kan in de kopgroep mee en dan ver komen....

Als je kijkt naar vorig jaar op de Grand Colombier dan belooft het echter weer weinig goeds.

 

edit: en ook etappe 10 in 2022 is niet erg veelbelovend.

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Ik twijfel tussen a.yates en van gils voor me laatste plekje wie zouden jullie kiezen ? Of beide en dan s yates eruit?

NielsH97

Van Aert ziet kansen vandaag.. maak het anders nog lastiger hahaha

zomaareens

Lutsenko dag vandaag!

Eddix

Met al die namen hier op het forum moet toch iémand het goed hebben vandaag zou je denken xD

Groetjesaandevoetjes

UAE wou de gele trui kwijt, dus denk dat ze vandaag met liefde een grote groep laten rijden. Einde van Galibier ga ik wel een aanval van Pogi verwachten om te kijken of Vini er al staat. Hopen dat EF het niet te kort gaat houden voor UAE, want dan kan Pogi toch weer in het geel komen. Denk dus dat EF de sleutel in handen heeft wie het goed gaan doen voor onze scorito voorspellingen. Ik neem toch Gee, Ciccone en Van Gils mee naast 6 klassementsmannen indien er een groep vooruit blijft. 

TJV94
Fietsopa
#2615
Als je kijkt naar vorig jaar op de Grand Colombier dan belooft het echter weer weinig goeds.  ...

Grand Colombier was hij al wel gelost voordat de klim begon. Ook is hij nu een stuk beter in vorm.

Maargoed. Het is inderdaad geen echte klimmer, maar ik zie hem wel ver komen. We zullen zien!

Fietsbel
Eddix
#2619
Met al die namen hier op het forum moet toch iémand het goed hebben vandaag zou je denken xD

Dan ik nog eentje: Ilan van Wilder. 

Eddix
Fietsbel
#2622
Dan ik nog eentje: Ilan van Wilder. 

Ik denk dat die moet knechten voor Evenepoel en, zeker nu ze al een helper kwijt zijn geraakt, zal hij niet zomaar mee mogen in een vlucht lijkt me.

Sambonhof

Zucht denk ik een makkelijke opstellingkeuze te hebben voor vandaag, brengen jullie me toch weer aan het twijfelen over Bettiol. Zou ik Bettiol erin doen voor Almeida? Ik heb ook Onley en Gee die het goed doen bij de bookies

Titivoeckler
Sambonhof
#2624
Zucht denk ik een makkelijke opstellingkeuze te hebben voor vandaag, brengen jullie me toch weer aan...

Er zal ook iemand moeten knechten bij EF. Als ik EF was, dan zou ik eerder Healy of powless meesturen. Als je verwacht dat Patsie het geel houdt, dan heb je wel zekere punten 

1 2 ... 105 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.