Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 131 ... 161 162
wirret

Ik vind het vooral heel lastig om A. Yates op de bank te zetten. Je hebt zekere punten in deze lastig te voorspellen etappe, zeker mocht Pogacar toch ineens uit willen halen. Maarja, moet ik dan S. Yates of van Gils hier voor opofferen. Bah bah.

Ben Van Heck

Pogi of Gee kopman? Ik sta op een mooie 94% dus net op de positie om het verschil te maken. Of kansloos te dalen natuurlijk...

dr klaas

Wat een  frustratie hier af en toe , dit is toch bijna het leukste van het spel. Frustratie is vaak na de etappe... 

Gister je 5/6/7 sprinters opstellen plus opvullers is toch geen bal aan. 

  

Laatst gewijzigd
LinksafBijDeMolen

Op dagen als vandaag had ik toch graag wat uitvallers in mijn team gehad...

wirret

Ik noem het meer Keuzestress of FOMO :()

NielsH97

Capkeuze tussen Gee, Ciccone en Buitrago. Voor nu valt mijn keuze op Buitrago omdat hij het verste in AK staat..

Sambonhof

Pogi is toch gewoon de meest logische captain als je naar de odds kijkt? Heeft de meeste kans op de overwinning (want welke aanvaller gaat het dan worden) en eindigt waarschijnlijk wel ergens in de top 20 vandaag

Maarten Koning
Sambonhof
#3257
Pogi is toch gewoon de meest logische captain als je naar de odds kijkt? Heeft de meeste kans op de...

Yes maar zoals hier al door meerdere gezegd, we hebben een aantal mensen die in de 90-95% zone zitten en dan moet je juist op deze dagen wat goed maken want op de 'reguliere' dagen ga je waarschijnlijk weinig inlopen.

Daarom moeten we hier dus wat risico's nemen. Uiteindelijk boeit het namelijk niet of je nou 75%, 85% of 95% eindigt, althans niet voor mij.

bdebouwer

Ik twijfel nog heel.erg tussen Jorgensen, CRod en van Gils (een van de drie op de bank)

Maarten Koning
TimTornTeut
#3241
Waar zegt ie dat? 

Ik luister zijn podcast iedere dag want Thijs weet veel. (En Hidde en Thijs zijn als duo gewoon erg leuk) Hij heeft zijn naam wel genoemd maar dat was echt in een lange lijst en zeker niet een van de eerste namen die hij noemde.

Het viel me wel op dat hij vrij expliciet was over wie weg mocht rijden en hij zette de grens echt minimaal op Bilbao. Dat zou betekenen dat Gee niet mee mag.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Gils en S Yates willen proberen in de vlucht te geraken, net interview gezien

bdebouwer

Zouden jullie voor S Yates of Gee als.captain gaan?

Fietsbel

Oliver Naesen: "Gall meekrijgen in kopgroep"

Scoritop
DennisdeMenniss
#3261
Gils en S Yates willen proberen in de vlucht te geraken, net interview gezien

Top! Maar durf je Yates te cappen? 

Maarten Koning
Fietsbel
#3263
Oliver Naesen: "Gall meekrijgen in kopgroep"

Ik ben Lapeira nog aan het overwegen, ik weet niet of dit nieuws nu goed of slecht isπŸ˜‚

Hij zal vast wel een helper erbij krijgen en Lapeira is dan best een goede optie maar die zal dan wel werk moeten doen.

Scoritop
Maarten Koning
#3260
Ik luister zijn podcast iedere dag want Thijs weet veel. (En Hidde en Thijs zijn als duo gewoon erg...

Wie zei Thijs dan wel? 

Poule d'Or
DennisdeMenniss
#3261
Gils en S Yates willen proberen in de vlucht te geraken, net interview gezien

Waar staan de interviews voor de Tour?

DennisdeMenniss
Poule d'Or
#3267
Waar staan de interviews voor de Tour?

Sporza en Wielerflits

Fietsbel
Maarten Koning
#3265
Ik ben Lapeira nog aan het overwegen, ik weet niet of dit nieuws nu goed of slecht isπŸ˜‚ Hij zal vas...

Zit ik ook mee. Tenzij Gall niet mee mag, lijkt mij Lapeira een goede optie. Check stage 3 Suisse. 

DennisdeMenniss
Scoritop
#3264
Top! Maar durf je Yates te cappen? 

Heb net met pijn in het hart S. Yates captain gemaakt ipv Ciccone. Aangezien Yates toch wellicht in de aanval wil en ik niet zeker weet of Ciccone voldoende ruimte gaat krijgen. Zat ook nog te twijfelen met Bilbao.. toch maar voor Yates gegaan. Als hij de benen heeft wel meteen topfavoriet. Overigens sta ik op 89% dus moet ik wel wat meer gaan gokken om een bekertje te gaan bemachtigen.

Maarten Koning
Scoritop
#3266
Wie zei Thijs dan wel? 

"De eerste 15 kun je sowieso vergeten" < dit viel me wel op

Healy, Bilbao (randje), van gils, armirail, madouas, johanessen (logisch), aranburu, campenaerts , skuijns, cort, izagirre, powless, poels, rui costa, lapeira, gregoire, williams

Eigenlijk de rasaanvallers die op het vlakke goed kunnen meedraaien maar ook redelijk kunnen klimmen. Hij verwacht in elk geval een grote groep.

Hij heeft de ultieme wijsheid natuurlijk niet in pacht maar Thijs vind ik over het algemeen wel een held in voorspellen.

 

Laatst gewijzigd
NielsH97

Op sport 2dv staan de meeste interviews, Pogacar en Evenepoel willen mocht het mogelijk zijn nog voor de boni's gaan.

Iedereen noemt Bardet omdat hij in zijn thuisregio rijdt. 

Jayco het liefst met Yates of Harper

Types als Cort geven aan dat het te zwaar is en meer voor de echte klimmers. Verwacht Gee niet in de ontsnapping doordat Fuglsang heeft aangegeven mee te willen zitten.

 

Maarten Koning
NielsH97
#3272
Op sport 2dv staan de meeste interviews, Pogacar en Evenepoel willen mocht het mogelijk zijn nog voo...

Ja Bardet lijkt me wel een garantie voor de vlucht

NielsH97
Maarten Koning
#3273
Ja Bardet lijkt me wel een garantie voor de vlucht

Bardet geeft aan dat ze met meerdere in de vlucht willen komen (noemt 4 klimmers, maar geen namen) en overwicht uitspelen, verwacht zelf dus ook Onley en overige klimmers

Maarten Koning

Rodriguez eruit voor Lapeira, go big or go home

1 2 ... 131 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.