Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 130 ... 161 162
Maracas

Verwachten jullie morgen (eindelijk) iets van Bettiol? Of toch veilig voor A. Yates en (bank)punten pakken?

wirret
Coureurs du Courage
#3223
Veel te zwaar; dit lijkt qua profiel op etappe 1 maar vergis je niet: die laatste 2km van de Pas de...

Dan is het ook te zwaar voor Van Gils.

ps. Bijzonder dat Aranburu bij WielerOrakel 6,68% krijgt en op de 7de plek wordt gezet qua kanshebbers. 

Laatst gewijzigd
kevinraar
Maarten Koning
#3225
Niks meer aan doen Al is yates kopman wel een risico maar die verwacht ik in elk geval wel in de aa...

klopt wel vberwacht morgen aanvaller vandaar moet wat als ik nog wil stijgen

Coureurs du Courage
Maracas
#3226
Verwachten jullie morgen (eindelijk) iets van Bettiol? Of toch veilig voor A. Yates en (bank)punten...

Nee, verwacht ik morgen niet. Heeft zijn kansen gehad en lijkt in de anonimiteit te verdwijnen. Ik hou em op de bank en zal em hooguit pas weer daarvan afhalen in etappe 17 of 18, maar dan alleen als 9de man en ik geen andere goeie opties meer heb.

Coureurs du Courage
wirret
#3227
Dan is het ook te zwaar voor Van Gils. ps. Bijzonder dat Aranburu bij WielerOrakel 6,68% krijgt en...

Geen idee waarom. Hij is natuurlijk in vorm, maar dit lijkt me echt te zwaar. Al zou je Van Avermaet ook nooit gepould hebben in 2016. Dus wie weet; mocht je ver achter staan en willen inlopen kan het je golden ticket zijn. Ik denk echter dat ze morgen de kaart Lazkano spelen. Haalde het al bijna op de Galibier en dit is ook wel wat voor hem.

Voor Van Gils - werd vorig jaar nog 2de op Grand Colombier - moet dit wel te doen zijn. Vind hem echter niet de beste vorm hebben. Hij staat er nu bij mij in, maar dat kan zo nog wijzigen ten faveure van Gall of CRod.

Ecko
wirret
#3227
Dan is het ook te zwaar voor Van Gils. ps. Bijzonder dat Aranburu bij WielerOrakel 6,68% krijgt en...

Dan is Wielerorakel flink aan het orakelen. Aranburu heeft alleen kans als ie in een vlucht met zwakke klimmers zit en veel voorsprong heeft. Ik heb die Puy Marie (Pas de Peyrol) ook befietst. Klopt wat CdC stelt: hij is echt loeizwaar. 
Bij Toto krijgt je voor Aranburu 300 keer je inzet en zijn er een stuk of 70 renners die hoger worden ingeschat. Dat lijkt me realistischer.

Dekkerony
Maarten Koning
#3206
Pog Yates Evenepoel Bilbao Almeida Rodriguez Gee  Ciccone  Healy    Ba...

Gee heeft aangegeven echt een rit te willen winnen(klassement ambities of niet) Dit is wel de uitgesproken kans daarop. Buitrago ook. Maar de vraag is mag iemand met 4 a 6 min weg?

Of wil pogi met Rogi de punch aan hier..

Coureurs du Courage

Mannetje of 10-20 vooruit morgen, die gaan strijden om de dagzege. Dat is mijn scenario voor morgen. Zie nog wel een kleine optie voor scenario met Pogacar die gas geeft, maar dat scenario lijkt me onwaarschijnlijker. Ik voorzie dat er eigenlijk vanaf plek 9 (omdat Gee daar staat) uit t klassement aangevallen kan worden; dus Ciccone, Bilbao, Gee, Gall - ze mogen allemaal meezitten. De grote 4 houden de troepen in t peloton; Ineos zal Pidcock of De Plus oid mee laten schuiven, maar Rodriguez mag niet.

Wat stel ik dan zelf op:

Pogi, Roglic, REV, CRod, Gall, Bilbao (C), Almeida, Gee, Lapeira

Jorgenson en Bettiol op de bank.

Op Scori-pro lastiger:

Pogi, Ving, Van Aert, Almeida, Gall, Ciccone, Van Gils, Gee, Bilbao (C)

bank: Rodriguez en Jorgenson

Michielenwaaier
Coureurs du Courage
#3233
Mannetje of 10-20 vooruit morgen, die gaan strijden om de dagzege. Dat is mijn scenario voor morgen....

Is dit voor Lapeira niet wat zwaar? Zijn serieuze beklimmingen. Jorgenson lijkt me dan een veiligere en logischere keuze

NOAD1912

Buitrago banken ten faveure van zekere UAE punten voelt erg lafjes, anderzijds nog niet erg onder de indruk van zijn rijden als vooraf aangewezen klassementskopman van Bahrein. Dat ze morgen rood hebben omcirkeld bij die ploeg (vergeet behalve Bilbao ook Poels niet) is een zekerheid, maar wie spelen ze uit en heeft de beste benen? 

Zouden jullie Adam inruilen voor Buitrago?

Pogacar
Ayuso
Almeida
A. Yates
Roglic
Rodriguez
S. Yates
Gee
Ciccone

Ik twijfel ook tussen het kopmanschap van of Gee of Ciccone. Ik zou Gee absoluut kopman maken als hij niet zo kort stond in het klassement. Voor de grote 3/4 is hij geen bedreiging, maar een Rodriguez zal niet lekker op zijn zadel zitten als zo'n Gee een paar minuten voor hem uitrijdt.. 🤔

Sean grotere gok, maar als hij een beetje benen heeft is dat echt zo'n etappe waar hij bij zit. Of pakt hij hier de eerste echte hooggebergte rit voor?

Laatst gewijzigd
Masterw

Sonneveld noemt o.a. aranburu

Sean Chiappucci

Ik vind dat er tot nu toe nog geen etappe is geweest waar ik zoveel potentiële winnaars kan opstellen met Pogacar, Roglic, Evenepoel, Rodriguez, Buitrago, Vauquelin, Gee, Van Gils, Ciccone.

A. Yates, Almeida en Martinez blijven op de bank.

Captaindubio over Pogacar, Ciccone, Gee. Neig naar de laatste in de hoop dat het mislopen van captainpunten evt opgevangen wordt door de vele renners die in de punten gaan rijden. Beetje teveel wishful thinking ?

Mijn doemscenario is een groep van 30 die veel minuten krijgen, uiteindelijk blijven er 20 over, waaronder heel veel Fransen, Noren, Spanjaarden en Simon Yates die ik allemaal niet heb.

 

Waarschijnlijkaanhetwerk

Laatste 2 plekjes voor A. Yates, Buitrago, Bettiol en Lapeira. Wat verwachten jullue van vandaag?

zomaareens

Lapeira pfff ik weet nog niet zo goed wat hij kan.. hij valt me iets tegen deze tour tot nu toe.. Bettiol lijkt het vet van de soep.. kan meezitten maar winnen naa

Sean Chiappucci
Waarschijnlijkaanhetwerk
#3238
Laatste 2 plekjes voor A. Yates, Buitrago, Bettiol en Lapeira. Wat verwachten jullue van vandaag?

Hier zie ik alleen Buitrago mogelijk wat spannends doen, en Yates die misschien kort eindigt.

TimTornTeut
Masterw
#3236
Sonneveld noemt o.a. aranburu

Waar zegt ie dat? 

Masterw

In zijn podcast 

Dekkerony
Masterw
#3236
Sonneveld noemt o.a. aranburu

300x je inleg..denk het niet..zal misschien wel mee zitten maar top 10-20 nee 

CLB

Lijkt mij ook wel een ideale etappe voor Lenny Martinez.

Maar de vorm..... Wat denken jullie?

ProScoritoManager

Qua opstelling ga ik vol voor de aanvallers (6 stuks, Bettiol als enige hier en daar genoemde kanshebber op de bank). Qua kopman twijfel ik nog wel. 100% op de aanval en voor S. Yates gaan? Of op safe spelen en voor Pogi gaan? Ik verwacht Pogi ergens acherin de top20, maar met Yates is het risico dat zijn vormpeil onduidelijk is. Hij is definitief afgehaakt voor het klassement, maar het grootste deel van zijn verloren tijd was in de gravelrit. Ik had hem júíst mee omdat hij óf AK kon rijden óf een hele waardevolle aanvaller kan zijn mocht dat AK er niet in zitten. Maar met maar één echte bergrit tot nu toe heb ik geen duidelijk genoeg beeld van zijn vorm om zijn aanvallers kwaliteiten op dit moment in te schatten.

Dan nog een laatste vraag die ik al meer voorbij heb zien komen hier: Is dit iets voor Lapeira? Ik heb hem er nu in staan, maar kan daar ook A. Yates neerzetten voor 8 puntjes (hoewel zelfs die wellicht niet helemaal gegarandeerd zijn vandaag).

floda

Ciccone, a yates en jorgensson op de bank, voor s yates, gee, mvg en pidcock, en lazkano. Gok toch op de vlucht en behalve s yates kunnen al die mannen wel meespringen in principe goed meespringen met een vluchtgroep op vlakke. Simon en gee twijfelgevallen, misschien nog last minute wissel voor jorgensson. Pidcock captain, moet gokken ipv pog

Martijn Sollie

Iemand die nog verwachtingen heeft van Gregoire? Staat redelijk hoog in de odds en heeft al veel tijd verloren. Zou dus prima mee kunnen in de vlucht.

RappeEddy

Lapeira wel of niet?

Nu zit Jorgenson op de bank.. 

NOAD1912
ProScoritoManager
#3245
Qua opstelling ga ik vol voor de aanvallers (6 stuks, Bettiol als enige hier en daar genoemde kanshe...

Simon wel of niet cappen vandaag is ook mijn grootste hoofdbreker inmiddels. Sowieso wel gekozen om A Yates in te ruilen voor Buitrago.

NOAD1912
floda
#3246
Ciccone, a yates en jorgensson op de bank, voor s yates, gee, mvg en pidcock, en lazkano. Gok toch o...

Een op papier sterke ploeg heb je vandaag, dus snap dat je keuzes zal moeten maken, maar net welke gedachte zet je Ciccone op de bank?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 130 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.