Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 25 ... 161 162
John Bon

Om echt te kunnen klikken ben ik nog wat aan het wachten op

1: de 750 - 500k renners die aangevuld worden
2: Start WVA en wat moet dat dan kosten. Ik heb ergens gelezen dat ze zouden afwachten tot BK om te zien wat zijn vorm is. 

Ook benieuwd met deze prijs en parcours ( spelen erna) hoeveel MVDP opnemen. 

floda

Met alle twijfel rondom Visma en toch de onzekerheid over vorm van rog, REV en ayuso is de zo zekere lijst van paar weken geleden alles behalve zeker. Wordt dit jaar nog meer dan anders pas in de laatste dagen helder voor mij hoe team gaat zijn.

Wielrenfan3
Geo Dec
#598
Zolang we niet weten of Vingegaard meedoet, kunnen we ons team niet samenstellen. Dit zal zoveel on...

Welkom! Leuk dat je ook meedoet. En ik ben het met je eens. Het is lastig om nu al een team te maken met zoveel onduidelijkheden.

HaagseHaas

Ik twijfel echt over Roglic. Hij gaat geen etappe winnen, je gaat hem nergens kopman maken, en de kans is groot dat hij in de bergetappes gewoon over de streep komt samen met renners als Rodriguez, Mas en Carapaz.  Dan gaat die toch nooit 500 punten halen?  EVP kan ik nog cappen in de tijdritten, maar Roglic?

Laatst gewijzigd
NielsH97

De onzekerheid rondom Vingegaard, Roglic, Evenepoel en Ayuso zal ervoor zorgen dat er meer variatie in teams is.

valowitz
Zitvlees
#584
Duidelijk verhaal. Maar 6 sprinters lijkt me weinig. Ik ga er vanuit dat je voor die 7e nog wel wat...

Ben het helemaal met je eens Zitvlees. Aangezien er toch altijd wel 1 of 2 sprinters uitvallen van je team en er deze Tour 6 a 7 sprint etappes zijn neem ik 8 sprinters mee. 🚪is dan mijn 8ste sprinter. 

valowitz
Geo Dec
#598
Zolang we niet weten of Vingegaard meedoet, kunnen we ons team niet samenstellen. Dit zal zoveel on...

Ik heb nu een team samengesteld met en zonder Bingo 😂

valowitz
BigMig
#599
We kunnen nu juist twee teams samenstellen, extra puzzelplezier!

BigMig 🎯

Ragnar Lolbroek
valowitz
#607
Ik heb nu een team samengesteld met en zonder Bingo 😂

Bij mij is dat Ving & Laporte vs Remco & Bauhaus.

HaagseHaas

Mijn voorlopige team zonder Roglic en Ving,

Pogacar, EVP, A.Yates, S.Yates, Rodriguez, Mas, Pidcock
Powless, Johannessen, Ciccone, Teuns, Gee, Lampaert
Philipsen, Pedersen, Groenewegen,De Lie,Coquard, Bauhaus,Cavendish

Pim Todcock

Wat harde noten als Geschke, Laurance, Matthews, Bennett worden nog even flink uitgesteld bij Scorito.

Canyon72

Zou wel eens kunnen dat we tot de laatste dag gaan moeten wachten tot we weten wie allemaal deelneemt aan TdF 2024. Vooral door de onzekerheid rond WvA, Jonas V en Ayuso. Heb reeds 6 verschillende ploegen klaar.

Ik ga er voorlopig vanuit dat WvA 3,5 of 4 miljoen zal kosten. Wat denken jullie?

NielsH97

Mijn conceptteam mocht Vingegaard het redden;

Pogacar

Vingegaard

Evenepoel

C. Rodriguez

Jorgenson

S. Yates (?) Mogelijk hierop bezuinigen

Mas (?) Mogelijk hierop bezuinigen

Buitrago

Philipsen

Pedersen

de Lie

Coquard

van den Berg (?) Enorm veel twijfel, door de prijs klik je hem te snel erin verwacht ik.

Ciccone 

van Gils (?) Is hij 1 miljoen waard, lastig in te schatten. Wel een goede renner natuurlijk.

Gee

Gregoire (?) kan hij het in de tour? Hoeveel ritten zit hij dan in je team.

S. Williams (?) kan hij het in de tour? Hoeveel ritten zit hij dan in je team.

Kirsch (?) liefst een knecht van Philipsen maar zal geen 500k zijn

1 renner á 1,5 miljoen over

 

Mogelijk dat ik S. Yates en Mas eruit haal voor WVA en dan nog puzzel ergens anders.

Voor nu sowieso te veel aanvallers voor mijn gevoel.

Klimaanval: Gee en Ciccone

Heuvelaanval/heuveletappes met gereduceerde groep sprints: 

van Gils, Gregoire en S. Williams

TimTornTeut
NielsH97
#613
Mijn conceptteam mocht Vingegaard het redden; Pogacar Vingegaard Evenepoel C. Rodriguez Jorgens...

En geen ploeggenoot van Pogacar

DennisdeMenniss
Cornelo
#594
Gall voor DFM award? Gall heeft toch last van knieproblemen? Op PN na reed hij dit jaar m.i. aardig...

Volgens mij was DFM ook niet helemaal fit. Die liet alleen wel wat meer vorm zien dan Gall. Wordt weer een breinkrakertje.

DennisdeMenniss

S. Bennett toegevoegd aan de startlijst.. nog zo'n hoofdpijn dossier.

Sjasfriet

Net gelezen :

Van Gils zet samen met zijn trainer zijn doelen uit. Voor de rest van 2024 heeft hij eigenlijk maar één echte ambitie meer.

“Ritwinst in de Tour. Ik heb het rittenschema al bekeken. Het eerste weekend is redelijk punchy . Daar zijn misschien mogelijkheden. Rit vier, richting de Galibier, zou mij ook moeten liggen”, vertelt Van Gils.

----------

Ik kan me wel vinden in het openingsweekend, maar wordt rit 4 niet gewoon een klassementsrit?

 

Ragnar Lolbroek
NielsH97
#613
Mijn conceptteam mocht Vingegaard het redden; Pogacar Vingegaard Evenepoel C. Rodriguez Jorgens...

Redelijk te vergelijken met het mijne. Ook wat overkill met aanvallers naar mijn aanvoelen.

Pogacar 

Vingegaard vs Roglic

Evenepoel 

A. Yates

Rodriguez 

S. Yates

Ciccone

Gee

Grégoire

Van Gils

Bettiol

Cort

Philipsen 

Pedersen 

De Lie

Coquard

Kristoff 

Marijn van den Bergh 

Laporte vs Bauhaus 

Ballerini (voor ritten waar Cav er mogelijk af ligt en eventueel rit 9)

dr klaas
HaagseHaas
#604
Ik twijfel echt over Roglic. Hij gaat geen etappe winnen, je gaat hem nergens kopman maken, en de ka...

Ssssssssssssssssssssst  en Roglic valt 50% vd tijd.  Hij gaat bij mij als 1e vd grote 4 .

NielsH97
TimTornTeut
#614
En geen ploeggenoot van Pogacar

Klopt, dat is bewust. Ik verwacht dat Vingegaard de tour wint mede doordat de tour in mijn ogen pas start vanaf rit 14. Tot rit 14 kunnen verschillende vluchters de truien verdelen en zijn de teampunten in mijn ogen minder van belang. Mocht je 1 á 2 van Lidl of Alpecin meenemen begrijp ik dat nog meer! 

 

Maar dit is mijn beredenatie, dus grote kans dat ik er naast zit haha

John Bon

Boeiend spurtje in Slovenië. Groenewegen klopr Kristoff en Bauhaus

NOAD1912

Kelderman ligt weer..

John Bon

Bon Yates an Almeida staan er dus ook. 
Bernal ziet er niet slecht uit 

Pim Todcock
John Bon
#621
Boeiend spurtje in Slovenië. Groenewegen klopr Kristoff en Bauhaus

Vervelend die gast. Eigenlijk te duur voor een nummer 2 of 3 sprinter, maar wint wel veel dit seizoen. Toch zie je wel weinig resultaten tegen Merlier, Milan en Philipsen. Dat is misschien toch weer een laagje hoger.

Almeida weer een plusje, Carapaz een dikke min. Zo kom ik nooit tot een team.

Edit: laatstgenoemde met een mechanical, dus dat zegt niets.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Van Gils heeft ook nog niet de vorm van het voorjaar te pakken.

1 2 ... 25 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.