Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 137 ... 161 162
Maarten Koning
Ruderick
Healy gokken of voor 10 zekere puntjes Vin Flipje Lie Groen Coq Berg.   Pog Even Yates Healy...

zekere punten voor gaan hier

Het is ook niet healy zijn terrein, die wil het wat zwaarder

Laatst gewijzigd
Ruderick

Waarom rijdt hij weer in het midden peloton?

Dekkerony
RappeEddy
Bennet en Bauhaus?  Of toch twee aanvaller? Wat denken jullie?

Ligt eraan hoe hoog je staat Eddy. Ws heb je 2 UAE mannen erin voor zekere punten. Ik heb die gewisseld voor 2 aanvallers want moet klimmen en dus gokken..maar als ik boven de 90% had gestaan had ik voor de zekere punten gegaan en een sprint..

Ruderick

Thx Maarten

Als het fout gaat zeg ik gewoon dat het jouw schuld was 🤣

RappeEddy
Dekkerony
Ligt eraan hoe hoog je staat Eddy. Ws heb je 2 UAE mannen erin voor zekere punten. Ik heb die gewiss...

Momenteel op 91,..% dus niet slecht, maar goed punt dus voor zekerheid gaan

bdebouwer

Cavendish gaat toch niet kunnen meesprinten vandaag? Heeft nog maar 4 knechten en een te zware heuvel op het eind.

Feld

Ploeg eromheen, klimmetjes van nog geen 2km, nog 30km vlak/aflopend tot streep....moet kunnen voor Cav toch?

Valvuillerdemoz

Laten we het hopen. Is nu te laat om nog te wisselen. Dus hup Cav! Neem revanche voor die belachelijke DSQ van gisteren. En Aranburu pakt maar even een rustdag 

ditisdavid

Ayuso ziek... wordt nu wel heel pijnlijk dat ik hem + Pedersen heb verkozen boven Vingegaard + goedkopere sprinter.

Maracas

Ayuso = WEG

Maar gelukkig heb ik hem niet 😬

De Tourminator

En Ayuso out .....

HZ57

Het lijkt mijn Wimbledon team wel. Na Pedersen en Wright, nu ook Roglic en Ayuso uit het team verdwenen. 

Zadelpen

Nog voor de bergenreeks is het op de bergenreeksgerichte team Zadelpen reeds vernietigd.

 

pfff

Feld

Kon v. Gils nou echt iets doen aan deze valpartij?

Ruderick

Belachelijk

Gisteren Lutchenko en  Demare vandaag Capiot?

Dubbele punten beter afschaffen en dit soort incidenten afdoen met strafpunten voor desbetreffende renners

afgezien van die paar die echt verstand van wielrennen hebben is het meer een tombola dat scorito

 

DerbertHijkstra
Feld
Kon v. Gils nou echt iets doen aan deze valpartij?

Bij het camerastandpunt van voren zie je hem een elleboog uitdelen, dus dat lijkt me wel.

NOAD1912

Pedersen, Roglic, Ayuso, 14,5 miljoen weg nog voor het weekend van week 2. Dan ben je gewoon klaar met meespelen om de prijzen.

De voorpret was veel leuker, maar achteraf ook allemaal niet lonend.

Wat een kutspel is het toch 😂

Feld
DerbertHijkstra
Bij het camerastandpunt van voren zie je hem een elleboog uitdelen, dus dat lijkt me wel.

Een elleboog nog wel...hij knalt met z'n schouder tegen Capiot op die inhoudt, achterom kijkt en van z'n lijn afwijkt. Wat moet ie dan? Vol in de ankers? Dan rijdt er weer iemand achterop Gils. Denk niet dat hij iets verkeerd doet.

Papa Bart

Gehoopt en nog gelukt ook: min of meer positie handhaven gedurende alle sprint etappes, om dan een geweldige eind spurt in te zetten richting bekertjes territorium.

Dat gezegd hebbende, voor mijn Scorito komt het misschien uitstekend uit dat zowel Roglic als Ayuso uitvallen, maar eigenlijk vind ik het zo zonde van de koers, en die valpartijen niet om aan te zien, vreselijk.

Echter de Tour wacht op niemand en dus...

Voor het weekend is het vol op AK en klimmers, en voor die etappes heb ik nog geen enkele uitvaller. Banzai!!

 

Masterw

voor morgen weer eens een old school dilemma.

buitrago of s.yates of gee

rest is al ingevuld, het laatste stoeltje is nog twijfel

kevinraar

Gekke etappe toch nog 205 punten gehaald ongeveer zelfde gebleven in het klassement

 

Voor morgen

Pogacar

Rodriguez 

Jorgenson 

A.yates

S.yates

buitrago

Martin

Mas

Gee

 

bank

powless

laurance

 

Laatst gewijzigd
LucaCoppi

Dilemma. Wie van deze 4 morgen op de bank: Gee, Bardet, Buitrago of Pidcock? Ik kan voor elke man wel argumenten bedenken waarom ze opgesteld moeten worden. 

Dekkerony
kevinraar
Gekke etappe toch nog 205 punten gehaald ongeveer zelfde gebleven in het klassement   Voor mo...

Niks meer aan veranderen Kevin. Martin, Mas en s.yates voor de mogelijke ontsnapping de rest podium AK. 

Laatst gewijzigd
Dekkerony
Masterw
voor morgen weer eens een old school dilemma. buitrago of s.yates of gee rest is al ingevuld, het...

Wat een luxe maar ook kut dat je 1 van deze 3 moet kiezen ;-) Ik heb 's.yates niet dus zou die kiezen😜

Nee hij moest knechten vandaag dus hem beter overmorgen en voor deze Buitrago.

Laatst gewijzigd
Masterw
kevinraar
Gekke etappe toch nog 205 punten gehaald ongeveer zelfde gebleven in het klassement   Voor mo...

keurig team eindbaas!

Niks meer aan doen.

1 2 ... 137 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.