Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 138 ... 161 162
kevinraar
Masterw
#3425
keurig team eindbaas! Niks meer aan doen.

niks meer aan doen 66 procent is niet zo heel goed

Pim Todcock

Ik sta op 99.4, maar ik vrees dat ik zonder Ayuso toch flink ga wegzakken in de eindafrekening. Vingegaard is nu favoriet en die heb ik niet. Het zag er nog zo goed uit tijdens de rustdag.

CAI

Ik vind die boete van Van Gils wel verrassend. Dat uitzakken van Capiot was gevaarlijk, rijdt Van Gils bijna het hek in zonder dat hij aan die kant keek. Als je moet sprinten in rechte lijn moet je ook wellicht ook afzakken in rechte lijn. 

Wim Peters

Morgen S Yates of Pidcock voor 9de plekje? Rest van de 8 zijn Pogi REV Almeida A Yates Ciccone  Rodriquez Gee en Jorgensen. 

Dekkerony
Papa Bart
#3419
Gehoopt en nog gelukt ook: min of meer positie handhaven gedurende alle sprint etappes, om dan een g...

Nou vertel maar je team dan Sheldon Cooper? Oh nee dat is Bazinga..

Masterw
kevinraar
#3426
niks meer aan doen 66 procent is niet zo heel goed

Wellicht na morgen stijg je weer wat. Voor morgen is je team dik in orde. Hoog eindigen is leuk maar je doet je best en vind het leuk.

daar draait het spelletje om!

op naar morgen Kevin!

Ted de la course
dr klaas
#3400
Tja... de  duivel scheit op dezelfde hoop, opi omi, de hooibaal in de kasseien etappe en gister...

Niet perse te verwijten maar als t zo vaak gebeurt is het geen pech meer. Roglic staat ook niet bekend om z'n stuurmanskunst.

Sambonhof
Wim Peters
#3429
Morgen S Yates of Pidcock voor 9de plekje? Rest van de 8 zijn Pogi REV Almeida A Yates Ciccone  ...

Yates staat 3e in de odds, dus ik zou Yates doen

Sambonhof

Doordat Roglic uitvalt moet ik nu de zekere punten van Phillipsen opstellen, want ik heb geen extra klimmers meer. Is dat pech of kan ik voor de volgende keer beter een extra klimmer meenemen om hierop te anticiperen?

snoek1974

Heb meestal nog wel reserve , alleen wel goedkoop omdat je ze misschien niet eens opstelt , op positie Roglic , dus plek 9 nu naar Barguil met nog Powless achter de hand en in iets meer heuvelachtig zou ik van Gils nog kunnen doorschuiven dus dan heb je ook kans op een nul punter op je 9de plek 

maar ik heb het aan mijn sprinters kant , door uitvallen Pedersen nog maar 5 echte sprinters en Mozzato die niks laat zien dus opvullen met Pogacar , A Yates , Almeida en Evenepoel 

Wim Peters
Sambonhof
#3433
Yates staat 3e in de odds, dus ik zou Yates doen

Dank je!!

Valvuillerdemoz

Zouden we vandaag nog wat  van Lenny Martinez zien of is dat ijdele hoop?

Canyon72

We gaan de Pyreneeën in 😁 met volgende ploeg

Pogacar, Evenepoel, Vingegaard, Rodriguez, Almeida, A. Yates, Buitrago en Cras.

Laatste man te kiezen tussen Martinez, De Plus, Van Gils of zekere punten met Philipsen.

Canyon72

En misschien eens iemand anders cappen dan Pogacar

Masterw

benieuwd of jorgenson beetje hoog kan eindigen, maar verwacht er niet zo veel punten van als hij zich moet oproken voor vinnie

Canyon72
Masterw
#3440
benieuwd of jorgenson beetje hoog kan eindigen, maar verwacht er niet zo veel punten van als hij zic...

Toch wel, zie hem net als Almeida en A Yates zeer lang meegaan

Kanarie
Masterw
#3420
voor morgen weer eens een old school dilemma. buitrago of s.yates of gee rest is al ingevuld, het...

Door het uitvallen van Roglic heb ik de luxe om die er alle drie in te zetten.

Kanarie

... en Jorgenson hier op de bank

John Bon

Ik sta momenteel op 96% vandaag doen we het met pogi,vinge, evenepoel, rodriguez, ciccone almeida vauquelin onley en Williams.

op de bank pidcock en Lazkano (wel fomo met die 2) 

pirazzi

Met het uitvallen van Roglic en Ayuso moet ik vandaag wel Groenewegen opstellen in de hoop op team punten als Simon Yates de etappe wint. Een alternatief is Pidcock.

Villa

Verwachten jullie hier dat Pidcock wat kan gaan aanrichten in de bergen? heb hem nu op de bank gezien zijn vorige resultaten in de bergetappes deze tour. zekere punten van philipsen er nu ingezet. 

Verder voor vandaag: Pogacar, Evenepoel, C. Rodriguez, A. Yates, Almeida, S. Yates, Gee en Ciccone.

Canyon72
pirazzi
#3445
Met het uitvallen van Roglic en Ayuso moet ik vandaag wel Groenewegen opstellen in de hoop op team p...

Zeker pidcock nemen

Sjasfriet
Villa
#3446
Verwachten jullie hier dat Pidcock wat kan gaan aanrichten in de bergen? heb hem nu op de bank gezie...

Enkel Buitrago ipv gee hier. Voor de rest hetzelfde bergteam en zal ook noodgedwongen Philipsen moeten opstellen door uitvallers :( 

Laatst gewijzigd
Oerdewai

Pidcock corona, dus ik zou hem niet opstellen

Dekkerony

Pidcock OUT

1 2 ... 138 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.