Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 135 ... 161 162
Sjasfriet
DennisdeMenniss
#3348
Aah jah nu zie ik het. Heb Cav niet echt iets verkeerds zien doen behalve dat hij weer ouderwets met...

Heb je die baan om de aarde niet gezien toen hij aanzette? Blijft een vuil sprintertje. Unpopular opinion: Moest bij z'n winst ook al gedeclasseerd worden.

Ruderick

Levert Philipsen toch nog wat extra op als captain

en dankzij Rog heb ik nu toch de top 5 bij elkaar hahaha

(en top 5 wit had ik al)

Oops....  Girmay verpest altijd mijn poultjes (zet ik hem er in scoort ie niet, laat ik hem thuis pikt ie de punten van mijn renners........ 😤)

Edd1e

Demare zorgt er ook voor dat Gaviria in de remmen knijpt anders was die ook top 5 geëindigd..

De Tourminator

Cav niet opgesteld voor de puntjes van A. Yates. Achteraf pakt dat dus goed uit, gisteren A. Yates niet opgesteld wat veel punten kostte. Uiteindelijk schiet ik er niet veel mee op, blijf op een duimpje staan.

kevinraar

213 punten gehaald gestegen van 62.7 naar 65.4

Gladiool
DennisdeMenniss
#3349
Zonder Girmay en minimaal 3 AK kleppers zie ik niet snel iemand een gouden bekertje halen. Hulde voo...

Denk dat dat wel meevalt. Ik heb zelf Girmay niet en alleen Pogi en Evenepoel en bivakkeer al de hele Tour rond de 99%. Val er nu voor het eerst uit door de DQ van Cavendish. Scheelt iets van 300 plekken.

En ik heb niet het idee dat ik een heel bijzonder team heb, eerlijk gezegd.

Zitvlees
Gladiool
#3356
Denk dat dat wel meevalt. Ik heb zelf Girmay niet en alleen Pogi en Evenepoel en bivakkeer al de hel...

Benieuwd naar je team. Hoe zoek ik jouw op eigenlijk?

Heb namelijk zelf ook geen ving, rog en girmay..

Scratzz
Edd1e
#3350
Groenewegen komt ook op de zwarte lijst, misschien nog te overwegen als hij 1,5 miljoen is. Hij kan...

Groenewegen is nog nooit in de buurt vd 300 punten gekomen. Eerder rond de 200 of minder. Hetzelfde als nu.  Hij was veeeeeel te duur

Scratzz
Edd1e
#3350
Groenewegen komt ook op de zwarte lijst, misschien nog te overwegen als hij 1,5 miljoen is. Hij kan...

Groenewegen is nog nooit in de buurt vd 300 punten gekomen. Eerder rond de 200 of minder. Hetzelfde als nu.  Hij was veeeeeel te duur

Maracas

Levert Almeida of Vingegaard op dit moment meer punten op na een etappe waar ze niet echt deel aan nemen (sprintetappe bijvoorbeeld).

Kom er niet echt uit en moet mijn team even aanvullen 

Pim Todcock
Maracas
#3360
Levert Almeida of Vingegaard op dit moment meer punten op na een etappe waar ze niet echt deel aan n...

Je kan erop drukken bij de uitslag van vandaag bij team. Dan staat het netjes uitgesplitst. Almeida 4+6+8=18

martijncr
Der Panzerwagen
#3193
Mooi werk Martijn! Vraagje, wellicht mis ik iets, klopt het dat Van Aert (1x 3e, 1x 6e) boven Philip...

Bugje gevonden! In de formule telde hij de score van etappe 6 per ongeluk twee keer mee. Dus mocht je mijn sheet gebruiken, moet je in de formule in kolom Y (# ETAPPE) de dubbeling er even uit halen. 

Dekkerony

Sow zie nu DQF Cav en Demáre had n leuke sprong gemaakt omdat ik deze tour had gegokt op Demáre en eindelijk 3e plek jammer. Heb niks meegekregen was druk..lees hier dat Cav weer alle kanten op ging zoals vaker dus dat was sowieso een gok maar van Demáre is dat niet altijd t geval.van 6% gestegen naar 1,2..maarja met die sprinters weet je t maar nooit..volgens mij is alleen WVA een veilige als hij meesprint...een leuke voor de Vuelta nu hij weer op niveau is.

Edit: zie net in de avond etappe dat Demáre de deur voor WVA volledig dichtgooid.. Nog knap dat hij dan 2e wordt. Cav nou niet echt..moest langs lead out Demáre..

Laatst gewijzigd
Dekkerony
Scratzz
#3359
Groenewegen is nog nooit in de buurt vd 300 punten gekomen. Eerder rond de 200 of minder. Hetzelfde...

Ja toen ik 3M zag staan dacht ik ook hij fietst er rond de 200p bij elkaar dan is het max 2,5M..komt tegenwoordig wel iets beter een heuvel over maar is toch op zn best met een biljartlaken..

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
Gladiool
#3356
Denk dat dat wel meevalt. Ik heb zelf Girmay niet en alleen Pogi en Evenepoel en bivakkeer al de hel...

Dat doe je netjes man! Ben ook benieuwd naar welke team je hebt dan

 

Edd1e
Scratzz
#3358
Groenewegen is nog nooit in de buurt vd 300 punten gekomen. Eerder rond de 200 of minder. Hetzelfde...

Ja, beter checken volgende keer, maar dit was wel een parcours voor hem. Was een downgrade van Pedersen, geluk voor Scorito dat die is uitgevallen.. Maar daarnaast waren de sprinters die het hoogst scoren ook allemaal onzeker. Girmay met Thijssen in de ploeg, Kristoff met Waerenskjold en de helft van de punten door Abrahamsen en Ackermann was al helemaal een vraagteken vooraf.

Bozenik
Gladiool
#3356
Denk dat dat wel meevalt. Ik heb zelf Girmay niet en alleen Pogi en Evenepoel en bivakkeer al de hel...

Geen Pedersen dan waarschijnlijk?

Bozenik
De Tourminator
#3354
Cav niet opgesteld voor de puntjes van A. Yates. Achteraf pakt dat dus goed uit, gisteren A. Yates n...

Dat pakt mooi uit inderdaad, had ik ook moeten doen. Cav is wel echt een miskoop ondanks z'n zege. Wat ga je morgen doen? Lijkt me wel zwaar voor Cav, maar Yates levert ook minder op als Abrahamsen de bollen weer pakt.

DylanNeymarSantos
Bozenik
#3367
Geen Pedersen dan waarschijnlijk?

Ik heb hetzelfde als Gladiool. Ik wil best mijn team delen; 

GC: Pogi, Evenepoel, Ayuso, CRod, Almeida, Jorgenson, Buitrago, De Plus (8)

Sprinters: Philipsen, Pedersen, De Lie, Coquard, Bennett, Cavendish, Gaviria, Dujardin (8)

Aanvallers: Aranburu, Van Gils, Gee, Pidcock (4)

Sta nu op 99,1 ondanks 2x philipsen met een 0 punters als captain (zullen meer mensen last van hebben gehad), verkeerde captain in de graveletappe en niet opstellen van Gee. En het cappen van Pidcock in de vluchtersetappe waar Pogi nipt de sprint van Vingegaard verliest. Miskopen tot nu toe wel De Plus en Dujardin, maar waren ook wel longshots en maakt het opstellen verder wel makkelijker

Het uitvallen van Pedersen is vooral ongunstig omdat hij waarschijnlijk wel top 3 voor het groen zou eindigen en dat aan het einde wel nog mooie bonus punten zou opleveren. Tijdens de etappes vielen de punten goed op te vangen door Ayuso. 

Voor morgen wel een lastige etappe. Cav zit sowieso op de bank, die gaat dit niet aankunnen. Gaviria en Bennett zijn de hoofdpijn dossiers. Ik verwacht eigenlijk wel een groep die morgen weg blijft, maar scorito wijs is het niet echt handig om daar op te gokken. Misschien komt Aranburu er toch nog stiekem in morgen voor Bennett. De teampunten van pogi zullen morgen ook minder worden denk ik, Abrahamsen zal wel weer in de kopgroep die puntjes wegsnoepen.

RappeEddy

Kunnen we rekenen op een sprint vandaag? Of zou een sterke kopgroep toch eens kunnen slagen? 

Bozenik
DylanNeymarSantos
#3369
Ik heb hetzelfde als Gladiool. Ik wil best mijn team delen;  GC: Pogi, Evenepoel, Ayuso, CRod,...

Goed bezig! Belangrijkste verschil tussen ons is dat jij De Lie nog erbij hebt en ik S. Yates. Dat is op dit moment wel het verschil tussen brons en goud denk ik.

dr klaas
Bozenik
#3371
Goed bezig! Belangrijkste verschil tussen ons is dat jij De Lie nog erbij hebt en ik S. Yates. Dat i...

Verschil tussen Goud en 91% is ongeveer 200 puntjes.     

Kanarie
dr klaas
#3327
Remco heeft toch veel meer punten als Vingegaard, en die gebruik je ook nog eerder als opvuller in d...

Meer dan, evengoed als.

Frits

Ik ben benieuwd waar onze vriend is die na de eerste paar etappes op goud stond. Waar staan we nu? Geen misgunst, puur interesse. 

Merk zelf dat het niet hebben van Girmay mij wel eens de kop kan kosten voor goud. Hink er tegenaan, maar kom er maar niet overheen. Heb een heel gemiddeld team, geen overperformers, geen verschilmakers. Desalniettemin, levert Van den Berg gewoon de verwachte puntjes op. 

Ik ga vandaag weer voor 7 sprinters, met Pogacar en Evenepoel. Erg veel zin an het weekend!

Gladiool

Op verzoek mijn team:

Pogacar, Evenepoel, Rodriguez, A Yates, Jorgenson, Almeida, Bernal, S Yates, Ciccone

Bilbao, Gee, Martinez, Van Gils

Philipsen, Cav, Gaviria, Groenewegen, Bennett, Coquard, De Lie

Op zich heel weinig punten laten liggen in de opstellingen, los van DQ's en insluitingen in de sprint. Ik scoor eigenlijk steeds heel stabiel. Idd 2x een 0punter van cap Philipsen. Met beetje meer geluk in de sprints had ik zelfs ver bovenin 99% kunnen staan.

1 2 ... 135 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.