Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 108 ... 116 117
Maracas

Wat bedoelen jullie met die percentages en waar kan ik dat vinden? Scorito noob hier

Maarten Koning
Maracas
#2676
Wat bedoelen jullie met die percentages en waar kan ik dat vinden? Scorito noob hier

Wanneer je kijkt naar de algemene ranking dan zie je als het goed is ergens "beter dan x %"

Dat zie je nog voor dat je de ranglijst zelf bekijkt, het is zichtbaar op de knop die je naar de ranglijst brengt.

wirret

Helaas heel dom Almeida net voor de tijd gewisseld. Die beker en percentges zie je als je naar de klassementen kijkt. Zit nu zelf op 95,4%

Sjasfriet

Bekertjesterrein binnengekomen.

Buitrago was volgens iemand hier belachelijk om te nemen, maar z'n tiende plek levert toch aardig wat op. Volgende keer maar opstellen.

Simon Yates (en Adam een klein beetje) wel de tegenvaller van de dag. Nuja: hij kan de plek van ciccone innemen die blijkbaar voor het ak gaat. 

Verder blij met de uae trein en Roglic + Remco + Rodriguez , die het ontbreken van Vingegaard tot een detail maken.

Morgen en overmorgen weer de rappe mannen opgevuld met Remco, pogi en een andere uae. Mozzato blijft nog even rusten tot het duidelijk is dat demare niets meer kan :p

Ragnar Lolbroek

Ai ai. Plekjes 8 ,10 en 12 op het bankje. 

DylanNeymarSantos

Is het gek om te denken dat er morgen op dat laatste colletje van de vierde categorie wordt doorgetrokken door wat ploegen (Lidl/Alpecin/Intermarche). Ik denk dat Jakobsen en/of Cavendish het daar best lastig kunnen krijgen als er echt wordt doorgetrokken. Beide mannen zullen vandaag ook redelijk hebben afgezien. Mijn opstelling voor morgen wordt: Pogi, Evenepoel, Ayuso, Philipsen (C), Pedersen, De Lie, Bennett, Coquard en Gaviria. Op de bank Cavendish en Dujardin...

Maarten Koning
DylanNeymarSantos
#2681
Is het gek om te denken dat er morgen op dat laatste colletje van de vierde categorie wordt doorgetr...

Ik snap je gedachtengang maar 35km lijkt me wel genoeg om terug te komen toch? En als cav terug komt dan zie ik wel hem gemiddeld genomen hoger dan plaats 14 eindigen, wat gelijk staat aan ayuso zijn zekere 14 punten als ik het goed heb.

Het voordeel met cav is dat je weet dat zijn team maar ook zeker hijzelf er ook maar alles aan zullen doen om er bij te zitten.

kevinraar

257 punten gehaald had buitrago en martin niet opgesteld voor de rest pogacar roglic rordriquez jorgens vlasov yate en gee in de punten

 

mas en s.yates verwachte ik meer van

Maarten Koning
kevinraar
#2683
257 punten gehaald had buitrago en martin niet opgesteld voor de rest pogacar roglic rordriquez jorg...

Dat komt nog voor Mas, die wordt zo 3e in de Vuelta

Oerdewai

Ik kwam op 351 punten uit. Helaas Almeida op de bank en een tegenvallende Mas, alhoewel je het ergens ook kan verwachten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Mas de derde week goed zal zijn zoals hij dat vaker is

dr klaas
Ragnar Lolbroek
#2680
Ai ai. Plekjes 8 ,10 en 12 op het bankje. 

Idem, wel de andere 6 goed in de punten bekertjes land nog steeds mogelijk! 

Maracas

Team voor morgen: 

Pogacar

Yates

Almeida

Philipsen

Pedersen (c)

De Lie

Coquard

Bauhaus

van den Berg

jullie meningen? 

Pim Todcock
wirret
#2678
Helaas heel dom Almeida net voor de tijd gewisseld. Die beker en percentges zie je als je naar de kl...

Voor mij bijna precies hetzelfde. In de odds dat mijn aanvallers goede kans hebben. Met angst om de winnaar (weer) op de bank te hebben mijn 4e UAE man aan de kant.

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

pjlipssen

pedersen

de lie

groenewegen

coqard

van de berg

van poppel

laurance

bdebouwer

Laurance of cavendish morgen?

BigMig
bdebouwer
#2690
Laurance of cavendish morgen?

Cav

Smarty

Ik sta op 99,3% na 4 etappes. En jullie?

pirazzi

Dat staat op pagina 107.

Pim Todcock
Smarty
#2692
Ik sta op 99,3% na 4 etappes. En jullie?

Ik heb 99.5%, ondanks 79 bankpunten van Bardet en 52 van Almeida. Aangezien ik nog Philipsen puntloos heb en flink kan melken met REV-Pogi-Ayuso, ben ik wel licht optimistich voor mijn eerste beker :).

KV
Smarty
#2692
Ik sta op 99,3% na 4 etappes. En jullie?

Interessante post wel. Ging je dat ook gemeld hebben als je op 65% zou staan?

Mindless

Ik dacht dat ik een goed team had maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen... allemaal mensen met Ayuso vermoed ik en dan geen Vingegaard?

ZK
Smarty
#2692
Ik sta op 99,3% na 4 etappes. En jullie?

Ik sta na de laatste etappe in Nice op 99,1%. En jij?

Ted de la course

Scorito stand na 4 etappes zegt helemaal niks idd. Komen nog heel veel sprints dus als je daar mager zit..

Zie vragen over Cav voorbij komen. Als je die gekozen hebt waarom zou je 'm dan nu banken?

Guido Benzo

Zoek Remco er in te fietsen vandaag. Dus ofwel van Poppel of mozzato eruit. Al nieuws over van poppel dat ie al mag meedoen? 

Pim Todcock
Mindless
#2696
Ik dacht dat ik een goed team had maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen... allemaal mensen met...

Klopt inderdaad. Ik had verwacht dat Vingegaard pas in het laatste weekend boven zou komen drijven en verder niet veel punten zou halen op de tijdrit na. Hij doet het al beter dan ik verwacht had qua punten, maar wel meer tijdsverlies.

1 2 ... 108 ... 116 117

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.