Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 33 ... 70 71
Danny Van de Wetering

Met de aftrap van het EK verleggen we onze aandacht naar de belangrijkste bijzaak: de Tour de France. We zitten al op 152 deelnemers! 💪 Het zou geweldig zijn als iedereen op het forum meedoet met De Avondetappe. Ik deel de link hieronder met jullie.

 https://www.scorito.com/subleague/802325/tour-de-france-2024/de-avondetappe/7748ed52-702a-4233-83f9-217c5a8bb787?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Boem is Ho
floda
#792
Als je kijkt hoeveel pidcock iedere dag verbeterd (en nu al veel beter is dan vorig jaar)  zit...

Hij is in ieder geval een stuk beter dan ie vorig jaar was in Zwitserland

Voorwiel

Ik zie al veel teams voorbij komen, maar ontbreken juist niet nog veel renners op Scorito? En laatste informatie van de teams ook...

DaLuca23

Helemaal mee eens Voorwiel. Het "voorpuzzelen" nu is leuk, maar teams kunnen pas echt vorm krijgen als er definitieve selecties bekend zijn. 

Doet Wout mee? Welke sprinters komen er nog bij? 

Ik ben zelf meer benieuwd wat voor scenario men hier verwacht bij de 1e 2 etappes? 

  1. Hele pittige klim klassieker, met aankomst na een afdaling. Gaat UAE hier direct willen zien hoe iedereen ervoor staat?
  2. 2 x een hele stevige muur in laatste fase vd etappe. Nogmaals een Pogi test? 

 

lochem

Bahrain:

Buitrago knechten voor Bilbao ?

 

lochem

Jayco:

Matthews kansrijker dan Groenewegen ?

 

lochem

Uno X:

Kristoff kansrijker dan Waerenskjold ?

Valvuillerdemoz
lochem
#805
Bahrain: Buitrago knechten voor Bilbao ?  

Nee

Valvuillerdemoz
lochem
#806
Jayco: Matthews kansrijker dan Groenewegen ?  

Als er meer dan 500 hoogtemeters in een etappe zitten wel, anders niet.

Valvuillerdemoz
lochem
#807
Uno X: Kristoff kansrijker dan Waerenskjold ?

Ja

Canyon72
Valvuillerdemoz
#809
Als er meer dan 500 hoogtemeters in een etappe zitten wel, anders niet.

Dat zijn dan wel veel ritten

Valvuillerdemoz
Canyon72
#811
Dat zijn dan wel veel ritten

Geintje natuurlijk! Laten we zeggen, 1400 hoogtemeters. Maar dan ligt het er ook nog aan hoe die zijn verdeeld over de etappe. Heuveltjes en dan vlak: Groenewegen.  Vlak en dan heuveltjes: Matthews.  

Canyon72
Valvuillerdemoz
#812
Geintje natuurlijk! Laten we zeggen, 1400 hoogtemeters. Maar dan ligt het er ook nog aan hoe die zij...

Ik vrees steeds voor zo´n situaties waar 2 sprinters elkaar afwisselen. Is zoals Girmay en Thijssen. Ik blijf er af.

Niemand nieuws over Ayuso?

snoek1974

Ja veel moet nog bekend worden , heb nu nog een team zonder Roglic en Vinnegaard , als ik die erin wil krijgen moet ik ergens flink snijden .

nu 2 klassement renners van 2,5 miljoen die  ook meedoen met jongeren trui en zou een sprinter van 2 miljoen moeten downgraden of 2 x 750 K renners moeten vervangen door 2 x 500 K renners .

maar er zal heus nog wel wat aangepast worden 

John Bon
snoek1974
#814
Ja veel moet nog bekend worden , heb nu nog een team zonder Roglic en Vinnegaard , als ik die erin w...

Ik heb het omgekeerd aangepakt en nu een ploeg met al de dure renners die ik zou willen. Ik heb nu een ploeg met Pogi (en 2 ploeggenoten), Vini, Remco, Philipsen, Pedersen en een aantal goedkopere renners die ik erbij wil. 

Nu heb ik nog 9 miljoen voor 5 renners waarvoor ik nu vooral wacht op:
1: Wva kost (ik ga ervan uit dat hij gaat + 4.5 zal kosten)
2: Nieuws over Ayuso
3: Vingegaard interviews om de keuze te maken tussen hem en Roglic
4: meer spurters
5: eventuele koopjes die er nog bij komen. 

Edit: en zeggen 2 klassementsrenners van 2.5 die meedoen voor jongeren... zeg dan gewoon dat je Pidcock en Jorgensen in de ploeg hebt ;) :D 

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz
John Bon
#815
Ik heb het omgekeerd aangepakt en nu een ploeg met al de dure renners die ik zou willen. Ik heb nu e...

Vine doet toch niet mee? Ik zou dan toch voor Roglic kiezen.

John Bon
Valvuillerdemoz
#816
Vine doet toch niet mee? Ik zou dan toch voor Roglic kiezen.

Vingegaard natuurlijk. Het is zondag en ik was te lui om de volledige naam te typen... of alle G's :D 
Fixed it :D

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz
John Bon
#817
Vingegaard natuurlijk. Het is zondag en ik was te lui om de volledige naam te typen... of alle G's :...

Ja, dan kan ik mijn post wel weer verwijderen, die slaat nu nergens meer op. 😁

John Bon
Valvuillerdemoz
#818
Ja, dan kan ik mijn post wel weer verwijderen, die slaat nu nergens meer op. 😁

ah er wordt hier veel gezegd die nergens op slaat (inclus mijn posts :D)

Valvuillerdemoz

Haha ja dat is ook zo!!

Bozenik
floda
#792
Als je kijkt hoeveel pidcock iedere dag verbeterd (en nu al veel beter is dan vorig jaar)  zit...

Tja, Pidcock. Ik had hem eigenlijk afgeschreven voor m'n team, want (nog) niet betrouwbaar als ronderenner, heeft de OS als hoofddoel en dan gaat ie zelfs vlak voor de Tour nog weer een keer mountainbiken. Maar ja, de Tour lijkt toch ook echt een hoofddoel te zijn, etappe 1, 2 en 4 zijn aardig geschikt voor hem en ook in zijn niet geweldige Tour van vorig jaar was hij op de Grand Colombier en Puy de Dome zo'n beetje de beste na Pog+Ving. Als je hem pakt ipv Evenepoel kan je een extra sprinter én een extra UAE-er meenemen. Voor nu hem er toch maar eens ingeklikt.

snoek1974

@ John bon , zijn idd de namen maar gaat meer om de verdeling en wat logisch is en of er nog paar interessante bijkomen van 500k tm miljoen 

HaagseHaas

Ik vraag me af waarom DSM nog steeds met Jakobsen naar de tour zou willen. Gewoon de hele Baloise tour weer niet aan sprinten toegekomen.

Sjasfriet
HaagseHaas
#823
Ik vraag me af waarom DSM nog steeds met Jakobsen naar de tour zou willen. Gewoon de hele Baloise to...

Nochtans weinig hoogtemeters. Gaat precies van kwaad naar erger met de beste man.

Ragnar Lolbroek

De Stagiair mag morgen toch de ploegen eens gaan aanvullen. Duurt ondertussen lang genoeg. #klikdrang. 

1 2 ... 33 ... 70 71

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.