Met de aftrap van het EK verleggen we onze aandacht naar de belangrijkste bijzaak: de Tour de France. We zitten al op 152 deelnemers! 💪 Het zou geweldig zijn als iedereen op het forum meedoet met De Avondetappe. Ik deel de link hieronder met jullie.
https://www.scorito.com/subleague/802325/tour-de-france-2024/de-avondetappe/7748ed52-702a-4233-83f9-217c5a8bb787?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Helemaal mee eens Voorwiel. Het "voorpuzzelen" nu is leuk, maar teams kunnen pas echt vorm krijgen als er definitieve selecties bekend zijn.
Doet Wout mee? Welke sprinters komen er nog bij?
Ik ben zelf meer benieuwd wat voor scenario men hier verwacht bij de 1e 2 etappes?
- Hele pittige klim klassieker, met aankomst na een afdaling. Gaat UAE hier direct willen zien hoe iedereen ervoor staat?
- 2 x een hele stevige muur in laatste fase vd etappe. Nogmaals een Pogi test?
Ja veel moet nog bekend worden , heb nu nog een team zonder Roglic en Vinnegaard , als ik die erin wil krijgen moet ik ergens flink snijden .
nu 2 klassement renners van 2,5 miljoen die ook meedoen met jongeren trui en zou een sprinter van 2 miljoen moeten downgraden of 2 x 750 K renners moeten vervangen door 2 x 500 K renners .
maar er zal heus nog wel wat aangepast worden
Ik heb het omgekeerd aangepakt en nu een ploeg met al de dure renners die ik zou willen. Ik heb nu een ploeg met Pogi (en 2 ploeggenoten), Vini, Remco, Philipsen, Pedersen en een aantal goedkopere renners die ik erbij wil.
Nu heb ik nog 9 miljoen voor 5 renners waarvoor ik nu vooral wacht op:
1: Wva kost (ik ga ervan uit dat hij gaat + 4.5 zal kosten)
2: Nieuws over Ayuso
3: Vingegaard interviews om de keuze te maken tussen hem en Roglic
4: meer spurters
5: eventuele koopjes die er nog bij komen.
Edit: en zeggen 2 klassementsrenners van 2.5 die meedoen voor jongeren... zeg dan gewoon dat je Pidcock en Jorgensen in de ploeg hebt ;) :D
Tja, Pidcock. Ik had hem eigenlijk afgeschreven voor m'n team, want (nog) niet betrouwbaar als ronderenner, heeft de OS als hoofddoel en dan gaat ie zelfs vlak voor de Tour nog weer een keer mountainbiken. Maar ja, de Tour lijkt toch ook echt een hoofddoel te zijn, etappe 1, 2 en 4 zijn aardig geschikt voor hem en ook in zijn niet geweldige Tour van vorig jaar was hij op de Grand Colombier en Puy de Dome zo'n beetje de beste na Pog+Ving. Als je hem pakt ipv Evenepoel kan je een extra sprinter én een extra UAE-er meenemen. Voor nu hem er toch maar eens ingeklikt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.