Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 32 ... 161 162
Limburgg
martijncr
#551
Merci, dank voor de leuke reacties! En wat betreft de sprintplekken: ik heb ook twee plekken voor de...

Netjes gedaan zeg !! Thx voor het delen 💪🏼

John Bon
tol100
#769
Izagirre pakt waarschijnlijk wel z'n etappe maar moet je wel de goede etappe kiezen  

Voor mij is Izagirri die typische naam (samen met Meijntjes bv) waar je van denkt: Hoeze zo'n grote naam voor zo'n kleine prijs op te halen. En dan ga je eens kijken wat voor punten hij de vorige jaren heeft opgeleverd:

Izagirre: 
1 "uitschieter" van 196 punten in 2019 (!) voor de rest tussen 92 en 48 (ik reken zijn opgave in '20 even niet mee)

Hij pakt waarschijnlijk wel zijn etappe? in zwitserland reed hij meer achteruit dan vooruit + heeft 2 zeges in een grote ronde dus kans dat hij een rit wint is klein. 

Meijntjes: 
finished inderdaad vaak rond p10 maar dat levert max 187 punten en dat was een tour waarin hij 8ste werd. Iets wat ik hem nu niet zie doen. 

M.a.w. enige wat een Meijntjes doet is, waarvoor ik hem een paar keer heb genomen, je een extra klassementsman geven in je verdeling... maar wat levert heteigenlijk echt op? Dus deze 2 zijn voor mij echt enkel te nemen als je echt niks beter kunt vinden. 

Laatst gewijzigd
John Bon
John Bon
#777
Voor mij is Izagirri die typische naam (samen met Meijntjes bv) waar je van denkt: Hoeze zo'n g...

En bij die 750k zie ik trouwens 12-13 renners die ik eerder zou nemen dan Meijntjes (ook al zou dat er dan op papier voor zorgen dat ik weinig klassementsrenners heb)

Laatst gewijzigd
Boem is Ho

Cras zijn prestaties hebben misschien ook nog wel wat voorspellende waarde voor andere renners

John Bon
John Bon
#777
Voor mij is Izagirri die typische naam (samen met Meijntjes bv) waar je van denkt: Hoeze zo'n g...

Izagirri net opgeven na een val in zwitserland

Laatst gewijzigd
HaagseHaas
John Bon
#778
En bij die 750k zie ik trouwens 12-13 renners die ik eerder zou nemen dan Meijntjes (ook al zou dat...

Ik twijfel tussen Teuns/Healy of Teuns/Johannessen voor mn 2 750k picks.

Derkus

Vingo zal er bij zijn. Reken daar maar wel op. Als er iemand snel kan herstellen dan is hij het wel. En we hebben nog 2 weken hè. ;-) Dus klik ik 4 x UAE (Pogi, Almeida, Yates en Soler) erin en Vingo. Pogi en Vingo zijn echt een level beter dan overig GC. Zelfs op 90 %. Roglic stelde toch teleur  in de Dauphiné....en is net als REV te duur. Roglic haalt ook geen teampunten, wint geen etappes en ook geen ITT dus hoe of waar haalt hij zijn minimaal 500 punten?? Pedersen, Philipsen (met Matje als leadout), De Lie, Coquard, Cav, Démare en van den Berg als sprinters. Ciccone, Gee, Aranburu en Powless en Van Wilder als rittenkapers. Rest GC the usual supects: Rodriguez, Jorgenson, Bilbao en Buitrago

Laatst gewijzigd
Derkus

Ik verwacht ook dat UAE vanaf E1 zal gaan domineren/controleren zoals TVLAB dat deed in 2023. INEOS is los zand en BORA komt gewoon net te kort over de hele breedte. Bahrein heeft wel leuk team. 

Canyon72

Weet iemand hoe Ayuso zijn situatie momenteel is, en of hij in orde geraakt voor de ronde?

Laatst gewijzigd
John Bon

Aranburu wint in Belgie dus allemaal hem erin klikken 🙃

Sjasfriet
John Bon
#785
Aranburu wint in Belgie dus allemaal hem erin klikken 🙃

Staat er al in van zodra die in de lijst stond. Toch een type die die heuvel etappes aankan en vorig jaar sprintte die niet slecht. Voor die prijs een leuke pick.

 

Laatst gewijzigd
Canyon72
John Bon
#785
Aranburu wint in Belgie dus allemaal hem erin klikken 🙃

Zat er al in 🫣

NiekPro2005

Ik heb nu dit staan, ik hoor graag jullie tips.

Pogacar
Evenepoel
Roglic
Ayuso
Yates
Yates
Powless
Johanssen
Philpsen
Pedersen
Coquard
Ackermann
Jakobsen
Van Poppel
Ciccone
Mohoric
Poels
Bettiol
Soler
Sobrero

 

John Bon

Ehm ik zei het eigenlijk om te lachen :) 
Pakte vorig jaar 6 top 20 plaatsen voor 84 punten. Imo zijn er betere 750k renners. (of otch met een hoger potentieel)

John Bon
NiekPro2005
#788
Ik heb nu dit staan, ik hoor graag jullie tips.PogacarEvenepoelRoglicAyusoYatesYatesPowlessJohanssen...

Ik zie dat je net zoals vele Van Poppel erin klikt als sprinter. Ik denk dat hij een goeie 7de sprintman kan zijn maar ik denk dat je hier maar 5 echte spurters heb wat toch was dunnetjes is denk ik. 

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
John Bon
#789
Ehm ik zei het eigenlijk om te lachen :) Pakte vorig jaar 6 top 20 plaatsen voor 84 punten. Imo...

Met dat verschil dat je aranburu overal als 7de Sprintman kan zetten en die andere 750 k's ... Met idd een hoger potentieel ... Op momenten opstelt dat er nog 30 andere gegadigden zijn voor dat zelfde plekje ;) 

floda

Als je kijkt hoeveel pidcock iedere dag verbeterd (en nu al veel beter is dan vorig jaar)  zit ik toch steeds meer te denken om hem ergens in te krijgen. Maar mijn AK budget is al beetje teveel gevuld. En aranburu sprint echt bijna nooit mee in massasprints, alleen in parijs maar dat doen we dit jaar niet.

Laatst gewijzigd
Canyon72
John Bon
#789
Ehm ik zei het eigenlijk om te lachen :) Pakte vorig jaar 6 top 20 plaatsen voor 84 punten. Imo...

Zit als laatste sprinter in mijn team. Andere 750k renners zijn zeker interessant, maar moeilijk kiezen wanneer in te zetten, zoals Healy, Gordon, Leknessund, Gregoire

John Bon
Sjasfriet
#791
Met dat verschil dat je aranburu overal als 7de Sprintman kan zetten en die andere 750 k's ... Met i...

Daar heb je wel gelijk in.... Hm... 

klikt er Aranburu helemaal niet in  🤥

Arne Riis
Canyon72
#793
Zit als laatste sprinter in mijn team. Andere 750k renners zijn zeker interessant, maar moeilijk kie...

Ik denk zelf aan Kung. Voor de tijdrit en de gravelrit. 

Bonorrie

Nu het EK is begonnen gaan we weer over tot de belangrijkste bijzaak,

De TOUR 😎

Ook nu is er weer een Scorito Subleague aangemaakt voor de echte WielerFlitsers.

Subleaguenaam: WielerFlits TdF 2024

Aanmelden kan tot aanvang van de Tour de France via onderstaande link:

https://www.scorito.com/subleague/805115/tour-de-france-2024/wielerflits-tdf-2024/2878bc6c-790a-4140-9f3a-b5fd7cd6db18?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

veel puzzelplezier 🚴🏼‍♀️🚴🚴🏽‍♂️💨

Blundy
Sjasfriet
#791
Met dat verschil dat je aranburu overal als 7de Sprintman kan zetten en die andere 750 k's ... Met i...

Eigenlijk wel benieuwd welke 750k sprinters je dan ziet. Ik zie ze niet. Waerenskjold heeft kristoff die gewoon gaat sprinten en Cort doet volgens mij nooit mee met massasprints. Zingle heeft coquard. Wright heeft Bauhaus. Er zijn eigenlijk geen sprinters in die categorie op dit moment.

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
Blundy
#797
Eigenlijk wel benieuwd welke 750k sprinters je dan ziet. Ik zie ze niet. Waerenskjold heeft kristoff...

Ik vgl ook niet met sprinters, maar met de categorie 750k.

TimTornTeut
Blundy
#797
Eigenlijk wel benieuwd welke 750k sprinters je dan ziet. Ik zie ze niet. Waerenskjold heeft kristoff...

Aranburu?

Blundy
TimTornTeut
#799
Aranburu?

Denk dat als je die 6 x in de massa sprints opstelt dat je maximaal 3 x 0 punten en 3 x gemiddeld plek 15 haalt.

1 2 ... 32 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.