Vind het enorm lastig, andere top AK mannen zijn mijns inziens ook gewoon knechten.. Kuss, A. Yates, Ayuso en in mindere mate Hindley en Vlasov.
Andere opties voor mij zijn nog Kevin V, Gaudu en Hart.
UAE knechten gaat heel lastig worden. Wie zit er nog bij het elitegroepje constant? Yates of Ayuso?
Kuss zal er in enkele ritten wel staan maar verliest absurd veel tijd in de tijdritten verwacht ik waardoor hij hooguit top 10 haalt. Hindley en Vlasov geen optie voor mij persoonlijk.
Ik denk daarnaast dat door het groot aantal sprintetappes dat de sprinters enorm belangrijk zijn.
Nee dat denk ik niet.. het is ook een gok, wetende dat er enkele vlakke ritten zijn waar hij intrensiek wel tot de top 5 snelste sprinters hoort.
van Uden zou voor 1M mijn voorkeur hebben verwacht ik, even afwachten wat Jakobsen in aanloop naar de tour nog presteert!
Neem alle échte dure toppers, ga daar niet op besparen in poging het verschil ergens anders te maken, zorg voor 1 of 2 teamgenoten van wie jij denkt dat in truien gaat rijden en zorg dat je met de rest van het budget in elke etappe 9 renners kan opstellen die kunnen scoren met eigen of teampunten. Dan is gouden bekertje al heel dichtbij.
Dit is ook mijn beredenatie. Maar wie weet heeft Roglic wonder benen en dan is het ook wel klaar voor een goud bekertje. Lastige keuzes mocht Vingegaard meedoen.
In sprintjes in een groep pakt Roglic altijd wel veel punten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.