Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 106 ... 114 115
Branco
NOAD1912
#2543
Kan nog wel een inzichtje gebruiken.. Heb de 4 UAE "kanonnen", Roglic, Rodriguez en S. Yates. Zowel...

Ik ook Gee en Ciccone opgesteld en Buitrago ff op het bankie gezet.

ProScoritoManager

Op dit moment ben ik jaloers op de mensen die Buitrago in hun team hebben. Dat is in ieder geval één klimmer die je zonder kopzorgen op het bankje kan zetten.

Martijn Sollie

Wat denken jullie van Gregoire vandaag? Die heeft al aardig wat tijd verloren dus kan makkelijk mee in een vlucht

Ben Van Heck

Is een type Ciccone/Gee captain maken slim in deze etappe denken jullie? Of toch voor good old Pogi kiezen? 

KissMyAce2.0

Wel een beetje flauw van half God Nasibal om niks meer van zich te laten horen.

Nu zit ik met renners waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen, dus opstelproblematiek.

Heb zelfs 2 dagen voor de start vrij genomen om tijd te kunnen hebben de geniale strategische uitzettingen van Der Nasibal te kunnen lezen. 

Maar ja, daar kwam om onbekende redenen niets van terecht.

Ik vind dat Meneer Nasibal zich wel even mag verantwoorden hoe dat zo allemaal gekomen is.

En mocht Meneer Nasibal dit lezen, graag alvast vermelden of je dit grapje bij de Vuelta weer uit gaat halen. Dan kan ik (en waarschijnlijk honderden anderen) daar rekening mee houden.

Bvd

Michielenwaaier

Maxim Van Gils (Lotto-Dstny)

'Dit is de eerste echte bergetappe. Normaliter zou ik in zo'n rit voor de ontsnapping gaan, maar nu sta ik misschien wat te dicht in het klassement.'

Fietsopa
KissMyAce2.0
#2630
Wel een beetje flauw van half God Nasibal om niks meer van zich te laten horen. Nu zit ik met renne...

Hij heeft wel wat laten horen. Hij zei dat je niet te veel dezelfde renners moet hebben om opstel problematiek te voorkomen...

wirret

Ik durf het in ieder geval niet aan met van Gils vandaag. De kans dat je 0 punten scoort is zo groot. Ik houd het dan toch bij Almeida dat hij kort gaat finishen (Wishfull thinking). Ook Bettiol heb ik geen vertrouwen in vandaag, hij zal Carapaz moeten ondersteunen.

rash
Pom titcock
#2601
This was an interview of last saturday, he says that he sees opurtunities for stage 4.

Thanks

jessevana

Zit buitrago zo slecht op de fiets? 

Ik heb ciccone en bettiol mee, zou ik kunnen ruilen voor buitrago/cras/waerenskjold/van gils. Lastig hoor 

Andreas Kloten

Zou de Plus worden meegestuurd in de vlucht? Zou EF dat toestaan?

rodelantaarn1
Michielenwaaier
#2631
Maxim Van Gils (Lotto-Dstny) 'Dit is de eerste echte bergetappe. Normaliter zou ik in zo'n rit voor...

Waar lees je dit?

Mindless

Ik heb wel medelijden met mensen die nu al voor iemand als Bettiol of Buitrago moeten kiezen.

En al die opstel twijfels hier met gekke captains. Niet echt een testament voor de aanwezige kennis, hoop ik toch. Anders wordt het wel heel makkelijk stijgen!

Maracas
Mindless
#2638
Ik heb wel medelijden met mensen die nu al voor iemand als Bettiol of Buitrago moeten kiezen. En al...

Vertel, wat is jouw aanpak/tactiek? 

pneutje
Ted de la course

EF gaat de gele trui waar ze gisteren zo hun best voor hebben gedaan wel verdedigen. Dus kan best een vlucht weg blijven, maar niet met renners die binnen de 2 a 3 minuten staan verwacht ik. Daarom Gee en Onley op de bank, maar niet helemaal met een gerust hart.

Michielenwaaier
rodelantaarn1
#2637
Waar lees je dit?

In De Leiderstrui heeft altijd wat interviews voor de start in hun liveblog

DennisdeMenniss

Loop ik naar een restaurantje te zoeken midden in Beaune Frankrijk zie ik een gozert met een geel scorito shirtje voorbij fietsen.. iemand van hier? 😂

Coureurs du Courage

Leuk, Abrahamsen houdt iig groen - blij met Waerenskjold opstellen.

iedereen die Martinez vandaag heeft: gecondoleerd 

Nopper

Volgens PCS ook Bernal al gelost

NOAD1912

aiai Roglic ook al gelost

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Coureurs du Courage
#2644
Leuk, Abrahamsen houdt iig groen - blij met Waerenskjold opstellen. iedereen die Martinez vandaag h...

Pff... gelukkig maar 750k die Martinez, maar had het beter kunnen besteden, haha.

Behatzailea
NOAD1912
#2646
aiai Roglic ook al gelost

Pff... gelukkig maar 5.5M die Roglic, maar had het beter kunnen besteden, haha

Eddix

r.i.p. teams met WvA, Roglic, Bernal, Martinez.

Nee geintje, kom op de tour is nog jong, de etappe is pas net begonnen.

Scratzz

Ligt Roglic er wel af? Ik keek even niet, maar ik zie het niet staan in de verschillende liveblogs. Lijkt mij toch dat ze daar melding van zouden maken.

1 2 ... 106 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.