Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 148 ... 161 162
Baskeee
Eddix
Wie heeft S. Yates kopman gemaakt? WIE??!?

Ik. Al 3x. Dit keer een keer geluk 😅

De Tourminator

Ik heb Simon voor morgen als Cap staan. Vandaag Pogi

ditisdavid

Met Aranburu en Armirail allebei op het bankje kom ik vandaag niet verder dan wat truipunten...

Jommelb

Ik zie ineens een bekende naam op plek 6 in de algemene stand staan. Ik weet niet of hij nog op dit forum kijkt, maar AbNormaal, lekker bezig hoor!! 

DennisdeMenniss

S. Yates doing S. Yates things.. die komt op de grijze lijst 🤣

Jommelb
De Tourminator
Ik heb Simon voor morgen als Cap staan. Vandaag Pogi

Yates morgen? Vind ik geen etappe voor hem eigenlijk

 

Ragnar Lolbroek

Schade blijft beperkt na een cap vergeten te zijn. ( dat zou Pogi geweest zijn.) 115 punten n we stijgen nog 0,3%.

Maracas

Wat is wijsheid voor morgen? Vandaag redelijk gemiddeld gescoord met 102 punten.

Aanklampen
Jommelb
Ik zie ineens een bekende naam op plek 6 in de algemene stand staan. Ik weet niet of hij nog op dit...

Nul uitvallers tot vandaag.. dat schiet wel op 

Sjasfriet
Jommelb
Yates morgen? Vind ik geen etappe voor hem eigenlijk  

Gaat bij mij zelfs op de bank morgen, want die zal wel zn zoutreserves moeten aanvullen. 

Gelukkig stond hij er vandaag wel in. De enige die etappe punten nam en me toch weer een paar plekken doet stijgen. Goud lijkt out of reach, dus zilver maar verdedigen.

Morgen mohoric ipv zekere trui punten van Philipsen? Staat hier voorlopig nog op 0 punten, dus mag eens wat opleveren ... Wat denken de kenners?

De Coltrui
Eddix
Wie heeft S. Yates kopman gemaakt? WIE??!?

Ik, had ik al eerder vanmorgen getipt hoor. Als dank naar 99,5% gestegen. 

Ted de la course

Mohoric 100% opstellen 

Maracas
De Coltrui
Ik, had ik al eerder vanmorgen getipt hoor. Als dank naar 99,5% gestegen. 

Pfoe knap! Heb je even een PM gestuurd.

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Vandaag Carapz cap gemaakt en yates mee 205 punten gestegen naar 95,2% morgen wordt een lastig dagje zonder van gils en bettiol 

martijncr
Eddix
Wie heeft S. Yates kopman gemaakt? WIE??!?

👀 ik

martijncr

De laatste Tour-woensdag voor de evaluatie: to Vingegaard or not to Vingegaard. Ik denk dat het onveranderd blijft. Jonas gaat een belangrijk fundament voor velen zijn om tot een goed resultaat te komen. En ja daar zijn prima uitzonderingen op, maar waar ik voor de tour durfde te beweren dat Vingegaard een te grote gok zou zijn, is het tegendeel inmiddels goed bewezen. 

Is er een les uit te trekken? Misschien toch meer vertrouwen op het uitzonderlijk talent en dat de ploeg uberhaupt met hem ging starten? 

Al vind ik Evenepoel ook evengoed verrassen. Had hem niet zo stabiel verwacht over drie weken. Erg veel zin in de tour van volgend jaar waar een fitte Vingegaard, Pogi en Evenepoel misschien wel per stuk 7 miljoen gaan kosten! :)

Overigens, het is nog maar weinig over onze subleague gegaan. We staan nu op de 50ste plek. Zijn we te fors gegroeid met 234 deelnemers waardoor ons gemiddelde te sterk nivelleert? 

kevinraar

5 procent gestegen naar 71.3 door yates martin en kopman mas 

Ab Normaal

5e nu in het AK. Morgen voor mij de lastigste dag. 
Daarna eens kijken of poolwinst er in zit. 

Maracas
Ab Normaal
5e nu in het AK. Morgen voor mij de lastigste dag. Daarna eens kijken of poolwinst er in zit.&n...

Netjes, wat is je team voor morgen?

Daan Brakenhoff
kevinraar
5 procent gestegen naar 71.3 door yates martin en kopman mas 

Lekker Kevin, prima score hoor!

Sean Chiappucci

Ik heb een stiekeme hoop dat Mathieu ons morgen wel eens onverwacht een heerlijke dag kan bezorgen, losstaand van het feit dat je hem hebt of niet in je team. Ik maak hem captain, een beetje gokken deze keer. Slechter dan vandaag kan toch niet, met 0 rijders in de top 20. Overigens niet onverwacht, omdat mijn team gewoon slecht is in de tussenetappes. Maar wordt hij 4e ofzo, dat teken ik er voor. Voor de rest alleen maar zekere punten of stiekeme hoop op een Gee. Zelfs Vauquelin mag op de strafbank. 

Ab Normaal
Maracas
Netjes, wat is je team voor morgen?

Alleen AK mannen en Lapeira als cap. 

Ecko
martijncr
De laatste Tour-woensdag voor de evaluatie: to Vingegaard or not to Vingegaard. Ik denk dat het onve...

Ja, dat geldt zeker mbt de subleague. Meer mensen dan x leidt tot een lager gemiddelde. Als de organisatie nou dagelijks de zwakste broeders overboord kiepert stijgen we flink in de ranglijst (als dat regeltechnisch geoorloofd is).

Scoritop
Ab Normaal
Alleen AK mannen en Lapeira als cap. 

Denk dat je die kort eindigen of soort van op safe spelen? Zouden sprinters a la Philipsen, De Lie en Van den Berg hier niet top 20 kunnen eindigen? 

Wim Peters
Scoritop
Denk dat je die kort eindigen of soort van op safe spelen? Zouden sprinters a la Philipsen, De Lie e...

Ik zat ook aan De Lie te denken. Kan hij dit?

1 2 ... 148 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.