Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 107 ... 116 117
Andreas Kloten

Is er een bepaalde reden dat Martinez heeft moeten lossen? Of is ie gewoon slecht vandaag

NielsH97

Niemand uit de vlucht opgesteld en alleen Gregoire in mijn team. Hopen dat ze worden teruggepakt!

Sjasfriet
Mindless
#2638
Ik heb wel medelijden met mensen die nu al voor iemand als Bettiol of Buitrago moeten kiezen. En al...

Dat je Buitrago nu opstelt is toch geen probleem? (Zit hier overigens op de bank ten faveure van Maxim, maar als hij die uitspraak niet gedaan had mbt deze etappe stond Buitrago er ook gewoon in)

 

ProScoritoManager
Andreas Kloten
#2651
Is er een bepaalde reden dat Martinez heeft moeten lossen? Of is ie gewoon slecht vandaag

Aan het sparen voor de Vuelta.

Mindless
Maracas
#2639
Vertel, wat is jouw aanpak/tactiek? 

Gewoon je beste klimmers opstellen die liefst ook een beetje in vorm zijn.

John Bon

Tweede rit had ik Vauquelin op de bank vandaag Williams op de bank... als die wint en de bollen pakt breek ik den boel af :D

ProScoritoManager

Wees gerust John, ik heb 2 man in de kopgroep zitten dus die gaan het niet halen.

Scratzz

Simon Yates rijdt al op 5 minuten achterstand. Die kun je dus wegstrepen voor een leuk klassement.

CLB
Scratzz
#2658
Simon Yates rijdt al op 5 minuten achterstand. Die kun je dus wegstrepen voor een leuk klassement.

Zit nog gewoon in peloton 

John Bon

Wel blij dat Williams er goet uitziet en sprintjes trekt voor de bollen. Msch heb ik daarmee wel een potentiele bollentrui man in de ploeg.

Laatst gewijzigd
John Bon
CLB
#2659
Zit nog gewoon in peloton 

Nu niet meer =) 

BigMig
valowitz
#2598
Iemand Lazkano vandaag? Staat 137ste op 47'11"

Hij gaat t niet halen, maar met de vorm is weinig mis.

ditisdavid

Simon Yates heeft zijn quota van 2 goede grote rondes per 5 jaar weer bereikt... gelukkig niet overwogen.

Eddix
Eddix
#2609
Ik twijfel zelf nog tussen Johannessen en Pidcock, misschien dat het toch nog Pidcock wordt. Ben all...

Tja... een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen, NOU IK WEL DUS xD

Michielenwaaier

Kopman Johannessen pakt helaas niet goed uit. Toch een elite strijd vandaag. Wil pogi toch wél die gele trui hebben?

Behatzailea

Misschien Almeida moeten laten staan lol.

John Bon

Ik heb mijn hoofd vaak moeten breken om het in elkaar geklikt te krijgen maar ziet er naar uit dat het kiezen van Pogi, Vinge, Remco en Rodriguez en daardoor mijn budget te vermoorden goed gaat uitpakken (al is het nog lang natuurlijk). 

NOAD1912
Michielenwaaier
#2665
Kopman Johannessen pakt helaas niet goed uit. Toch een elite strijd vandaag. Wil pogi toch wé...

Tuurlijk wel, hij moet minuten verschil hebben voor de derde week

Eddix

En.. lijkt Ayuso toch wel in goede doen? Zit er in ieder geval goed bij, in tegenstelling tot Yates.

ditisdavid

Zes man bij de eerste acht (enkel Vingegaard en Roglic niet) en verder Adam Yates, Bernal en de teampunten van Johannessen. Dit gaat tot nu toe uitstekend.

En dan zat Ciccone nog helaas op de bank...

Edit: en op kop in de Flitsforum poule! Dat zal wrs voor even zijn, maar wel een mooi momentje.

Laatst gewijzigd
wirret

Helaas op het laatste moment Buitrago en Almeida op de bank gezet. Anders alle renners in de top 15.

Maarten Koning

Jammer van Buitrago, 22 punten tikt aan. Wel eigen schuld, ik had gewoon vol klassement moeten opstellen. 

Maarten Koning
ditisdavid
#2670
Zes man bij de eerste acht (enkel Vingegaard en Roglic niet) en verder Adam Yates, Bernal en de team...

2e alsnog, lekker bezig!

tol100

Eindelijk 99 % mijn eerste moment dat ik op gouden bekertje sta en dan heb ik ook Bardet niet opgesteld in de 1e etappe

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bijna iedereen punten behalve Pidcock, Sivakov in zijn plaats was beter geweest. 384 nu 87,1%.

1 2 ... 107 ... 116 117

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.