Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 134 ... 161 162
martijncr
Ben Nihilisty
#3321
Het ideale team zal uiteindelijk sowieso vrij vol zitten met mannen van het AK, gezien het vroege ui...

Roerend eens! :)

dr klaas
martijncr
#3325
Het niet selecteren van Vingegaard is dé misser inderdaad. Die gaat in het hooggebergte nog h...

Remco heeft toch veel meer punten als Vingegaard, en die gebruik je ook nog eerder als opvuller in de sprintritten ?  Althans tot nu toe, voor volgende week is het nog even afwachten.

dr klaas
Ben Nihilisty
#3321
Het ideale team zal uiteindelijk sowieso vrij vol zitten met mannen van het AK, gezien het vroege ui...

De poppetjes en prijskaartjes zijn alleen anders ? Het aantal sprinters blijft toch hetzelfde ?  

Ben Nihilisty
dr klaas
#3328
De poppetjes en prijskaartjes zijn alleen anders ? Het aantal sprinters blijft toch hetzelfde ? ...

Yes, bedoelde 'zal vrij vol zitten met DURE AK-mannen' - in een ideaal team zal je wel nog altijd een sprinter of 6 nodig hebben inderdaad. Bedoelde te zeggen dat budget vrijspelen met je sprintmannen om te investeren in je AK-mannen lijkt te lonen, vanwege het overpresteren van goedkope sprinters en het (door uiteenlopende redenen) relatief onderpresteren van de dure sprinters - waar bij de AK-mannen de grote 4 vooralsnog gewoon op de afspraak zijn. 

Laatst gewijzigd
Scratzz
martijncr
#3325
Het niet selecteren van Vingegaard is dé misser inderdaad. Die gaat in het hooggebergte nog h...

Ik heb geen Vingegaard, maar gisteren wel de nummer 2,3,4,5,6,7,9,11,12. Ik mag toch aannemen dat dat voldoende is om het gemis van Vingegaard op te vangen.

bdebouwer

Gaat Cav deze rit overleven, en iets kunnen doen in de sprint zonder Morkov?

Punct
bdebouwer
#3331
Gaat Cav deze rit overleven, en iets kunnen doen in de sprint zonder Morkov?

Bol en Ballerini zijn er nog

dr klaas
Ben Nihilisty
#3329
Yes, bedoelde 'zal vrij vol zitten met DURE AK-mannen' - in een ideaal team zal je wel nog altijd ee...

Mee eens inderdaad, dat maakte de puzzel dit jaar ook ontzettend ingewikkelend.   Philipsen en Pedersen stonden beide rotsvast in mijn team.  Heb momenteel van de top 6 alleen vingegaard niet.   Jongerenklassement 4 vd 5.  

ditisdavid

Van Aert gebankt vanwege zijn val en omdat ik Yates nog had voor 14 punten... er gaat echt te veel fout van mijn eigen kant momenteel.

DerbertHijkstra

Demare mag wel teruggezet worden, maar gaat uiteraard niet gebeuren omdat het een Fransman is. Rijdt bijna van Aert de hekken in.

NielsH97

Fijne actie van Demare.. Girmay is een groot gemis, ondanks dat ik hem echt never nooit heb overwogen. Daarentegen is Philipsen dit jaar zijn prijs niet waard.

Waarschijnlijkaanhetwerk
ditisdavid
#3334
Van Aert gebankt vanwege zijn val en omdat ik Yates nog had voor 14 punten... er gaat echt te veel f...

Same.....

DennisdeMenniss

Mag toch aannemen dat Demare gewoon gedeclasseerd gaat worden. Dat zou anders niet terecht zijn t.o.v. andere spurters die terug gezet zijn.

Titivoeckler
DennisdeMenniss
#3338
Mag toch aannemen dat Demare gewoon gedeclasseerd gaat worden. Dat zou anders niet terecht zijn t.o....

Het is een Fransman

Scratzz

Had een keertje Cav niet meegenomen gezien die bijna altijd teleurstelt en ik 14 zekere teampunten kon pakken. Gelijk afgestraft..

valowitz
ditisdavid
#3334
Van Aert gebankt vanwege zijn val en omdat ik Yates nog had voor 14 punten... er gaat echt te veel f...

Ik ook 😞

valowitz
Scratzz
#3340
Had een keertje Cav niet meegenomen gezien die bijna altijd teleurstelt en ik 14 zekere teampunten k...

Vandaag Cav meegenomen omdat ik niets anders/beters heb 😂

ditisdavid

Démare en Cavendish allebei teruggezet, het wordt er niet beter op zo...

DennisdeMenniss
ditisdavid
#3343
Démare en Cavendish allebei teruggezet, het wordt er niet beter op zo...

Serieus?? Waar lees je dat? Zou voor mij wel gunstig zijn eigenlijk..

ditisdavid
DennisdeMenniss
#3344
Serieus?? Waar lees je dat? Zou voor mij wel gunstig zijn eigenlijk..

Onder andere op de homepage van deze site 

Ruderick

En het is Roglic natuurlijk weer gelukt om onderuit te gaan

 

NOAD1912

In principe was Girmay vooraf echt een 'domme' pick (zo vaak teleurgesteld en Thijssen). Of je weet dingen die het grote publiek niet weet of je volgt het wielrennen niet. Zou je zeggen, toch?

Deze zieners (het is ze 100% gegund) achteraf hebben echt een enorme onverwachte puntencasher, maar vanwege bovenstaande vraag ik me af of de rest van die ploegen gemiddeld goed genoeg is voor bekertjesjacht.

 

DennisdeMenniss
ditisdavid
#3345
Onder andere op de homepage van deze site 

Aah jah nu zie ik het. Heb Cav niet echt iets verkeerds zien doen behalve dat hij weer ouderwets met zijn neus op zn voorwiel sprintte 🤣😂 Declassering scheelt voor mij gewoon bijna 1,5%.. nu op 90,8. Wordt pijnlijk duidelijk dat ik met alleen Pog en REV mn best moet doen om dit te kunnen handhaven. Zonder Vingegaard, het uitvallen van Bilbao en het slappe rijden van S. Yates zie ik weinig mogelijkheden om te stijgen.

DennisdeMenniss
NOAD1912
#3347
In principe was Girmay vooraf echt een 'domme' pick (zo vaak teleurgesteld en Thijssen). Of je weet...

Zonder Girmay en minimaal 3 AK kleppers zie ik niet snel iemand een gouden bekertje halen. Hulde voor de mensen die dat wel voor elkaar krijgen. Girmay was inderdaad een onlogische pick maar nu blijkt wel weer dat je wellicht toch meer surprise renners in je team moet klikken.. zonder die suprise renners wordt het halen van een gouden bekertje lastig.

Edd1e

Groenewegen komt ook op de zwarte lijst, misschien nog te overwegen als hij 1,5 miljoen is. Hij kan echt niet positioneren. Zelfs wanneer hij in topvorm laat hij zijn leadout lopen of rijdt hij niet met Girmay mee. Hoe kan het dat hij altijd achteraan de sprint begint..

1 2 ... 134 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.