Om echt te kunnen klikken ben ik nog wat aan het wachten op
1: de 750 - 500k renners die aangevuld worden
2: Start WVA en wat moet dat dan kosten. Ik heb ergens gelezen dat ze zouden afwachten tot BK om te zien wat zijn vorm is.
Ook benieuwd met deze prijs en parcours ( spelen erna) hoeveel MVDP opnemen.
Ik twijfel echt over Roglic. Hij gaat geen etappe winnen, je gaat hem nergens kopman maken, en de kans is groot dat hij in de bergetappes gewoon over de streep komt samen met renners als Rodriguez, Mas en Carapaz. Dan gaat die toch nooit 500 punten halen? EVP kan ik nog cappen in de tijdritten, maar Roglic?
Ben het helemaal met je eens Zitvlees. Aangezien er toch altijd wel 1 of 2 sprinters uitvallen van je team en er deze Tour 6 a 7 sprint etappes zijn neem ik 8 sprinters mee. 🚪is dan mijn 8ste sprinter.
Zou wel eens kunnen dat we tot de laatste dag gaan moeten wachten tot we weten wie allemaal deelneemt aan TdF 2024. Vooral door de onzekerheid rond WvA, Jonas V en Ayuso. Heb reeds 6 verschillende ploegen klaar.
Ik ga er voorlopig vanuit dat WvA 3,5 of 4 miljoen zal kosten. Wat denken jullie?
Mijn conceptteam mocht Vingegaard het redden;
Pogacar
Vingegaard
Evenepoel
C. Rodriguez
Jorgenson
S. Yates (?) Mogelijk hierop bezuinigen
Mas (?) Mogelijk hierop bezuinigen
Buitrago
Philipsen
Pedersen
de Lie
Coquard
van den Berg (?) Enorm veel twijfel, door de prijs klik je hem te snel erin verwacht ik.
Ciccone
van Gils (?) Is hij 1 miljoen waard, lastig in te schatten. Wel een goede renner natuurlijk.
Gee
Gregoire (?) kan hij het in de tour? Hoeveel ritten zit hij dan in je team.
S. Williams (?) kan hij het in de tour? Hoeveel ritten zit hij dan in je team.
Kirsch (?) liefst een knecht van Philipsen maar zal geen 500k zijn
1 renner á 1,5 miljoen over
Mogelijk dat ik S. Yates en Mas eruit haal voor WVA en dan nog puzzel ergens anders.
Voor nu sowieso te veel aanvallers voor mijn gevoel.
Klimaanval: Gee en Ciccone
Heuvelaanval/heuveletappes met gereduceerde groep sprints:
van Gils, Gregoire en S. Williams
Net gelezen :
Van Gils zet samen met zijn trainer zijn doelen uit. Voor de rest van 2024 heeft hij eigenlijk maar één echte ambitie meer.
“Ritwinst in de Tour. Ik heb het rittenschema al bekeken. Het eerste weekend is redelijk punchy . Daar zijn misschien mogelijkheden. Rit vier, richting de Galibier, zou mij ook moeten liggen”, vertelt Van Gils.
----------
Ik kan me wel vinden in het openingsweekend, maar wordt rit 4 niet gewoon een klassementsrit?
Redelijk te vergelijken met het mijne. Ook wat overkill met aanvallers naar mijn aanvoelen.
Pogacar
Vingegaard vs Roglic
Evenepoel
A. Yates
Rodriguez
S. Yates
Ciccone
Gee
Grégoire
Van Gils
Bettiol
Cort
Philipsen
Pedersen
De Lie
Coquard
Kristoff
Marijn van den Bergh
Laporte vs Bauhaus
Ballerini (voor ritten waar Cav er mogelijk af ligt en eventueel rit 9)
Klopt, dat is bewust. Ik verwacht dat Vingegaard de tour wint mede doordat de tour in mijn ogen pas start vanaf rit 14. Tot rit 14 kunnen verschillende vluchters de truien verdelen en zijn de teampunten in mijn ogen minder van belang. Mocht je 1 á 2 van Lidl of Alpecin meenemen begrijp ik dat nog meer!
Maar dit is mijn beredenatie, dus grote kans dat ik er naast zit haha
Vervelend die gast. Eigenlijk te duur voor een nummer 2 of 3 sprinter, maar wint wel veel dit seizoen. Toch zie je wel weinig resultaten tegen Merlier, Milan en Philipsen. Dat is misschien toch weer een laagje hoger.
Almeida weer een plusje, Carapaz een dikke min. Zo kom ik nooit tot een team.
Edit: laatstgenoemde met een mechanical, dus dat zegt niets.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.