Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 144 ... 161 162
Eddix
Koekebakker
#3572
Veel hoge klasseringen (99% of zelfs 100%) bij forum-gebruikers hier, je kunt goed zien dat hier erv...

Ik denk dat je hoog blijft staan, zeker met Girmay in je team. Er zullen weinig mensen zijn die meer dan 9 á 10 renners in de top 20 van het algemeen klassement hebben staan, met 9 zit je zeker goed voor de eindafrekening. Dat heeft een simpele reden, een goede balans bestaat uit zo'n 8-9-10 serieuze klassementsmannen. Alleen als je echt veel geluk hebt, heb je net die 1 of 2 aanvallers extra die hoog in het klassement blijven staan, zoals Ciccone, of Gee, of Healy.

dr klaas
Sean Chiappucci
#3574
Vraag me af hoeveel sprinters na vandaag zullen afstappen nu er niets meer te winnen valt.

Verwacht de top 5 dat die blijft, wellicht akkerman voor zeer kleine kans donderdag

RappeEddy

A Yates als extra man vandaag of vd Berg en hopen dat hij top 10 rijdt? 

Verwachting..?

Maarten Koning
dr klaas
#3573
Er zijn 3 uitvallers die echt presteerden en dus invloed hebben roglic pedersen en ayuso.  De r...

Indd, bilbao die uitvalt bespaart me juist wat keuzestress in dit geval. Ciccone was mijn 10e man omdat ik dacht dat hij de bergtrui waarschijnlijk zou pakken maar niet vaak kort zou eindigen. Nu dat omgekeerd is had ik feitelijk 10 man beschikbaar. Dan is het ergens wel fijn dat je geen keuze hoeft te maken.

Wel vervelend voor de klimtijdrit waarin ik hem een top 5 uitslag zag rijden.

 

Teker

Wie verwachten we vandaag in de sprint? 

Gaat WvA meesprinten of pakt M. van den Berg of Aranburu toch eerder een top 10 pakken?

Teker
RappeEddy
#3578
A Yates als extra man vandaag of vd Berg en hopen dat hij top 10 rijdt?  Verwachting..?

Met A. Yates heb je een zekere constantheid, want pakt toch goed punten. M. van den Berg is achter de echte sprinters deze tour een van de betere, dus verwacht hem rond plek 12.

Frits

Als je verwacht dat Van den Berg top 13 eindigt, dan meenemen. Eerdere resulaten top-20 resulaten: 13/10/5/11/11. Vanaf plek 14 geeft A. Yates je meer punten. Evenepoel levert met 16 punten dan nog meer op, Almeida zit op 18.

Ruderick

Lol

Koeckenbakker was vroeger nog echt een beroep

Mooi team hoor Koek

(foei dat je geen Vin hebt, hahaha) 

Maar met Girmay en je witte trui renners blijf je kanshebber

Tenzij Vin laatste week vleugels krijgt

Als Vingegaard nu Jorgensen niet meer voor niets gaat offeren en Jorgensen goede tijdrit gaat rijden blijf je een gegadigde

Dus ik zeg...   IK GELOOF IN JE

Willempie94

Van Gils out

Ruderick

Vraagje aan iedereen

(voor een ander Poultje )

maken

Vauqualin

Turgis

Healy

deze laatste week nog kans op punten?

Ragnar Lolbroek
Ruderick
#3585
Vraagje aan iedereen (voor een ander Poultje ) maken Vauqualin Turgis Healy deze laatste week...

Turgis weet ik niet. Healy kan nog wel eens de kopgroep in( rit 17 0f 18) net als Vauqelin. Vauqelin kan nog in die tijdrit scoren. Dat laatste vibd ik nog de meest opstelbare optie.

De Tourminator

Ik stel mijn 6 overgebleven sprinters op. A. Yates op de bank. Kunnen allemaal top 10 sprinten, we gaan het zien vandaag

Willempie94
De Tourminator
#3587
Ik stel mijn 6 overgebleven sprinters op. A. Yates op de bank. Kunnen allemaal top 10 sprinten, we g...

Bij mij Evenepoel op de bank ipv m'n laatste sprinter. Vingie levert nu meer op als Evenepoel:)

Poule d'Or

Evenepoel geeft 16, Vingegaard 14. Eventueel als Van Aert wint, dan nog 10 erbij voor Vingegaard

Laatst gewijzigd
Ruderick

Even heeft ook wit

 

Thx lolbroek voor feedback

Willempie94
Poule d'Or
#3589
Evenepoel geeft 16, Vingegaard 14. Eventueel als Van Aert wint, dan nog 10 erbij voor Vingegaard

Oww ja stom zeg, was de bergpunten van evenepoel zelf vergeten. 

Smarty

Ik gok op al mijn zeven sprinters en zet ze dus allemaal in:

  • De Lie
  • Groenewegen
  • Philipsen
  • Van de Berg
  • Gaviria
  • Coquard
  • Bauhaus

Op hoop van zegen! 

ditisdavid

Als je sprintuitvallers hebt en nu nog steeds Yates moet banken, had je dan niet gewoon teveel sprinters?

Poule d'Or

Pogacar, Evenepoel, Almeida, dan is Yates of Vingegaard nummer 4. Het is niet heel vreemd als je nu nog 6 sprinters hebt.

RappeEddy
De Tourminator
#3587
Ik stel mijn 6 overgebleven sprinters op. A. Yates op de bank. Kunnen allemaal top 10 sprinten, we g...

Ja idem. Je moet wat geluk hebben en hopen dat er geen valpartijen zijn in de finale met die rotondes.

Scratzz

Weer zo'n saaie sprintetappe. Er zouden van mij wel wat meer heuvelritten in mogen zitten of bijvoorbeeld een kasseienrit. Niemand zit hierop te wachten. 4/5 sprintetappes zijn meer dan voldoende.

Eddix

*Gaaaaap*

Canyon72
Eddix
#3597
*Gaaaaap*

Nog 2 uurkes geduld 😄

floda

Wordt morgen denk ik nu hele andere etappe door val van girmay. Nu zal alpecin de boel bij elkaar willen houden om de tussensprint te doen voor JP.  Vluchters (voor zover ik die nog heb met 5 uitvallers) terug op de bank en gewoon ak opstellen

Laatst gewijzigd
valowitz

Wat zuur voor Bini en iedereen die hem in zijn/haar team vandaag had zeg! 

1 2 ... 144 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.