Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 129 ... 161 162
martijncr
NOAD1912
#3194
MvdP ook de gehele aanloop niet overwogen, uiteindelijk toch in mijn team geklikt, juist omdat ik ge...

Snap je gevoel 100%, maar dit vind ik dus zo ongelofelijk moeilijk te bevatten. Want Evenepoel het net zo goed als een pannenkoek rond kunnen rijden en JP al drie etappes en groen kunnen hebben, waar we idd met MVDP dan lekker team-, etappe- en truipunten konden pakken. Voor mijn gevoel draait dat stukje gewoon op het geluk hebben, en niet op hele onlogische keuzes. 

Scratzz
Georgeske
#3198
S. yates, Ciccone, Mas of Gee? 2 van de 4

Yates, Ciccone en Gee alledrie. Zou iemand uit je huidige team thuislaten.

Dekkerony
kevinraar
#3199
maar 182 punten gehaald had groenewegen als kopman gezakt van 66.1 naar 64.8   team voor morg...

Zou s. Ytaes er toch in fietsen kevin. Misschien voor Mas die in de echte HC gebergte voor zn kans gaat..

kevinraar

yates presterrt nog niks mas ook nog niet ietsje beter dan s.yates 

DennisdeMenniss

Wat gaat de strategie morgen zijn, een aanvaller cappen of safe met Pogi? 

Maarten Koning

Pog

Yates

Evenepoel

Bilbao

Almeida

Rodriguez

Gee 

Ciccone 

Healy 

 

Bank: 

Buitrago

Jorgenson

 

Kopman: Gee

 

Keuzes maken bij dit soort etappes is nooit leuk. Iemand argumenten waarom de een een betere optie is om op te stellen dan de ander? Of evt een betere Kopman keuze? Van ciccone, gee en healy heb ik het meest vertrouwen dat Gee aanvalt en ook op zijn kansen om te winnen. Ik acht het wel aannemelijk dat de vlucht het haalt. Pogi kan echter natuurlijk ook als min of meer safe pick. Buitrago zie ik eigenlijk ook wel in potentie meespringen, wellicht yates eruit voor hem oid.

 

 

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
Maarten Koning
#3206
Pog Yates Evenepoel Bilbao Almeida Rodriguez Gee  Ciccone  Healy    Ba...

Lijkt me prima zo. Goede argumentatie, al heb ik wat meer twijfels of Gee wel de ruimte krijgt. Moet je nog wat stijgen? Dan zou ik gokken op een aanvaller (doe ik ook, sta nu 94% maar wil hoger). Wil je consolideren? Dan Pogacar cappen

Scoritop

Gee staat toch veel te kort voor een aanval morgen? En als die weg mag, dan zitten ze er te kort achter dat Pogi de etappe wel eens kan gaan winnen. Of zie het verkeerd? 

DylanNeymarSantos

Zouden de klassementsmannen op een beetje achterstand Gee zomaar laten wegrijden. Hierbij denk ik vooral aan Buitrago/Bilbao en/of Gall. Ik zie het namelijk wel gebeuren dat Gee graag mee wilt zitten en ook mee zit, maar dat we dan de hele dag Nans Peters en Mohoric op kop zien rijden. Desondanks durf ik Gee ook niet te banken. Opstelling wordt: Pogacar, Evenepoel, Ayuso, Rodriguez, Almeida, Van Gils, Pidcock, Buitrago en Gee. Met op de bank Jorgenson, De Plus en Aranburu en de sprinters/uitvallers. Kopman keuze vind ik lastig. Normaal kies ik altijd een aanvaller in dit soort etappes als kopman, maar nu ik op 99,8 sta neig ik toch gewoon naar Pogi...

Maarten Koning
DylanNeymarSantos
#3209
Zouden de klassementsmannen op een beetje achterstand Gee zomaar laten wegrijden. Hierbij denk ik vo...

Daar heb je wel een punt

Ik vind het echter waarschijnlijker dat gall en bilbao of Buitrago zelf ook mee willen zitten

De competitie van Gee staat er ook allemaal niet perse rooskleurig voor en het is echt nog te vroeg om je 10e plek of iets dergelijks te verdedigen.

 

Maarten Koning
Coureurs du Courage
#3207
Lijkt me prima zo. Goede argumentatie, al heb ik wat meer twijfels of Gee wel de ruimte krijgt. Moet...

Ik sta er ook precies zo voor😀. Wellicht is healy voor mij dan inderdaad dan toch de veilige aanval optie, die mag sowieso gaan. Al denk ik dat Gee dat ook wel mag want ik denk dat de anderen dat ook wel willen in plaats van dat ze in het peloton willen zitten.

NielsH97

Enkele lastige keuzes morgen..

Voor nu;

Pogacar

A. Yates

Almeida

Vingegaard

Jorgenson

Gee

Ciccone

Buitrago

Gregoire

Wissels:

Rodriguez, van Aert, Onley en Bettiol

Denk dat het een etappe voor de vluchters gaat worden vandaar mijn helft/helft keuze. UAE voor de teampunten. 

kevinraar

morgen is een etappe voor vluvhters mas en buitrago eruit doen voor s.yates en powless en een aanvaller caiptain?

staat martin te dicht in get klassement om in de aanval te kunnen gaan?

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
kevinraar
#3213
morgen is een etappe voor vluvhters mas en buitrago eruit doen voor s.yates en powless en een aanval...

Powless rijdt als een krant, ik verwacht meer van buitrago en die staat ook ver genoeg in het klassement.

Martin mag echt wel gaan en dit is typisch een etappe waarin ik hem verwacht. Het middentebergte is toch waar je hem historisch vaak ziek. 

Laatst gewijzigd
Sjasfriet

Hier nog een twijfel voor morgen.

POGI (C)

ALMEIDA

AYATES

SYATES

REMPO

ROGLIC

BUITRAGO

CICCONE

CROD / VAN GILS

Denk voor de "zekerheid" van crod te gaan, want van Gils deed t tot nu toe niet echt shinen toen hij opgesteld was ...

wessel2105

Op het moment hetvolgende team staan:

  • Pogacar
  • Evenepoel
  • Jorgenson
  • Rodriguez
  • A.Yates
  • Almeida
  • Buitrago
  • Van Gils
  • Gee

bank op het moment

  • S. Yates
  • Carapaz

Deze wil ik er stiekem wel graag infietsen voor welke namen zouden jullie die omruilen. 

ik zelf denk in eerste instantie aan 2 van de volgende 3 Van Gils, Jorgenson of A.Yates eruit. Maar ik hoor graag wat jullie denken. Verder denk ik toch maar Pogi te gaan cappen voor de zekerheid misschien aangezien ik op 98,6% sta nu, maar het kriebelt toch om voor een renner als Gee te gaan.

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Als Ciccone de bergtrui wil moet hij toch aan gaan vallen morgen.

Ciccone (c), Van Gils, Johannessen
Pogacar, Roglic, Evenepoel, Bilbao, Buitrago, Yates

 

Bettiol, Cras voor bankpunten

wirret

Verwachten jullie nog wat van Aranburu eigenlijk. Heeft in 2 heuvel etappes toch wel het eea laten zien. Of is dit te zwaar voor hem?

Laatst gewijzigd
wessel2105
wirret
#3218
Verwachten jullie nog wat van Aranburu eigenlijk. Heeft in 2 heuvel etappes toch wel het eea laten z...

Als je hem nog wilt opstellen is dit 1 van de 3 etappes die hij zou kunnen winnen naar mijn optiek. De enige andere kansen die hij nog zou hebben zijn denk ik etappe 17 en 18. Dus als je hem hebt zou je het kunnen wagen maar dat ligt er ook aan of je er de ruimte voor hebt in je dag opstelling.

Laatst gewijzigd
DylanNeymarSantos
wirret
#3218
Verwachten jullie nog wat van Aranburu eigenlijk. Heeft in 2 heuvel etappes toch wel het eea laten z...

Heb hem zelf op de bank, verwacht eigenlijk dat het te zwaar voor hem gaat zijn. Denk Movistar ook liever Mas/Lazkano morgen mee heeft in de kopgroep... maar Aranburu blijft een rare. Verwacht hem zelf alleen nog in etappe 18 op te stellen

Coureurs du Courage
kevinraar
#3213
morgen is een etappe voor vluvhters mas en buitrago eruit doen voor s.yates en powless en een aanval...

Martin staat nooit te kort, zelfs als ie de gele trui aan heeft.. niemand die wakker ligt van G Martin in de vlucht. Zal de ruimte krijgen. Vraag me echter af of hij de benen heeft; verwacht eerder een Geschke of Izagirre uit die ploeg.

Maarten Koning

Bij wielerorakel denken ze dat UAE hier met pogi proberen huis te houden. Met opzich wel sterke arguementen gezien de zwaarte van sommige van de klimmen.

Als dat zou zijn, dan verdwijnt de marge van een kopgroep natuurlijk wel weer als sneeuw voor de zon. 

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
wirret
#3218
Verwachten jullie nog wat van Aranburu eigenlijk. Heeft in 2 heuvel etappes toch wel het eea laten z...

Veel te zwaar; dit lijkt qua profiel op etappe 1 maar vergis je niet: die laatste 2km van de Pas de Peyrol is echt killing. Heb dit zelf gefietst in 2016 en is echt loeisteil. Als je dat niet gelooft, kijk dan nog maar eens de beelden terug van DFM die hier paar jaar terug won van 2 Boras toen de Peyrol de finish was.

Kopgroep zal daar ontploffen en dan is het ieder voor zich. Klim daarna zal in t voordeel werken van degene op kop en ik verwacht dat die voor de etappe gaat fietsen. Die klim zal t verschil niet meer maken.

Laatste pukkel in Le Lioran van 3de categorie mag geen naam hebben; das een viaduct in vergelijking met die Pas.

Type renner dat morgen wint moet dus beschikken over een goede punch, maar vooral echte klimmersbenen. Dus type Ciccone zie ik morgen winnen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

heb ik nu dit

pogacar

roglic

rodeiquez

jorgenson

a.yates

s. yates kopman

buiytrago

martin

gee

 

bank

mas

powless

Maarten Koning
kevinraar
#3224
heb ik nu dit pogacar roglic rodeiquez jorgenson a.yates s. yates kopman buiytrago martin g...

Niks meer aan doen

Al is yates kopman wel een risico maar die verwacht ik in elk geval wel in de aanval.

1 2 ... 129 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.