Ligt eraan hoe hoog je staat Eddy. Ws heb je 2 UAE mannen erin voor zekere punten. Ik heb die gewisseld voor 2 aanvallers want moet klimmen en dus gokken..maar als ik boven de 90% had gestaan had ik voor de zekere punten gegaan en een sprint..
Een elleboog nog wel...hij knalt met z'n schouder tegen Capiot op die inhoudt, achterom kijkt en van z'n lijn afwijkt. Wat moet ie dan? Vol in de ankers? Dan rijdt er weer iemand achterop Gils. Denk niet dat hij iets verkeerd doet.
Gehoopt en nog gelukt ook: min of meer positie handhaven gedurende alle sprint etappes, om dan een geweldige eind spurt in te zetten richting bekertjes territorium.
Dat gezegd hebbende, voor mijn Scorito komt het misschien uitstekend uit dat zowel Roglic als Ayuso uitvallen, maar eigenlijk vind ik het zo zonde van de koers, en die valpartijen niet om aan te zien, vreselijk.
Echter de Tour wacht op niemand en dus...
Voor het weekend is het vol op AK en klimmers, en voor die etappes heb ik nog geen enkele uitvaller. Banzai!!
Wat een luxe maar ook kut dat je 1 van deze 3 moet kiezen ;-) Ik heb 's.yates niet dus zou die kiezen😜
Nee hij moest knechten vandaag dus hem beter overmorgen en voor deze Buitrago.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.