Via helpdesk formulier klachten indienen. Daar reageren ze vaak vlug. Bij ideeën/tips krijg je bericht terug dat ze eens in de zoveel tijd de nieuwe ideeën bekijken etc.
Zou inderdaad tof eerbetoon zijn 😉
Lekker bezig met de puzzel! Je kreeg al stevig goede tips, las ik, waar ik me bij kan aansluiten. Je aanvallers bak is te groot, krijg je niet allemaal opgesteld, je sprintersgilde te dun en door gesuggereerde wissels als een A. Yates en/of Almeida voor Ayuso krijg je wat budget vrij. Buitrago lijkt me deze tour ook niet echt een verschilmaker, die zou je ook nog kunnen slachtofferen.
Trouwens, hebben jullie de Jan Hirt al gevonden bij de 500k renners?
ja ik twijfel ook tussen roglic en evenepoel. Maar Roglic heeft wel de Dauphine gewonnen en Evenepoel was echt niet goed bergop. heeft hij nog genoeg tijd om dit te verbeteren voor de Tour? Ik betwijfel het
Onderschat jij je eigen benen niet? :) Die laatste 9 km is toch niet heel makkelijk. Pogacar zal in deel 1 van de Tour toch verschil willen maken en deze etappe leent zich daar het meest voor.
Daar ga ik toch ook mee akkoord. Op die laatste 9km kan je een verschil maken. Eigenlijk is het de enige etappe (TT dan niet meegerekend) in de eerste 13 dagen waar je echt iets kan proberen. Denk niet dat Pogi zal wachten tot Jonas (mogelijks) warmgedraaid is en zijn eigen vorm misschien wat begint af te botten.
Maar ik denk dat 4uae bijna een must is om hoog te eindigen. Deze tour is bijna niemand in vorm behalve Roglic, Jorgenson, Pogi en alle uae mannen dus waarschijnlijk gaan ze zelf veel punten halen en als het ook nog een beetje gunstig loopt en Pogi haalt geel en bollen plus witte trui punten dan is het een must dat je 4uae hebt daarvoor hoeft pogi zelfs niet het geel en de bollen te hebben
Momenteel zie ik niet onmiddellijk een renner in de 500k-club die dat kunstje gaat flikken. Tour is dit jaar kwalitatief wel een paar categorieën beter dan de Giro qua AK-renners. Ik zie Izagirre dus niet effectief in de top 10 eindigen hoor.😅
Cras lag/ligt nog in de kreukels toch? Het wordt heel pittig pareltjes spurren. De boys van Uno-X kunnen idd verrassen voor 750k. Dat zou een opvuller kunnen zijn. Ben benieuwd of er nog mensen met Pellezari's en zo gaan komen. Tour lijkt steeds meer een elite club te worden met 0% koekenbakkers
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.