Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 31 ... 99 100
ZK
valowitz
#750
Roglič en Ayuso er uit, A.Yates en Almeida er in en dan heb je nog 3 mio over voor iets anders

Dan heeft hij zelfs 4m over πŸ˜‰

De Tourminator

Kunnen ze bij Scorito niet gewoon alle jaren van CAV met zijn punten tijdens de Tour laten zien als eerbetoon voor zijn laatste kunststukje. Hij won zijn eerste TDF rit tenslotte al toen Scorito nog niet was opgericht.

ZK
De Tourminator
#752
Kunnen ze bij Scorito niet gewoon alle jaren van CAV met zijn punten tijdens de Tour laten zien als...

Via helpdesk formulier klachten indienen. Daar reageren ze vaak vlug. Bij ideeën/tips krijg je bericht terug dat ze eens in de zoveel tijd de nieuwe ideeën bekijken etc. 

Zou inderdaad tof eerbetoon zijn πŸ˜‰ 

martijncr
Sean Chiappucci
#747
Heren #martijncr en #nasibal Naar aanleiding van de vriendelijke suggestie voor gratis hulp bij de...

Lekker bezig met de puzzel! Je kreeg al stevig goede tips, las ik, waar ik me bij kan aansluiten. Je aanvallers bak is te groot, krijg je niet allemaal opgesteld, je sprintersgilde te dun en door gesuggereerde wissels als een A. Yates en/of Almeida voor Ayuso krijg je wat budget vrij. Buitrago lijkt me deze tour ook niet echt een verschilmaker, die zou je ook nog kunnen slachtofferen. 

Trouwens, hebben jullie de Jan Hirt al gevonden bij de 500k renners?

Ragnar Lolbroek
martijncr
#754
Lekker bezig met de puzzel! Je kreeg al stevig goede tips, las ik, waar ik me bij kan aansluiten. Je...

Definieer een 'Jan Hirt'?

Izagirre?

khelden

wat vinden julllie van dit team?

 

7 AK

Pogi

Vingegaard

Roglic

A.Yates 

C.Rodriguez

Jorgenson

Almeida

 

7 Sprinters

Philipsen

de Lie

Cocuard

Bhauhaus

Krisstof

Cavendish

van Poppel

 

2 aanvallers/klimmers

Gee

Ciccone

 

heuvel

van gils 

mohoric

bettiol

gregoire

Canyon72
khelden
#756
wat vinden julllie van dit team?   7 AK Pogi Vingegaard Roglic A.Yates  C.Rodriguez...

Ziet er goed uit πŸ‘. Ik geef Evenepoel voorkeur op Roglic. En ga Wout Van Aert nog toevoegen.

khelden
Canyon72
#757
Ziet er goed uit πŸ‘. Ik geef Evenepoel voorkeur op Roglic. En ga Wout Van Aert nog toevoegen.

ja ik twijfel ook tussen roglic en evenepoel. Maar Roglic heeft wel de Dauphine gewonnen en Evenepoel was echt niet goed bergop. heeft hij nog genoeg tijd om dit te verbeteren voor de Tour? Ik betwijfel het

 

Laatst gewijzigd
John Bon

Ik zou persoonlijk wat meer inzetten op klimmende aanvallers dan op punchers en Voor VanPoppel zou ik een andere spurter nemen (al heb ik geen idee wie :D) maar dat ben ik

Bozenik
nasibal
#743
Etappe 4 is vals plat (bron: zelf meermaals beide kanten van de Galibier gefietst). Als Remco daar t...

Onderschat jij je eigen benen niet? :) Die laatste 9 km is toch niet heel makkelijk. Pogacar zal in deel 1 van de Tour toch verschil willen maken en deze etappe leent zich daar het meest voor.

Canyon72
khelden
#758
ja ik twijfel ook tussen roglic en evenepoel. Maar Roglic heeft wel de Dauphine gewonnen en Evenepoe...

Ik reken op witte trui-punten en tijdritpunten. Bergop zal hij wel progressie maken de komende weken. Hou wel van zijn jeugdig enthousiasme

KV
Bozenik
#760
Onderschat jij je eigen benen niet? :) Die laatste 9 km is toch niet heel makkelijk. Pogacar zal in...

Daar ga ik toch ook mee akkoord. Op die laatste 9km kan je een verschil maken. Eigenlijk is het de enige etappe (TT dan niet meegerekend) in de eerste 13 dagen waar je echt iets kan proberen. Denk niet dat Pogi zal wachten tot Jonas (mogelijks) warmgedraaid is en zijn eigen vorm misschien wat begint af te botten. 

de Tour

Laat ze Wva maar toevoegen kunnen we dit weekend extra puzzelen. Het is nu nog een beetje een puzzel in de loze ruimte.

Nog mensen die Pedersen overwegen? Casper het spookje. 

martijncr
Ragnar Lolbroek
#755
Definieer een 'Jan Hirt'? Izagirre?

± een 500k GC renner die verrassend lang en sterk meedraait in iedere klassementsetappe en daarmee zo rond plek 10 eindigt?

Laatst gewijzigd
tol100

Maar ik denk dat 4uae bijna een must is om hoog te eindigen. Deze tour is bijna niemand in vorm behalve Roglic, Jorgenson, Pogi en alle uae mannen dus waarschijnlijk gaan ze zelf veel punten halen en als het ook nog een beetje gunstig loopt en Pogi haalt geel en bollen plus witte trui punten dan is het een must dat je 4uae hebt daarvoor hoeft pogi zelfs niet het geel en de bollen te hebben 

Eddix

Voor 750k zie ik Leknessund, Johannessen en Meintjes (maar zelfs daar twijfel ik over gezien de pittige derde week), in de 500k zie ik zo geen renners die aan dat criterium voldoen..

tol100
Eddix
#766
Voor 750k zie ik Leknessund, Johannessen en Meintjes (maar zelfs daar twijfel ik over gezien de pitt...

Niet aan beginnen je gaat altijd zien dat ze tegenvallen

Ragnar Lolbroek
martijncr
#764
± een 500k GC renner die verrassend lang en sterk meedraait in iedere klassementsetappe en da...

Momenteel zie ik niet onmiddellijk een renner in de 500k-club die dat kunstje gaat flikken. Tour is dit jaar kwalitatief wel een paar categorieën beter dan de Giro qua AK-renners. Ik zie Izagirre dus niet effectief in de top 10 eindigen hoor.πŸ˜…

tol100
Ragnar Lolbroek
#768
Momenteel zie ik niet onmiddellijk een renner in de 500k-club die dat kunstje gaat flikken. Tour is...

Izagirre pakt waarschijnlijk wel z'n etappe maar moet je wel de goede etappe kiezen

 

tol100

Team dit jaar:

Ak:

Pogi

Roglic

Rodriguez

Jorgenson

Carapaz

Uae:

Soler 

Almeida

Yates

Aanvallers:

Bardet

Gee

Ciccone

Bettiol

Van Gils

Sprinters:

Philipsen

Pedersen

Groenewegen

De lie

Bauhaus

Van den Berg

Knechten:

Bol en sprinter als Cav uitvalt

Sjasfriet
Ragnar Lolbroek
#755
Definieer een 'Jan Hirt'? Izagirre?

Stef Cras?

martijncr

Cras lag/ligt nog in de kreukels toch? Het wordt heel pittig pareltjes spurren. De boys van Uno-X kunnen idd verrassen voor 750k. Dat zou een opvuller kunnen zijn. Ben benieuwd of er nog mensen met Pellezari's en zo gaan komen. Tour lijkt steeds meer een elite club te worden met 0% koekenbakkers 

KV
martijncr
#772
Cras lag/ligt nog in de kreukels toch? Het wordt heel pittig pareltjes spurren. De boys van Uno-X ku...

Stefke toonde gisteren terug tekenen van leven. Eens zien hoe hij het vandaag doet. 

Pim Todcock

Formolo? Jungle Bob? Barguil? Ws zijn er naast de 4 UAE's nog wel 6 andere 750+ kopmannen die vrij snel de top10 inkleuren, dus ik verwacht het zeker niet.

Wouter Zin

@Sjasfriet die staat bij mij ook op de lijst omdat hij vorig jaar goed was tot zijn val maar zit na zijn val in hetzelfde schuitje als Vingegaard. Hij gaat het denk ik niet redden in het definitieve team.. of moet in Slovenië nu de stenen uit de straat gaan rijden.

1 2 ... 31 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.