Yes, bedoelde 'zal vrij vol zitten met DURE AK-mannen' - in een ideaal team zal je wel nog altijd een sprinter of 6 nodig hebben inderdaad. Bedoelde te zeggen dat budget vrijspelen met je sprintmannen om te investeren in je AK-mannen lijkt te lonen, vanwege het overpresteren van goedkope sprinters en het (door uiteenlopende redenen) relatief onderpresteren van de dure sprinters - waar bij de AK-mannen de grote 4 vooralsnog gewoon op de afspraak zijn.
Mee eens inderdaad, dat maakte de puzzel dit jaar ook ontzettend ingewikkelend. Philipsen en Pedersen stonden beide rotsvast in mijn team. Heb momenteel van de top 6 alleen vingegaard niet. Jongerenklassement 4 vd 5.
In principe was Girmay vooraf echt een 'domme' pick (zo vaak teleurgesteld en Thijssen). Of je weet dingen die het grote publiek niet weet of je volgt het wielrennen niet. Zou je zeggen, toch?
Deze zieners (het is ze 100% gegund) achteraf hebben echt een enorme onverwachte puntencasher, maar vanwege bovenstaande vraag ik me af of de rest van die ploegen gemiddeld goed genoeg is voor bekertjesjacht.
Aah jah nu zie ik het. Heb Cav niet echt iets verkeerds zien doen behalve dat hij weer ouderwets met zijn neus op zn voorwiel sprintte 🤣😂 Declassering scheelt voor mij gewoon bijna 1,5%.. nu op 90,8. Wordt pijnlijk duidelijk dat ik met alleen Pog en REV mn best moet doen om dit te kunnen handhaven. Zonder Vingegaard, het uitvallen van Bilbao en het slappe rijden van S. Yates zie ik weinig mogelijkheden om te stijgen.
Zonder Girmay en minimaal 3 AK kleppers zie ik niet snel iemand een gouden bekertje halen. Hulde voor de mensen die dat wel voor elkaar krijgen. Girmay was inderdaad een onlogische pick maar nu blijkt wel weer dat je wellicht toch meer surprise renners in je team moet klikken.. zonder die suprise renners wordt het halen van een gouden bekertje lastig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.