Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 136 ... 161 162
RappeEddy

Vandaag

Pogi, REV, Almeida
Philipsen, Groenewegen, Coq, vd Berg

+ Lapeira en Bettiol

Hopen op de vlucht met die twee. 

De Tourminator
Bozenik
#3368
Dat pakt mooi uit inderdaad, had ik ook moeten doen. Cav is wel echt een miskoop ondanks z'n zege. W...

Vandaag weer voor Cav. Verwacht dat de bollen naar Abrahamsen gaan.

bdebouwer
De Tourminator
#3377
Vandaag weer voor Cav. Verwacht dat de bollen naar Abrahamsen gaan.

Cav gaat dit toch niet overleven

CAI
bdebouwer
#3378
Cav gaat dit toch niet overleven

Dacht ik gisteren ook, toch een sterke sprint uiteindelijk. Ik durf 't niet nog eens aan hem te banken. De vervangende UAE punten kunnen ook lager uitpakken vandaag. 

Maracas
Pim Todcock
#3361
Je kan erop drukken bij de uitslag van vandaag bij team. Dan staat het netjes uitgesplitst. Almeida...

Thanks! Wist ik eigenlijk niet eens. Kloppen de punten van je 'bankzitters' ook allemaal? Staat dus 0 bij Vingegaard

LucaCoppi

Nieuw hier. Wel al dankbaar gebruik gemaakt van de vele tips die hier voorbij zijn gekomen. Ik kon helaas niet eerder een account aanmaken.

Vandaag Pogi, Rev, Almeida, vAert (c), De Lie, Philipsen, Coquard, Bennett en van den Berg. Twijfels over Bettiol en Lapeira, maar die stellen mij tot dusver echt teleur. 

Smarty
Frits
#3374
Ik ben benieuwd waar onze vriend is die na de eerste paar etappes op goud stond. Waar staan we nu? G...

Ik sta nog steeds rond de 99,7-99,9%. 

Mijn voordeel: ik heb nog NUL uitvallers!

CLB

Roglic Abandoned 

Frits
Smarty
#3382
Ik sta nog steeds rond de 99,7-99,9%.  Mijn voordeel: ik heb nog NUL uitvallers!

En nu? ;)

dr klaas

Waarom laat ik Vingegaard uit met team lullen tov van valler Roglic...  

Andreas Kloten

Aranburu erin vandaag? In plaats van Almeida?

Wicked Wout
dr klaas
#3385
Waarom laat ik Vingegaard uit met team lullen tov van valler Roglic...  

Precies dat...

Team een week voor de start was achteraf een stuk sterker dan de mannen waar ik het nu mee moet doen.

Sjasfriet
CLB
#3383
Roglic Abandoned 

Och ...

2 man kwijt die samen 10m roepies waard zijn. Het kan verkeren.

goose

Pedersen en Roglic kwijt en sta nog op 98.8%. De weg naar beneden is ingezet 😋

Smarty
Frits
#3384
En nu? ;)

O ja, ik heb Bini Girmay niet!

 

ps. Heb nu één uitvaller: Roglic. 

Ted de la course
Ted de la course
#2376
Gezien 7 - 9 sprintetappes en de onzekerheid rondom de AK renners vooral geïnvesteerd in m'n sp...

Zit ik toch eens goed met een voorspelling. Deze was ook wel erg makkelijk..

Scratzz
Ted de la course
#3391
Zit ik toch eens goed met een voorspelling. Deze was ook wel erg makkelijk..

Nu waren de sprinters in de breedte ook vervelend te voorspellen. Zeker in de goedkopere categorieën was er veel onduidelijkheid.

Dekkerony

Voor vandaag: 4 sterke sprinters(Cav bankie), Pogi & Rev + 3 aanvallers..wellicht tegen beter weten in maar op hoop van zegen dan maar🤪

Valvuillerdemoz

Is dat nou wel zo'n goed idee, Cav op de bank? Ik zou Aranburu in zijn plaats kunnen zetten, maar als het dan wel een sprint wordt doet die niet mee.

Laatst gewijzigd
Ruderick

Healy gokken of voor 10 zekere puntjes Vin

Flipje Lie Groen Coq Berg.   Pog Even Yates

Healy of Vin

Ted de la course

@Scratzz Ik bedoelde eigenlijk de DNF van Roglic. Maar wist niet precies hoe ik alleen dat deel van de tekst kon quoten. Het is treurig voor hem, vind hem altijd erg symphatiek. Maar hij ontbeert toch de stuurmanskunsten om consequent  op z'n fiets te blijven zitten in chaotische finales.

Dekkerony
Valvuillerdemoz
#3394
Is dat nou wel zo'n goed idee, Cav op de bank? Ik zou Aranburu in zijn plaats kunnen zetten, maar al...

Hij zal wel gebrand zijn na gister want vondt het geen DQF. Denk wel dat hij eraf gereden wordt op dat stukje a 8% maar komt hij nog terug?

Ruderick

Heb ook nog kwakkel Betiol in de aanbieding

RappeEddy

Bennet en Bauhaus? 

Of toch twee aanvaller?

Wat denken jullie?

dr klaas
Ted de la course
#3396
@Scratzz Ik bedoelde eigenlijk de DNF van Roglic. Maar wist niet precies hoe ik alleen dat deel van...

Tja... de  duivel scheit op dezelfde hoop, opi omi, de hooibaal in de kasseien etappe en gisteren is Roglic toch weinig te verwijten ?

1 2 ... 136 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.