Ik denk dat je hoog blijft staan, zeker met Girmay in je team. Er zullen weinig mensen zijn die meer dan 9 á 10 renners in de top 20 van het algemeen klassement hebben staan, met 9 zit je zeker goed voor de eindafrekening. Dat heeft een simpele reden, een goede balans bestaat uit zo'n 8-9-10 serieuze klassementsmannen. Alleen als je echt veel geluk hebt, heb je net die 1 of 2 aanvallers extra die hoog in het klassement blijven staan, zoals Ciccone, of Gee, of Healy.
Indd, bilbao die uitvalt bespaart me juist wat keuzestress in dit geval. Ciccone was mijn 10e man omdat ik dacht dat hij de bergtrui waarschijnlijk zou pakken maar niet vaak kort zou eindigen. Nu dat omgekeerd is had ik feitelijk 10 man beschikbaar. Dan is het ergens wel fijn dat je geen keuze hoeft te maken.
Wel vervelend voor de klimtijdrit waarin ik hem een top 5 uitslag zag rijden.
Lol
Koeckenbakker was vroeger nog echt een beroep
Mooi team hoor Koek
(foei dat je geen Vin hebt, hahaha)
Maar met Girmay en je witte trui renners blijf je kanshebber
Tenzij Vin laatste week vleugels krijgt
Als Vingegaard nu Jorgensen niet meer voor niets gaat offeren en Jorgensen goede tijdrit gaat rijden blijf je een gegadigde
Dus ik zeg... IK GELOOF IN JE
Turgis weet ik niet. Healy kan nog wel eens de kopgroep in( rit 17 0f 18) net als Vauqelin. Vauqelin kan nog in die tijdrit scoren. Dat laatste vibd ik nog de meest opstelbare optie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.