Yes maar zoals hier al door meerdere gezegd, we hebben een aantal mensen die in de 90-95% zone zitten en dan moet je juist op deze dagen wat goed maken want op de 'reguliere' dagen ga je waarschijnlijk weinig inlopen.
Daarom moeten we hier dus wat risico's nemen. Uiteindelijk boeit het namelijk niet of je nou 75%, 85% of 95% eindigt, althans niet voor mij.
Ik luister zijn podcast iedere dag want Thijs weet veel. (En Hidde en Thijs zijn als duo gewoon erg leuk) Hij heeft zijn naam wel genoemd maar dat was echt in een lange lijst en zeker niet een van de eerste namen die hij noemde.
Het viel me wel op dat hij vrij expliciet was over wie weg mocht rijden en hij zette de grens echt minimaal op Bilbao. Dat zou betekenen dat Gee niet mee mag.
Heb net met pijn in het hart S. Yates captain gemaakt ipv Ciccone. Aangezien Yates toch wellicht in de aanval wil en ik niet zeker weet of Ciccone voldoende ruimte gaat krijgen. Zat ook nog te twijfelen met Bilbao.. toch maar voor Yates gegaan. Als hij de benen heeft wel meteen topfavoriet. Overigens sta ik op 89% dus moet ik wel wat meer gaan gokken om een bekertje te gaan bemachtigen.
"De eerste 15 kun je sowieso vergeten" < dit viel me wel op
Healy, Bilbao (randje), van gils, armirail, madouas, johanessen (logisch), aranburu, campenaerts , skuijns, cort, izagirre, powless, poels, rui costa, lapeira, gregoire, williams
Eigenlijk de rasaanvallers die op het vlakke goed kunnen meedraaien maar ook redelijk kunnen klimmen. Hij verwacht in elk geval een grote groep.
Hij heeft de ultieme wijsheid natuurlijk niet in pacht maar Thijs vind ik over het algemeen wel een held in voorspellen.
Op sport 2dv staan de meeste interviews, Pogacar en Evenepoel willen mocht het mogelijk zijn nog voor de boni's gaan.
Iedereen noemt Bardet omdat hij in zijn thuisregio rijdt.
Jayco het liefst met Yates of Harper
Types als Cort geven aan dat het te zwaar is en meer voor de echte klimmers. Verwacht Gee niet in de ontsnapping doordat Fuglsang heeft aangegeven mee te willen zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.