Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 16 ... 102 103
NielsH97

Ik ben heel zwaar het twijfelen aan een team zonder Roglic, kans dat je genadeloos wordt afgestraft maar mocht hij onderuit gaan in de eerste x etappes dan doe je gelijk serieus mee. Althans als zij pickrate 60% of hoger is.

NielsH97

Concept zonder Roglic:

AK en vluchters:

Pogacar

Vingegaard

Evenepoel

C. Rodriguez

S. Yates

Mas

Buitrago

Powless

G. Martin

Ciccone

van Gils

Bettiol

Sprint:

Philipsen

Pedersen

Girmay

de Lie

Coquard

Jakobsen

van den Berg

Kirsch (kan ook nog een knecht van Alpecin worden!)

ZK
NielsH97
#377
Concept zonder Roglic: AK en vluchters: Pogacar Vingegaard Evenepoel C. Rodriguez S. Yates Ma...

Een concept zonder Roglic en dan nog steeds maar 7 echte ak mannen? Terug naar de tekentafel

valowitz
NielsH97
#377
Concept zonder Roglic: AK en vluchters: Pogacar Vingegaard Evenepoel C. Rodriguez S. Yates Ma...

Niels, denk jij dat Jakobsen het beter gaat doen dan in de Giro? 

NielsH97
ZK
#378
Een concept zonder Roglic en dan nog steeds maar 7 echte ak mannen? Terug naar de tekentafel

Vind het enorm lastig, andere top AK mannen zijn mijns inziens ook gewoon knechten.. Kuss, A. Yates, Ayuso en in mindere mate Hindley en Vlasov.

Andere opties voor mij zijn nog Kevin V, Gaudu en Hart.

UAE knechten gaat heel lastig worden. Wie zit er nog bij het elitegroepje constant? Yates of Ayuso?

Kuss zal er in enkele ritten wel staan maar verliest absurd veel tijd in de tijdritten verwacht ik waardoor hij hooguit top 10 haalt. Hindley en Vlasov geen optie voor mij persoonlijk.

 

Ik denk daarnaast dat door het groot aantal sprintetappes dat de sprinters enorm belangrijk zijn.

RappeEddy
NielsH97
#377
Concept zonder Roglic: AK en vluchters: Pogacar Vingegaard Evenepoel C. Rodriguez S. Yates Ma...

En geen teampunten voor Pogi?

NielsH97
valowitz
#379
Niels, denk jij dat Jakobsen het beter gaat doen dan in de Giro? 

Nee dat denk ik niet.. het is ook een gok, wetende dat er enkele vlakke ritten zijn waar hij intrensiek wel tot de top 5 snelste sprinters hoort.

van Uden zou voor 1M mijn voorkeur hebben verwacht ik, even afwachten wat Jakobsen in aanloop naar de tour nog presteert!

NielsH97
RappeEddy
#381
En geen teampunten voor Pogi?

Doet Vingegaard mee, dan wint Pogacar geen tour.. Ik verwacht een enorme inzinking in week 3 voor Pogacar. Tot aan week 2 vind ik dat de extra teampunten wel gaan meevallen mocht etappe 4 een vluchtersetappe worden. Vind zijn knechten ook enorm duur.

Astarloa

Jullie zijn echt heel vroeg met namen inklikken. Zou toch even Dauphiné, Zwitserland en alle ploegenpresentaties afwachten.

ZK
NielsH97
#380
Vind het enorm lastig, andere top AK mannen zijn mijns inziens ook gewoon knechten.. Kuss, A. Yates,...

Yates en ayuso zullen structureel wel bij de laatste 10-15 zitten lijkt mij

RvhC74

Voor de Tour de France ben ik op zoek naar de beste weg naar een gouden bekertje, wie kan en wil daar met mij over sparren? Graag mij een pb sturen

ZK
RvhC74
#386
Voor de Tour de France ben ik op zoek naar de beste weg naar een gouden bekertje, wie kan en wil daa...

Neem alle échte dure toppers, ga daar niet op besparen in poging het verschil ergens anders te maken, zorg voor 1 of 2 teamgenoten van wie jij denkt dat in truien gaat rijden en zorg dat je met de rest van het budget in elke etappe 9 renners kan opstellen die kunnen scoren met eigen of teampunten. Dan is gouden bekertje al heel dichtbij.

Laatst gewijzigd
Canyon72
Forever Blowing Bubbles
#370
WvA gisteren toegevoegd op Cycling Startlists...nu wordt het interessant

Nergens anders melding van gezien. Betrouwbaar? Zie dat er een 40-tal extra namen op staan ten opzichte van PCS

NielsH97
ZK
#385
Yates en ayuso zullen structureel wel bij de laatste 10-15 zitten lijkt mij

Die verwachting heb ik ook wel, maar vind Ayuso wel erg duur.. Kom er niet helemaal uit hoor. We hebben nog 3 weken!

Willempie94

Heb nog niemand Carapaz horen noemen, als hij in goede doen is, is dat wel een potentiële nummer 5 toch?

Willempie94
Astarloa
#384
Jullie zijn echt heel vroeg met namen inklikken. Zou toch even Dauphiné, Zwitserland en alle...

Yes zeker, maar het is veel te leuk om nu al niet te puzzelen. Wordt dan wel een uitdaging om je niet nu al blind te staren op een paar renners..

CLB

Wat verwachten jullie van Almeida in dit deelnemersveld?

CLB
NielsH97
#389
Die verwachting heb ik ook wel, maar vind Ayuso wel erg duur.. Kom er niet helemaal uit hoor. We heb...

+ de witte trui voor Ayuso is ook nog geen vanzelfsprekendheid, aangezien Evenepoel en C Rodriguez er ook nog zijn. 

dephazz

Vooralsnog geen bericht over dat Ayuso vandaag niet start in de Dauphine. Kan nog veranderen hoor, maar toch ook grappig dat sommigen hier hem al afschreven voor de tour.

dephazz
CLB
#392
Wat verwachten jullie van Almeida in dit deelnemersveld?

Je kent João, hij kan niet van je winnen, maar je kan wel van hem verliezen.

valowitz
Astarloa
#384
Jullie zijn echt heel vroeg met namen inklikken. Zou toch even Dauphiné, Zwitserland en alle...

Toch hebben we met z'n allen al enorm veel voorpret 😂

Astarloa

Geloof ik zeker, ben daar zelf wel vanaf gestapt. Aangezien alles wat ik nu aanklik toch weer 100x veranderd gaat worden. Denk nu meer aan omkadering, namen komen in de laatste week wel.

dr klaas

@Niels, team zonder Roglic is niet onlogisch gezien zijn tuimelpertes.  Remco heeft wit en is beter in tijdrijden, Pogi bergop en punch beter.  Maar ja Vini Veni Vide Vice!  

NielsH97
dr klaas
#398
@Niels, team zonder Roglic is niet onlogisch gezien zijn tuimelpertes.  Remco heeft wit en is b...

Dit is ook mijn beredenatie. Maar wie weet heeft Roglic wonder benen en dan is het ook wel klaar voor een goud bekertje. Lastige keuzes mocht Vingegaard meedoen.

In sprintjes in een groep pakt Roglic altijd wel veel punten.

Laatst gewijzigd
dephazz
dephazz
#394
Vooralsnog geen bericht over dat Ayuso vandaag niet start in de Dauphine. Kan nog veranderen hoor, m...

Scratch that 🥲

1 2 ... 16 ... 102 103

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.