Over Carapaz.. zou me niks verbazen dat zolang hij bij de sterkste mannen in het klassement staat hij die ambities alsnog nieuw leven inblaast. Dat Carapaz getergd en goed zou zijn viel vooraf te voorspellen, heb ook echt moeite gedaan om hem er in te krijgen, maar kreeg het budgettechnisch niet voor elkaar zonder Yates eruit te krijgen of mijn sprintploeg te verzwakken.
Lesje voor volgende ronde.
Ja, ik ben om. Ga Bettiol opstellen vandaag. Wellicht pakt ie nog teampunten voor gele trui. Ook Waerenskjold stel ik op. Net parcours bekeken, maar dat oplopende profiel is echt in het nadeel van de rasssprinters en hij (Abrahamsen) hoeft natuurlijk maar zo'n 10 puntjes te pakken. Verder stel ik alle mogelijke vluchters op die op flinke achterstand staan, dus ook Van Aert / Lapeira.
Denk namelijk dat veel mensen safe spelen op alle AK mannen. Sta nu 85% bij Scorito en 75% bij Scori-Pro. Wil proberen richting de 90-95% te gaan op deze manier.
Ik twijfel zelf nog tussen Johannessen en Pidcock, misschien dat het toch nog Pidcock wordt. Ben alleen zo bang voor een Giro herbeleving, gokken op een mooie vlucht en dan Pogi die even iedereen voorbij stoomt met een brede glimlach op zijn gezicht.
edit: Ik denk toch maar Johannessen ook, Pidcock staat te kort denk ik. Nu maar hopen dat het inderdaad een vlucht wordt, fingers crossed.
Ik zie Bettiol niet winnen, maar wel top 10 rijden vandaag. Kan in de kopgroep mee en dan ver komen. Heeft ie vaker gedaan. Zal uiteindelijk de laatste km's op de Galibier lossen t.o.v. de echte klimmers.
UAE wou de gele trui kwijt, dus denk dat ze vandaag met liefde een grote groep laten rijden. Einde van Galibier ga ik wel een aanval van Pogi verwachten om te kijken of Vini er al staat. Hopen dat EF het niet te kort gaat houden voor UAE, want dan kan Pogi toch weer in het geel komen. Denk dus dat EF de sleutel in handen heeft wie het goed gaan doen voor onze scorito voorspellingen. Ik neem toch Gee, Ciccone en Van Gils mee naast 6 klassementsmannen indien er een groep vooruit blijft.
Grand Colombier was hij al wel gelost voordat de klim begon. Ook is hij nu een stuk beter in vorm.
Maargoed. Het is inderdaad geen echte klimmer, maar ik zie hem wel ver komen. We zullen zien!
Er zal ook iemand moeten knechten bij EF. Als ik EF was, dan zou ik eerder Healy of powless meesturen. Als je verwacht dat Patsie het geel houdt, dan heb je wel zekere punten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.